kiinnostus nuorempiin miehiin

  • Viestiketjun aloittaja FAIRYTAR
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
FAIRYTAR
Olen yli 50v nainen, ja vireä sellainen!
Mutta...miksi samanikäiset miehet ovat niin kovin "vanhoja"...
Olemus, vaatetus ja yleensä pukeutuminen.
Käytös ja askelmus.
Mielipiteet esihistoriallisia, nainen kuuluu lieden ääreen, mies tekee aloitteen seksiin,
nainen tottelee miestä...
Siirrynkö siis nuorempiin ja viriileihin?
Nuoret miehet ovat kokeilun haluisia ja aktiivisia...
 
m.38
Olen yli 50v nainen, ja vireä sellainen!
Mutta...miksi samanikäiset miehet ovat niin kovin "vanhoja"...
Olemus, vaatetus ja yleensä pukeutuminen.
Käytös ja askelmus.
Mielipiteet esihistoriallisia, nainen kuuluu lieden ääreen, mies tekee aloitteen seksiin,
nainen tottelee miestä...
Siirrynkö siis nuorempiin ja viriileihin?
Nuoret miehet ovat kokeilun haluisia ja aktiivisia...

nuorta poikaa/ miestä olet ajatellut. Miten koet itsesi ja mitä kaikkea haluaist vielä kokea. Seksin suhteen itse pidän siitä että saa olla saavana ja myös antavana osapuolena. Uusia asioita on ihana saada ja myös tehdä. seksin suhteen olen vapaamielinen ja pidän siitä paljon. :)
 
Viimeksi muokattu:
FAIRYTAR
nuorta poikaa/ miestä olet ajatellut. Miten koet itsesi ja mitä kaikkea haluaist vielä kokea. Seksin suhteen itse pidän siitä että saa olla saavana ja myös antavana osapuolena. Uusia asioita on ihana saada ja myös tehdä. seksin suhteen olen vapaamielinen ja pidän siitä paljon. :)


Ilmeisesti nuoremmat miehet haluavat kokeilla seksiä monipuolisesti,
ja ovat ennakkoluutottomia.
Sellaista arvostan...
osaanhan nauttia jo seksistä kokemusten ansiosta kaikilla aisteilla,
ja estoitta.
Mutta....kokeilematta on vielä paljon.....
 
Viimeksi muokattu:
Joskus
Parikymppisenä miehenä suurin fantasiani oli saada joku vanhempi nainen estottomaksi opettajaksi. Mahdoton arvioida sitä itsetyydytyksen lukumäärää, jolloin ajattelin miten kaikki tapahtuisi täysin estottoman opettajatarleidin kanssa. Kaikki yritykset lähestyä nuorempia naisia päättyivät ehdottomaan kieltäytymiseen, ja lopulta nuoria naisia alkoi pelätä, koska hehän olivat jo kokeneita ja vaativia.

Sitten keksin kääntää keskustelua vanhempien naisten kanssa hiukan seksistiseksi ja testata kuinka he asiaan suhtautuvat. Melkein kaikki olivat hyvin estottomia, jota tietenkin toivoinkin. Puheet saivat siinä iässä aikaiseksi aivan mahdottoman erektion. Ensin se oli noloa, mutta pian huomasin naisten olevan imarreltuja erektiostani. Yksi asia johti toiseen ja ainakin käsityydytystä sain useammalta vanhemmalta naiselta. Luultavasti nuorempi nainen olisi siinä tilanteessa vain säikähtänyt.

Vanhempia naisia ei haitannut nopea laukeaminen ja seksistä pääsi kerrankin puhumaan avoimesti. Ilman estottomia vanhempia viisikymppisiä (?) naisia en olisi kai päässyt niin hyvin alkuun.

Jos todella olet kiinnostunut nuorista miehistä, niin voisit tehdä monille todella suuren palveluksen. Nuoren miehen ajatukset pyörivät liikaakin seksin ympärillä. Heille voisit antaa todella suuren helpotuksen.
 
Viimeksi muokattu:
FAIRYTAR
Parikymppisenä miehenä suurin fantasiani oli saada joku vanhempi nainen estottomaksi opettajaksi. Mahdoton arvioida sitä itsetyydytyksen lukumäärää, jolloin ajattelin miten kaikki tapahtuisi täysin estottoman opettajatarleidin kanssa. Kaikki yritykset lähestyä nuorempia naisia päättyivät ehdottomaan kieltäytymiseen, ja lopulta nuoria naisia alkoi pelätä, koska hehän olivat jo kokeneita ja vaativia.

Sitten keksin kääntää keskustelua vanhempien naisten kanssa hiukan seksistiseksi ja testata kuinka he asiaan suhtautuvat. Melkein kaikki olivat hyvin estottomia, jota tietenkin toivoinkin. Puheet saivat siinä iässä aikaiseksi aivan mahdottoman erektion. Ensin se oli noloa, mutta pian huomasin naisten olevan imarreltuja erektiostani. Yksi asia johti toiseen ja ainakin käsityydytystä sain useammalta vanhemmalta naiselta. Luultavasti nuorempi nainen olisi siinä tilanteessa vain säikähtänyt.

Vanhempia naisia ei haitannut nopea laukeaminen ja seksistä pääsi kerrankin puhumaan avoimesti. Ilman estottomia vanhempia viisikymppisiä (?) naisia en olisi kai päässyt niin hyvin alkuun.

Jos todella olet kiinnostunut nuorista miehistä, niin voisit tehdä monille todella suuren palveluksen. Nuoren miehen ajatukset pyörivät liikaakin seksin ympärillä. Heille voisit antaa todella suuren helpotuksen.
Voisin antaa paljon nuorelle miehelle....
Kirjoitit asiallisesti ja kiinnostavasti omista kokemuksistasi,
luin kirjoituksesi useaan kertaan ja toivon löytäväni laisesi.
Olen saanut "isku yrityksiä" nuorilta miehiltä,
tuo kirjoituksesi kannustaa tutustumaan läheisemmin....
 
Viimeksi muokattu:
thjop
Senkin vanha irstailija!
Hups, anteeksi. Ethän voi olla vanha irstailija kun oletkin nainen...
50-kymppinen mies, joka bylsii parikymppisiä pimuja on semmoinen Vanha Irstailija.
 
Muistelua
Nuori mies ja vanhempi nainen otsikosta tuli mieleen, että itsekin olen aloittanut seksin
paljon vanhemman naisen kanssa. Ensimmäinen asuntoni oli yksiö ja kävin vuorotyössä. Samassa talossa oli jokin omistusasunto vuokralla ja vuokralaiset vaihtuivat hyvin usein. Vuokranantaja tuntui ottavan vain yksinäisiä naisia vuokralaisiksi. Naiset olivat jo vähän vanhempia ja kait eronneita. Muutin talosta pois, mutta viimeinen naapurivuokralainen jäi hyvin mieleen. Nainen oli viisissäkymmenissä, mutta kovin naisellinen. Muistan pohtineeni,
miksi nuorilla naisilla ei koskaan ole niin isoja rintoja ja harrastaako nainen seksiä vielä iästään huolimatta.
Näimme kyllä rappukäytävässä silloin tällöin, mutta mitään en oikein rohjennut hänelle sanoa.
Kerran tulimme alaovesta samaan aikaan ja hänellä oli useampi kassi tuotavana samaan aikaan. En oikein osannut tehdä muuta kuin pitää ovea auki ja hymyillä typerästi.
Hänen kumartuessaan muistin kyllä yrittää katsoa kaula-aukosta ja tarkistin myös takamuksen. Saisin taas jotain pohdittavaa runkkaukseni ajaksi. Autoin sitten lopulta kantamalla kassejakin ja vein ne myös perille asti. Perillä viivyttelin hieman tahallani ja hiljaisen hetken lopuksi nainen pohti jotain kahvin tarjoamisesta, mutta lupasi kahvit vasta myöhemmin illalla.

Kotona hain välittömästi talouspaperia ja aloin tyydyttämään itseäni kädellä naista ajatellen. Pieni paniikki iski, kun pelkäsin penikseni jäykistyvän tulevan kahvihetken aikana. Pitää vain ajatella jotain muuta ja olla hyvin asiallinen. Ajatuksia ei saa päästää missään tapauksessa villiintymään.

Ehdin illemmalla jo pohtia uutta käteenvetoa, kun ovikello soi. Tiesin soittajan olevan naapuri, koska kukaan ei ollut soittanut alaoven summeria ennen ovikelloa.
Asunto oli tasan samanlainen yksiö, kuin itsellänikin. Kahvikupit olivat valmiina ikkunan edessä pöydällä.
Keskusteltiin aluksi ihan vain, kuinka kauan olimme asuneet siinä talossa. Nainen sanoi huomanneensa, että asun yksin. Aika pian hän oli myös kysellyt armeijat ja kuinka kauan olin ollut nykyisessä työssä. Siitä olikin helppo päätellä, että olin noin kaksikymmentäkolme vuotias.
Tyttöystäväasiakin tuli selvitettyä. Minulla ei ollut ollut tyttöystävää ikinä ja hän kertoi olevansa eronnut. Hätäisenä johtopäätöksenä nainen tuumi, etten sitten tiennyt naisista mitään.
Hän oli selvästikin pohtinut asiaa viinilasin kanssa, koska keittiön pöydällä oli jalallinen lasi. Nainen myös kertoi ottaneensa pari lasia, kun hänen piti käväistä välillä vessassa.

Ilmeisesti ihan tarkoituksella vessakäynnin yhteydessä naisen puserosta oli jäänyt auki pari nappia. Ilmeisesti viinikin oli hiukan vaikuttanut, koska nainen totesi huomanneensa, että olin tuijottanut hänen rintojaan. Sitten seurasi pitkä tilitys avioliiton loppumisesta kolme vuotta sitten.

Miehellä oli ollut vuosia joku toinen ja seksiä ei ollut enää harrastettu pitkään aikaan. Tarinansa lopuksi nainen nojasi olkapäähäni ja käsi oli hakeutunut reidelleni.
Aloin varovasti avata naisen puseron nappeja ja nainen ei vastustellut sitä. Tunsin kuinka vyöni solki avattiin ja käsi hakeutui housuihini. Olin niin kovana, että penikseen oikein sattui ahtaissa housuissa.
Riisuminen sujui eläimellisellä raivolla ja pian penikseni luiskahti naisen sisään. Samalla tuli kumottua se väite, ettei viisikymppinen nainenkin voi olla todella märkä ja liukas. Kondomeita oli joskus kuljettanut ihan varmuuden vuoksi mukana vuosikausia, mutta nyt ei kertaakaan tullut mieleen kondomin käyttö. Tosi kuumalta naisen pillu tuntui ja peniksen sisäänlaitto oli sujunut helposti. Aloitin varovaiset työnnöt, ettei penikseni olisi luiskahtanut pois kesken kaiken.
Kiihdytin tahtia ja penis luiskahti pois. Olin miettinyt runkatessa useinkin, mitä tapahtuisi, jos penis luiskahtaa kesken yhdynnän.
Naisen käsi ohjasi penikseni sisään ja jatkoin työntelyä jo siemensyöksyn partaalla. Tuntui hyvälle päästää sperma sisään, kun nainen hoki koko ajan: ''anna tulla, anna tulla''.

Voi arvata, ettei koko aktiin tainnut mennä minuuttiakaan. Lopuksi en ollut ihan varma edes, jos olin naisen sisälläkään, kun kaikki tuntui mustenevan silmissä. Spermani kuitenkin valui naisen pillusta, joten penikseni oli pysynyt alkuvaikeudesta huolimatta sisällä loppuun asti. Siihen aikaan sain helposti uuden erektion ja penikseni oli nytkin vain osittain veltostunut siemensyöksyn jälkeen. Puhuimme nyt jo hyvin suoraan mitä seuraavaksi. Nainen kysyi, jos pidän suuseksistä. Oli hieman noloa vastata, koska mistäpä sen olisin tietänyt. Sain seuraavaksi
suuseksiä loppuun asti, joka ensikerralla tuntui hävettävältä. Oliko penikseni todella naapurin rouvan suussa ja päästin myös spermat hänen suuhunsa.
Kolmas kerta taisi olla seisaaltaan ja takaapäin. Ainakin muistan selvästi, miten katuvalot olivat syttyneet, kun naimme verhot auki pöytään nojaten.

Seuraavana päivänä oli tosi väsynyt aamuvuorossa, vaikka nukkumaan olikin päässyt jo ennen kahtatoista. Mielessä pyöri jatkuvasti iltapäivän ja illan tapahtumat. Kävin samanlaisella kahvilla vielä kahdesti, mutta nyt olimme jo hieman vähemmän innokkaita.
Aivan varmasti hyöty oli molemminpuolinen, vaikka pitkäaikaiseksi suhteeksi siitä ei olisikaan.
 
Joskus pettynyt
Olen yli 50v nainen, ja vireä sellainen!
Mutta...miksi samanikäiset miehet ovat niin kovin "vanhoja"...
Olemus, vaatetus ja yleensä pukeutuminen.
Käytös ja askelmus.
Mielipiteet esihistoriallisia, nainen kuuluu lieden ääreen, mies tekee aloitteen seksiin,
nainen tottelee miestä...
Siirrynkö siis nuorempiin ja viriileihin?
Nuoret miehet ovat kokeilun haluisia ja aktiivisia...

Olin NUORENA suhteessa vanhempaan ja viriiliin naiseen. Alku meni hyvin oli halukas. Myöhemmin halus tehdä mun päällä kaikkee mitä halus, välillä tuntu että r....as minua tahalleen. Oli kyllä halukas pedissä kun pääsi kunnolla vauhtiin, teki aina alotteen mitä pitää tehdä tai teki melkein väkisin Olen ollut sen jälkeen muittenkin kanssa ja ei kaikki halu alistaa vaikka suostuu sänkyyn.
 
Viimeksi muokattu:
N-53v
Onhan ne alle kolmekymppisten miesten halukkaat katseet ihania. Haksahdin kerran yhden söpöläisen kanssa sänkyyn ja meno oli upeaa. Katselin sitä kovaa munaa tippa silmässä, kun minua himoittiin noin paljon. Oma mies kun ei enää ole ollut kiinnostunut. Tuon kerran jälkeen olenkin ollut monta kertaa nuorten miesten kanssa, enkä enää kestä pitkään ilman nuorta himokasta rakastajaa.
 
joo-oh
Eiköhän kaikki ole yksilöitä ja sitä paitsi ei kaikilla vanhemmilla naisilla ole isoja rintoja, paitsi jos ovat tukevia.
Hirveää stereotypisointia, nuori innokas ja kokematon mies kontra vanhempi puutteessa elävä isorintainen nainen.... kait meitä muunkinlaisia on.

Kokemusta on nuoresta miehestä, ollaan nimittäin naimisissa.
 
Iän ihanuus
Ymmärrän hyvin arvon rouvia, sporttisena 50+miehenä on mahtavaa päästä painamaan alle 20-vuotiaita misuja. Ei kiinnosta pätkääkään rupsahtaneet, veltot, väsyneet ja aneemiset keski-ikäiset naiset.
 
us
Olen yli 50v nainen, ja vireä sellainen!
Mutta...miksi samanikäiset miehet ovat niin kovin "vanhoja"...
Olemus, vaatetus ja yleensä pukeutuminen.
Käytös ja askelmus.
Mielipiteet esihistoriallisia, nainen kuuluu lieden ääreen, mies tekee aloitteen seksiin,
nainen tottelee miestä...
Siirrynkö siis nuorempiin ja viriileihin?
Nuoret miehet ovat kokeilun haluisia ja aktiivisia...


Pakko puuttua.
Kokemuksesta voin sanoa, että 90% nuorista miehistä (18-25v) on jonkinlaisia fantasioita vanhemmista naisista. Kavereiden kanssa keskusteltu aiheesta paljonkin.
Ongelmiakin on parikin. Mistä löytää vanhemman naisen? Miten asiat hoitaa järkevästi? Eli harva 20v poikanen kulkee tuolle kaupungilla 50v naisen kanssa käsikädessä. Yleensä myös vanhemmilla naisilla on aviomiehet ja perheet. Itse en ainakaan haluaisi ottaa riskiä, että perheitä alkaa särkymään.
Eli siirtyminen nuorempiin kannattaa ehdottomasti, mikäli se sujuu luontevasti!

##poikanen 22v
 
Viimeksi muokattu:
Isäntä82
Olen yli 50v nainen, ja vireä sellainen!
Mutta...miksi samanikäiset miehet ovat niin kovin "vanhoja"...
Olemus, vaatetus ja yleensä pukeutuminen.
Käytös ja askelmus.
Mielipiteet esihistoriallisia, nainen kuuluu lieden ääreen, mies tekee aloitteen seksiin,
nainen tottelee miestä...
Siirrynkö siis nuorempiin ja viriileihin?
Nuoret miehet ovat kokeilun haluisia ja aktiivisia...

nainenhan ei kuulu lieden ääreen vaan ihan jonnekkin muualle. täällä olisi yksi vähän alle 3kymppinen mies jolle kelpaisi laadukas seksi kypsemmän ja vanhemman naisen kanssa...
 
Viimeksi muokattu:
Ikä paentaa haluja
Olin NUORENA suhteessa vanhempaan ja viriiliin naiseen. Alku meni hyvin oli halukas. Myöhemmin halus tehdä mun päällä kaikkee mitä halus, välillä tuntu että r....as minua tahalleen. Oli kyllä halukas pedissä kun pääsi kunnolla vauhtiin, teki aina alotteen mitä pitää tehdä tai teki melkein väkisin Olen ollut sen jälkeen muittenkin kanssa ja ei kaikki halu alistaa vaikka suostuu sänkyyn.

Ei kannata olla pettynyt. Määrätyssä iässä haluu kokeilla miltä tuntuu naida nuorta munaa. Ja naiset haluavat kokeilla kaikkea mitä mies ei kykene. Naiseet on ollut alistettuja sänkussä nyt on naisten vuoro, Joten yrritä kestää pikku "halut" vaikka kokeneet naiset tyydyttävätkin itseään. Älä pety, kokemus se on varmaan pojallekkin kun saa kunnolla "tavaraa".
 
Viimeksi muokattu:
vanhassa vara parempi
minulla vajaat 44 vuotiaalla naisella on kokemusta viimeisen vuoden aikana 23v miehestä sekä 55v miehestä. ja täytyy vaan todeta, että kyllä vanhempi mies osaa ajella oikein. nuoret miehet kun vasta harjoittelevat.
 
Makuasia
minulla vajaat 44 vuotiaalla naisella on kokemusta viimeisen vuoden aikana 23v miehestä sekä 55v miehestä. ja täytyy vaan todeta, että kyllä vanhempi mies osaa ajella oikein. nuoret miehet kun vasta harjoittelevat.

Nuori mies laukeaa nopeammin ja on kömpelömpi ja jännittää. Se voi olla plussaa jonkun mielestä joka haluaa nuorta ja kokematonta. Seksimieltymykset ovat makuasioita ja siksi on tärkeää löytää samahenkinen jossa iällä ei ole merkitystä. Pääasia että molemmat ovat tyytyväisiä.
 
Viimeksi muokattu:
Himo
Nuori mies laukeaa nopeammin ja on kömpelömpi ja jännittää. Se voi olla plussaa jonkun mielestä joka haluaa nuorta ja kokematonta. Seksimieltymykset ovat makuasioita ja siksi on tärkeää löytää samahenkinen jossa iällä ei ole merkitystä. Pääasia että molemmat ovat tyytyväisiä.

Olen katsellun nuoria ja ne ovat katsoneet mun isoja rintoja. Mentiin sänkyyn eikä haitannut kun laukes heti kättelyssä. Sitten opetin ja pysy pystyssä pitkääääään ja oppi tyydyttämään minua kunnolla kun opastin nuolemaan ja kakkoseen kun halusin. Kannatta opettaa itselleen nieluinen oppilas.
 
Viimeksi muokattu:
joo-oh
Pilaatte naiset hyvän asian ällöttävillä tarinoilla, kuka nyt oikeasti haluaa "kakkoseen" ja tekee siitä vielä numeron:((
Nuoret miehet on ihan yes ja kuka on päässyt kokemaan ei kyllä täällä ala kerskua sillä.
 
Kyllä
Alkaa olla liian paljon tuon tyylisiä kirjoituksia täällä.

Jotenkin on alkanut tuntumaan siltä, ettei nuo kirjoittajat ole naisia laisinkaan.

Ainakin kirjoitustyyli on poikkeuksellinen naisen kirjoittamaksi.
 
joo-oh
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;10537999:
Alkaa olla liian paljon tuon tyylisiä kirjoituksia täällä.

Jotenkin on alkanut tuntumaan siltä, ettei nuo kirjoittajat ole naisia laisinkaan.

Ainakin kirjoitustyyli on poikkeuksellinen naisen kirjoittamaksi.

Olen kyllä samaa mieltä, että miesten fantasioita vaan, ei naiset huutele kokemuksistaan tai puhu himolla kakkosesta.
Seksi on ihanaa oikean ihmisen kanssa, eikä ketään tarvitse alkaa iän takia reivttämään. Mua on alkanut jo etoa tämän tyylin kirjoitukset.
 
Kesämies
Olen kyllä samaa mieltä, että miesten fantasioita vaan, ei naiset huutele kokemuksistaan tai puhu himolla kakkosesta.
Seksi on ihanaa oikean ihmisen kanssa, eikä ketään tarvitse alkaa iän takia reivttämään. Mua on alkanut jo etoa tämän tyylin kirjoitukset.

"Naiset". Joopa joo. 100% täällä plevista viesteistä vaikuttaisi olevan amislaisten tuotosta. Odottakaas kun koulut loppuvat ja suvivirret raikaa, tämäkin palsta hiljenee entisestään.
 
Viimeksi muokattu:
yksi nainen
Olen yli 50v nainen, ja vireä sellainen!
Mutta...miksi samanikäiset miehet ovat niin kovin "vanhoja"...
Olemus, vaatetus ja yleensä pukeutuminen.
Käytös ja askelmus.
Mielipiteet esihistoriallisia, nainen kuuluu lieden ääreen, mies tekee aloitteen seksiin,
nainen tottelee miestä...
Siirrynkö siis nuorempiin ja viriileihin?
Nuoret miehet ovat kokeilun haluisia ja aktiivisia...
Mitäpä tuohon nyt sanoisi muuta kuin että olet ylittänyt jo kiinnostuksen iän. Miestä kiinnostaa vain ja ainoastaan nuoret ja kiinteät naiset jotka osaavat pukeutua ja pitävät muutenkin huolta itsestään. Pitäkää itsestänne huolta niin mieskin on kiinnostunut teistä
 
Viimeksi muokattu:
Koukussa
nuorta poikaa/ miestä olet ajatellut. Miten koet itsesi ja mitä kaikkea haluaist vielä kokea. Seksin suhteen itse pidän siitä että saa olla saavana ja myös antavana osapuolena. Uusia asioita on ihana saada ja myös tehdä. seksin suhteen olen vapaamielinen ja pidän siitä paljon. :)

Tiedän paljon vanhempia naisia mitkä panettavat ITSEÄÄN nuorilla pojilla. Toiset maksavatkin että saavat kunnolla. Olen itse kokeillut pari kertaa. Onko kokeilun halua pojilla kun suostuvat iäkkäämmän eukon naitavaksi. Kyllä kokeilen vielä nuorta kun niitä on halukkaita naitavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Koukussa
nuorta poikaa/ miestä olet ajatellut. Miten koet itsesi ja mitä kaikkea haluaist vielä kokea. Seksin suhteen itse pidän siitä että saa olla saavana ja myös antavana osapuolena. Uusia asioita on ihana saada ja myös tehdä. seksin suhteen olen vapaamielinen ja pidän siitä paljon. :)

Tiedän paljon vanhempia naisia mitkä panettavat ITSEÄÄN nuorilla pojilla. Toiset maksavatkin että saavat kunnolla. Olen itse kokeillut pari kertaa. Onko kokeilun halua pojilla kun suostuvat iäkkäämmän eukon naitavaksi. Kyllä kokeilen vielä nuorta kun niitä on halukkaita naitavaksi on, välillä liiankin nuoria. Pitää kokeilla jos on tarjolla ja suostuva vanhaa naista naimaan miten HALUN!!!
 
Viimeksi muokattu:
Koukussa
nuorta poikaa/ miestä olet ajatellut. Miten koet itsesi ja mitä kaikkea haluaist vielä kokea. Seksin suhteen itse pidän siitä että saa olla saavana ja myös antavana osapuolena. Uusia asioita on ihana saada ja myös tehdä. seksin suhteen olen vapaamielinen ja pidän siitä paljon. :)

Monet naiset panettavat itseään nuorilla pojilla, toiset maksaaakin että saavat. Olen kokeillut vähän liiankin nuorta mutta kannatti kun suostu naimaan kun halusin.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä