kiinnostus nuorempiin miehiin

  • Viestiketjun aloittaja FAIRYTAR
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alli 60..
Kumma kun ikäiseni kuuskyppiset akat ei uskalla kertoa että niitä haluttaa nuori mies tai poika. Itse olen kokeillut monia ja jos en muuten saanut maksananut. Ei tarvii olla yksin kun halutttaa sitä nuoren jäykkää patukkaa, jota saa sitten välillä kunnolla.
Sanos muuta. Itse olen löytänyt nuoren rattopojan jota käytän kun meen tassimaan, pari tuntia naintia ja lähden jos jää odottamaan kun tulen tansseista niin saan kunnolla nussia koko yön. Kyllä nuoriin tulee himo kun niitä on kuitenkin tarjolla vanhallekkin ja saa kunnon seksiä miten itse haluaa Pitääkin tilata täysihoito illaksi ja nauttia.
 
Viimeksi muokattu:
20+ mies
Halut on siis molemminpuolisia. Joitakin nuoria miehiä kiinnostaa saada kypsemmältä naiselta ja joitakin kypsempiä naisia nuoremmalta mieheltä. Itseäni kiihottaa kypsemmissä naisissa se elämänkokemus ja se että niillä todellakin on naisen muodot. Silti harva uskaltaa ilmaista haluavansa.
 
Mies 24v
Olen ollut vanhemman eukon (61) RATTOPOIKANA. Kumpikin tykkää kun tavataan viikottain, tykkään kun komentelee ja välillä alistaa. Kyllä kun on päällä rajusti ja isot rinnat heiluu niin kyllä mälli lentää. Sillä on tapana kun ollaan tupakalla välillä ja juodaan niin pitää kokoajan munaa sen kädessä ja puristella.
 
Niko 19
Olen yli 50v nainen, ja vireä sellainen!
Mutta...miksi samanikäiset miehet ovat niin kovin "vanhoja"...
Olemus, vaatetus ja yleensä pukeutuminen.
Käytös ja askelmus.
Mielipiteet esihistoriallisia, nainen kuuluu lieden ääreen, mies tekee aloitteen seksiin,
nainen tottelee miestä...
Siirrynkö siis nuorempiin ja viriileihin?
Nuoret miehet ovat kokeilun haluisia ja aktiivisia...

Moi 50 v

Missä te olette , olisin milloin tahansa valmis seksiin kanssasi. Ikäiseni tytöt ovat kokemattomia ja seksi kokeneen naisen kanssa olisi märkä unelma.
Olen ollut vain yhden naisen kanssa yhdynnässä ja silloinkin laukesin heti sisään laitossa se oli tosi noloa. Lisäksi kyseinen tyttö nauroi makeasti asialle ja en sen jälkeen ole uskaltanut lähestyä naisia. Jos kokeneempi nainen osaisi käsitellä herkästi laukeavaa miestä paremmin , niin missä te olette ?
 
Viimeksi muokattu:
20+ Mies
Muakin kiinnostais miten tapaisin sellasen vanhemman naisen joka olis kiinnostunut nuoremmista miehistä. Olisin valmis kokeilemaan kaikenlaista pervoa.
 
Mies 22v
Sen ku tietäis missä olis hyvä mahdollisuus päästä kunnolla tutustumaan noin 40-55 vuotiaisiin naisiin ja että kiinnostus olis vielä molemminpuoleista. Siitä vois sitten pikkuhiljaa edetä pidemmälle jos kemiat kohtais.
 
17v poika
Hei!
Olen lähes aina fantasioinut vanhemmista ja kokeneemmista naisista, ja olen pohdiskellut, että missä vanhempien naisten vetämä alaraja? Kuinka monta vuotiaana uskaltaa lähteä huomattavasti vanhempaa naista pokkaamaan? Ja mistä tietää että sieltä ei tule suoraan avokämmenellä poskelle? Mistä tunnistaa sopivan yksilön?
 
kokemusta on
Moi 50 v

Missä te olette , olisin milloin tahansa valmis seksiin kanssasi. Ikäiseni tytöt ovat kokemattomia ja seksi kokeneen naisen kanssa olisi märkä unelma.
Olen ollut vain yhden naisen kanssa yhdynnässä ja silloinkin laukesin heti sisään laitossa se oli tosi noloa. Lisäksi kyseinen tyttö nauroi makeasti asialle ja en sen jälkeen ole uskaltanut lähestyä naisia. Jos kokeneempi nainen osaisi käsitellä herkästi laukeavaa miestä paremmin , niin missä te olette ?
Katsele hyvä mies jostakin itsellesi osaava opettaja. Varmasti löydät ihanan kypsän naisen.
Jos on vielä ennestään tuttu niin aina parempi. Kerro hänelle huolesi ,hänelle joka ymmärtää.
Vanhempana miehenä neuvoisin vielä vähän: Älä ota liikoja suorituspaineita kun olet löytänyt
sopivan opettajan. Varatkaa aikaa, rauhallisesti, hyvä mies. Lisäksi sopiva voiteiden käyttö
on hyväksi. Älä yritäkään laittaa sisään ennen kuin molemmat olette valmiita.Mikäli opettajasi
on tuttu ja todella luotettava nainen ,niin paljaalla naiminen silloin tulee kysymykseen.
Kyllä sinusta vielä naistenmies tulee ,tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
Anni
Sanos muuta. Itse olen löytänyt nuoren rattopojan jota käytän kun meen tassimaan, pari tuntia naintia ja lähden jos jää odottamaan kun tulen tansseista niin saan kunnolla nussia koko yön. Kyllä nuoriin tulee himo kun niitä on kuitenkin tarjolla vanhallekkin ja saa kunnon seksiä miten itse haluaa Pitääkin tilata täysihoito illaksi ja nauttia.
Tulee kyllä himo. Mieheni on onneksi suurimman osan pohjosessa mökillä. Aluksi oli kolmekyppisiä miehiä pedissä, sitten halutti vielä nuorempia kun tuntu löytyvän vanhallekkin naiselle. Nyt on ollut alle parikyppisiä, vähän liiankin nuoria välillä. Minkäs mahtaa kun haluavat "harjotella" niin siitä vaan. Pari vakkari hoitoo on mut välillä on pakko saada uusi nuori kokemus, siihen jää jotenkin koukkuun kun saa nuorta mikä jaksaa.
 
Viimeksi muokattu:
ei minusta uskoisi
Kiinnostukseni nuoriin miehiin alkoi kuin vahingossa ystävättäreni luona. Terassi-illan jälkeen lähdimme kävellen kotia kohti kun ystävätär vinkkaili ravintolan edessä jollekin tutulle kaverille ja eikös mitä kaveri lähti kyyditsemään meitä. Autossa ystävätär sanoi että eihän me nyt minnekään kotia mennä kun olemmehan saaneet kuskin, ajetaan kesähuvilalle. Sinne sitten, sauna päälle ja viinit esille. Nuori kuljettaja saatiin myös jäämään seuraksemme. Uitiin saunottiin ja välillä kaksi viinin innoittamaa aikuista naista nuoren miehen kainalossa.
 
Kyllä sai
Kiinnostukseni nuoriin miehiin alkoi kuin vahingossa ystävättäreni luona. Terassi-illan jälkeen lähdimme kävellen kotia kohti kun ystävätär vinkkaili ravintolan edessä jollekin tutulle kaverille ja eikös mitä kaveri lähti kyyditsemään meitä. Autossa ystävätär sanoi että eihän me nyt minnekään kotia mennä kun olemmehan saaneet kuskin, ajetaan kesähuvilalle. Sinne sitten, sauna päälle ja viinit esille. Nuori kuljettaja saatiin myös jäämään seuraksemme. Uitiin saunottiin ja välillä kaksi viinin innoittamaa aikuista naista nuoren miehen kainalossa.
Pienessä sievässä saatiin nuori alaston mies(poika) ystävättären kanssa väliimme. Sillähän rupes seisoo vaikka olimme vanhempia. Siinä vain kokeiltiin vuoronperään kun oli kovana kokoajan. Soitteli mulle ja käynytkin usein kun asuu lähellä, sitä ei haittaa vaik on iso ikäero. Halukas ainakin on mikä mulle sopii.
 
Viimeksi muokattu:
Kikka
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä sai;11474435:
Pienessä sievässä saatiin nuori alaston mies(poika) ystävättären kanssa väliimme. Sillähän rupes seisoo vaikka olimme vanhempia. Siinä vain kokeiltiin vuoronperään kun oli kovana kokoajan. Soitteli mulle ja käynytkin usein kun asuu lähellä, sitä ei haittaa vaik on iso ikäero. Halukas ainakin on mikä mulle sopii.
Mikäs siinä jos nuori suostuu, itse olen nykyään ollut monenkin 16-18v kanssa ja hyvin luistanut kun panee liukkaria et molemmat nauttii.
 
K K K
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä sai;11474435:
Pienessä sievässä saatiin nuori alaston mies(poika) ystävättären kanssa väliimme. Sillähän rupes seisoo vaikka olimme vanhempia. Siinä vain kokeiltiin vuoronperään kun oli kovana kokoajan. Soitteli mulle ja käynytkin usein kun asuu lähellä, sitä ei haittaa vaik on iso ikäero. Halukas ainakin on mikä mulle sopii.
Kuuno se jaksaa Kuunoilla?!
 
Lady
Joskus oikein hävettää kun tulee vietyä nuoria poikia asunnolleni naitavaksi. Siihen on jäänyt jotenkin koukkuun kiintestä vartakosta ja kunnolla seisovasta munasta. Joskus on ollut vähän liiankin nuori poika kun ei kunnolla karvat kasvanut munissa, mutta kuitenkin isolla kullilla teki miehen työn koko yön. On se jännä kun nuoretkin haluu nelkyt vuotta vanhempaa naida, minua ei haittaa.
 
jänkäjoonas1943
Joskus oikein hävettää kun tulee vietyä nuoria poikia asunnolleni naitavaksi. Siihen on jäänyt jotenkin koukkuun kiintestä vartakosta ja kunnolla seisovasta munasta. Joskus on ollut vähän liiankin nuori poika kun ei kunnolla karvat kasvanut munissa, mutta kuitenkin isolla kullilla teki miehen työn koko yön. On se jännä kun nuoretkin haluu nelkyt vuotta vanhempaa naida, minua ei haittaa.
Kysymys kuuluukin, että naiko ne KUNNOLLA?
 
Viimeksi muokattu:
20v tre
on aina kiinnostanut, en vaan ole päässyt koskaan kokeilemaan :s

pelkkä ajatus saa hepin nousemaan ;)

kiinnostaisi tavata tampereen lähistöltä +50v nainen,ehdokkaita?

itse oon parikymppinen hyväkuntonen jätkä ylöjärveltä :) 16+cm :)

Rohkeasti vain :)
 
N 51
Onhan ne alle kolmekymppisten miesten halukkaat katseet ihania. Haksahdin kerran yhden söpöläisen kanssa sänkyyn ja meno oli upeaa. Katselin sitä kovaa munaa tippa silmässä, kun minua himoittiin noin paljon. Oma mies kun ei enää ole ollut kiinnostunut. Tuon kerran jälkeen olenkin ollut monta kertaa nuorten miesten kanssa, enkä enää kestä pitkään ilman nuorta himokasta rakastajaa.
Minulla oli seksisuhde 10 vuotta nuoreen lespo naisen kanssa, ennekuin petti ja jätti mut. Nyt on työpaikaltani sala suhde nuoren pojan kanssa, tietää et olen lespo mutta haluu silti. Aina en kullia halu mutta suostuu kun lantio dildolla takaa nain sen piukkaan pyllyyn. Joskus kun innostun pitämään mun naisena niin muistelen mun pettävää ex sää, pidän poikaa huorana mikä petti. Vaikka valittaakin välillä on nuoren pojan peppua kiva katsella.
 
Viimeksi muokattu:
Lady 2
Joskus oikein hävettää kun tulee vietyä nuoria poikia asunnolleni naitavaksi. Siihen on jäänyt jotenkin koukkuun kiintestä vartakosta ja kunnolla seisovasta munasta. Joskus on ollut vähän liiankin nuori poika kun ei kunnolla karvat kasvanut munissa, mutta kuitenkin isolla kullilla teki miehen työn koko yön. On se jännä kun nuoretkin haluu nelkyt vuotta vanhempaa naida, minua ei haittaa.
Vaikka onkin fetissi nuoriin poikiin, niin kun lähtee mukaan ei haittaa. Kun ei kysy ikää niin ei tiedä tekevänsä väärinkään, oli karvaton tai vähä karvoja. Jos kuitenkin molemmat saavat mitä haluu niin hyvä on. Kai vanhakin kun nuorikin haluuaa erillaisia kokemuksia seksistä iästä riippumasta. Mulla kyllä himo nuoren kalun päälle, sitä en tiedä miksi (nuorilla) seisoo kun MAMMA nai kunnolla?
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä