kiinnostus nuorempiin miehiin

  • Viestiketjun aloittaja FAIRYTAR
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
nuori turusta
Tääällä olisi nuori jätkä turusta joka haluisi vanhempaa naista osaan käsitellä naisia ja voin tehdä mitä haluatte olen muutenkin aina fantasioinut vanhemmista naisista jos jotain kiinnostaa niiin laittaa sähköpostin tänne niin tulen laittamaan viestiä ;) lupaan ettet tule katumaan :p
 
N42v
Onhan näitä nuoria kolleja joka lähtöön, tullut itse bongailtua Iskuri-treffit sivustolta ja varsin mukavia tapauksia sattunu kohdalle :)

Sieltä minäkin löysin tuoreimman rakastajani, muut olen bongannut chatti-sivustolta. Ei mitään valittamista, kaikki ovat olleet oikein mukavia miehiä. Vanhemmat yleensä taitavampia sängyssä kuin nuoremmat, heillä on enemmän malttia, mutta kyllähän nuoristakin saa koulittua ihan kelvollisia panoja, kunhan vain viitsii vähän opastaa.
 
Viimeksi muokattu:
Poitsus94
Oon kans pitkää haaveillu kokeneemman naisen seurasta, toivottavasti joskus sattuisi itsellenikin tälläinen tilanne eteen. Jos täällä sattuupi liikkumaan aitoja naisia nii kirjotelkaa ihmees kokemuksianne! :) Ja minähän asustelen Kanta-Hämees, jos sattuu Etelä-Suomen aluuelta naisia lukaseen nii saapi tehä tuttavuutta :)
 
18-vuotias Turkusesta
Serkkuni lakkiaisissa tapasin erittäin seksikkään vanhemman naisen. Serkkuni äidin kaveri kait. Huomasin heti isot rinnat, söpön pikkuvatsan. mielettömät sääret ja syötävän hyvän perseen. Sammui jossain vaiheessa serkkuni sängylle ja kantaessamme sammunutta tyyppiä sinne nukkumaan, hänen mekkonsa oli rullaantunut ylös, paljastaen mitä mehevimmän perseen ja ah niin viettelevät jalat. Kuola virtasi suussani, kun näin sen ilmestyksen. Mieleni tekee jatkuvasti nuolla hänen pilluaan, ahmia persettään (kyllä, persereikääkin jota ihannoin ;P), imeä rintojaan ja nussia niin kovaa kuin rouva ikinä käskeekään. Olisipa hän määrännyt nussimaan ja alistanut perseen alle ja tehnyt kaikkea, mikä olisi huvittanut sellaista jumalatarta. VITTU olisinpa päässyt panemaan sellaista seksipommia kivenkovalla munallani.
 
aj
Olen yli 50v nainen, ja vireä sellainen!
Mutta...miksi samanikäiset miehet ovat niin kovin "vanhoja"...
Olemus, vaatetus ja yleensä pukeutuminen.
Käytös ja askelmus.
Mielipiteet esihistoriallisia, nainen kuuluu lieden ääreen, mies tekee aloitteen seksiin,
nainen tottelee miestä...
Siirrynkö siis nuorempiin ja viriileihin?
Nuoret miehet ovat kokeilun haluisia ja aktiivisia...
mistäs päin
 
Viimeksi muokattu:
aj
Olen yli 50v nainen, ja vireä sellainen!
Mutta...miksi samanikäiset miehet ovat niin kovin "vanhoja"...
Olemus, vaatetus ja yleensä pukeutuminen.
Käytös ja askelmus.
Mielipiteet esihistoriallisia, nainen kuuluu lieden ääreen, mies tekee aloitteen seksiin,
nainen tottelee miestä...
Siirrynkö siis nuorempiin ja viriileihin?
Nuoret miehet ovat kokeilun haluisia ja aktiivisia...
Mistäs päin
 
Viimeksi muokattu:
tony21v
Minulla on jo pitkään ollut fantasiana päästä vanhemman naisen valmennettavaksi.
Olen hyvin kurin alainen ja kokemusta löytyy yhdestä kerrasta kun äitipuoleni oli todella humalassa ja kyseli facebookissa kuulumisia(ei siis asunut vielä isäni kanssa yhdessä) ja niin siinä itsekin humaltuneena kerroin fantasiastani vanhemman naisen kanssa.
Hän hiukan myöhemmin otti yhteyttä ja pyysi luokseen, minä reippaana poika sitten menin käymään ja siinä hetken juttelun jälkeen suutelimme ja hän laittoi kättä housuihini ja minä riuhdoin paidan ja rintaliivit pois hänen päältään ja aloin toisella kädellä hieroa rintoja samalla kun nuoleskelin nännejä kunnes aloin voimakkaasti imeä äitipuoleni hiljaisesti voihkiessa nautinnosta.
Hetki siinä meni kunnes pyysin että voiko hän ottaa munan suuhun, vastaukseksi hän sanoi "minulla on herkkä oksennus refleksi niin ei tuolla munalla onnistu" samalla repiessä housuja jalastani ja minun auttaessa häneltä alushousuja pois hänen samalla hypätessä syliini ja alkoi asetella munaani sisäänsä samalla kun taustalla soi "väärinpäin lentävät linnut".
Hetki siinä meni kunnes laukesin hänen sisäänsä oikein voimakkaasti sykkien.
Hän oli siis 44 vuotias ja minä 19.
 
hauskanpitäjä
Ollut kans itsellä haaveena että joku vanhempi nainen tulisi ehdottelemaan. Kyllä meinaan lähtisin mukaan ihan ilmaiseksi. Tosin kelpaa mulle nuorempikin ;) kunhan kumpiki saa sitä mitä haluaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä