Kiinnostus toiseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekaisin

Vieras
Pääni on sekaisin. En tiedä johtuuko se keväästä vai ihan vaan miehistä.
Viime lauantaina tapasin mukavan nuoren miehen kaverini luona. Juttelimme tovin ja jatkoimme juttelua ulkona...kävellen. Sunnuntaina kohtasimme taas...textiviesteillä sovimme paikan. En tiedä miksi edes aloin siihen (kyse on pelkästä juttelusta). Kiinnostuin hänestä.
Pointtina on vaan se, että seurustelen ihanan miehen kanssa, mutta suhde alkaa puuduttaa. En jaksaisi vielä tässä iässä välttämättä puutunutta suhdetta. Olen siis vasta 21wee.
Ehkäpä te että voi asiaa auttaa, mutta kommentoikaa nyt ihmeessä.

Minä olen vähän sitä mieltä, että on vaikea ihastua uuteen ihmiseen mikäli siihen ei ole sisäistä 'tilaisuutta'. ..olet siis avoin vastaanottamaan uuden ihmisen.
Olet vasta 21 v. ... ehkä on syytä kuitenkin tutkia (hitaasti edeten) mitä tämä tarkoittaa?
Ei tarvitse polttaa kaikkia siltoja samantien....

Mita sina, AP, haluaisit poikaystavasi tekevan, jos hanella olisi sinua kohtaan puutuneita tunteita ja uusia virityksia? Olisiko tama reilu lahtokohta kohti uusia tuulia?

Tuskin tuossa iassa on tarvekaan vakiintua viela lopullisesti. Mutta eiko kahden miehen valilla pelailu anna sinusta lutkamaisen kuvan sille uudellekin tuttavuudelle? Miten luulet hanen voivan luottaa sinuun tulevaisuudessa, jos jutustanne tulisikin jotain?

Enta pelkaisitko, etta sina itsekin tulevaisuudessa voisit olla samassa tilanteessa? Miehen kanssa, jota ei haittaisi pienet pelit selan takana?

Yhteistyössä