Hae Anna.fi-sivustolta

Kiinteistökuningatar Kaisa?

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä Liv-kanavalla, 07.08.2011.

1. Liv-kanavalla Vierailija

Mikä tämä uusi kiinteistöalalle sijoittuva realitysarja on?
    Onko siinä pääosassa vain se yksi, yli viisikymppinen(?) täti jota esitellään niissä mainoksissa?

Eikai joku tosiköyhä versio siitä Jenkkien Million Dollar Listing -kiinteistösarjasta? Siinä ne asuntokauppiaat on nuoria ja meneviä.

2. Elmo49 Vierailija

Siis mitä vikaa yli viisikymppisessä? Netistä löytyy tietoa tästä tulevasta sarjasta.

3. Hei haloo! Vierailija

Kyllä mä kattelen mieluummin niitä seksikkäitä, hotteja, parikymppisiä poikia siinä jenkkisarjassa =)

4. Aikuinen nainen Vierailija

Katsele vaan niitä hotteja poikia sinä tyttöriepu! Minä haluan kunnon uroita, ja ne ei oo kakskymppisiä.

5. Dekkaristi Vierailija

Minusta koko mainos on vastenmielinen. Naisen iästä se ei riipu, vaan hänen asenteessaan on jotakin ällöttävää. En aio katsoa koko sarjaa, joten minun kohdallani mainos toimii täsmälleen päinvastoin kuin on tarkoitettu.

6. Mainoksen perusteella en jaksa katsoa, tulee jotenkin vastenmielinen ja väkisinväännetty fiilis koko sarjasta.

7. Samaa mieltä Vierailija

niin on vastenmielinen ja itteensä väärällä tavalla täynnä oleva muija, etten tule kiinnostumaan ohjelmasta millään tavoin.
    Ohjelman uskottavuus on samaa tasoa kuin "miljonääri äideillä" johtuen juuri pääosan esittäjästä.
    Huh huh!

8. iltapäivää Vierailija

jommassa kummassa iltapäivälehdessä oli eilen juttu ko. henkilöstä.
    Verovelkaa liki 100.000, tuomio KELAn tukien huijaamisesta. Nimikin on vaihtunut.

Joten tällasta taas tällä kertaa tuutista tulee ulos.

Reality-sarjoja en katso enää lainkaan. En siis katso tätäkään. Minuun ei iske mitkään Idolsit, Tanssii tätien (tähtien) kanssa, Brothersit, eikä tule iskemään toi Tähkä/Koivuniemi juttukaan.

Menee monta iltaa nykyään ettei telkkari ole auki kuin luontosarjojen ja kympin uutisten verran.

Tässä terveisiä jo 50 vuotta täyttäneeltä naisihmiseltä:
    Olisi tosi kiva joskus istua vaan ja katsella hyvää draamaa näiltä "ilmais"kanavilta, eli niiltä mitä telkkariluvalla saa. Maksullisia kanavia meille ei tule koskaan.

Kaikki te telkkarikanavaihmiset ja tuottajat jotka luette tätä palstaa..
    olisiko mitenkään mahdollista saada kunnon dokumentteja ja elämän makuisia sarjoja
    Esim. se norjalainen Taivas rajana.. vai mikä se oli nimeltään joka tuli kesän alussa olisko ollut 2:selta, oli hyvä. Sen tyylisiä juttuja lisää, niin olisi kivampi maksaa sitä tv-lupaakin.

9. edelliselle Vierailija

Tarkoititko mahdollisesti sarjaa "taivas tarjolla". Siinä oli tosi mukava sarja. Siitä taidettiin esittää ensimmäinen kausi. Olen sen aiemmin katsonut ja odotan jatkoa innolla.
    Toi kiinteistövälittäjänainen on ärsyttävä. Ja olis voinu edes tukkansa pestä siihen mainokseen.

10. iltapäivää Vierailija

juuri se.
    Itse näin siitä 4 jaksoa.
    Sattumalta siirryin kanavalle ja ohjelma tarrasi heti mukaansa.
    Mahtavat maisemat ja siedettävä juonikin.

Olisi kiva tietää mikä oli lähtötilanne ja miten tämä perhe sinne saarelle joutui/pääsi.
    Katsoisin kyllä mielelläni sarjan nyt vaan alusta alkaen, jos se uudelleen joskus tulisi.

11. Hyvä Jethro! Vierailija

12. Mitzie Vierailija

Niinpä niin, kuten tämä kaveri siitä Luksuslukaaleista

http://www.sohoproject.com/wp-content/uploads/2011/06/madison-hildebrand-head.jpg

13. kaisa Vierailija

Alkaa todella ärsyttää tämä sarjan mainos. Joka mainoskatkolla tulee. Nainen paskasella tukalla siinä juomassa vettä. Ei se ainakaan sampanjaa ole kun on ihan väritöntä. Vaikka yritetään esittää että sampanjaa juo.

14. eikös Vierailija

15. Hah! Näyttää vissyltä.
    Eli tämäkin sarja on pelkkää feikkiä mainoksen kuplajuomaa myöten?

16. Vanha elli Vierailija

Ja minä kun ajattelin, että lienenkö oikeasti ikäloppu, kun kyseinen mainos tuntuu suorastaan ällöttävän vastenmieliseltä. Ei taida siitä johtuakaan. :)

17. mutta tässä naisessa ja tulevassa ohjelmassa ärsyttää valmiiksi jo kaikki. Jos asuntoja kaupataan pitääkö kaupata koko perhe, feikki nainen ja feikkijuttu koko paska. Kertoo naisen ajatusmaailmasta, kun lähtee moiseen.

18. Joo jotenkin tuollaiset "kaisat" saa niskakarvat pystyyn. Tosin ehkä se onkin sarjan tarkoitus että ärsytetään katsojia kunnolla ja sillä tavalla saadaan porukka katsomaan ohjelmaa.
    Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee - sanotaan - ja ehkä se on tekijöiden taka-ajatus.
    Onneksi kaikki ei tuollaista soopaa suostu seuraamaan, itsekin jätän tämänkaltaisten turhien sarjojen katselun toisille. Ihmettelen vain, kuinka alas ohjelmien tuottajat voivat mennä, kun tämänkaltaiset sarjat ovat viime vuosina vain yleistyneet eri tv-kanavilla!

19. jep jep Vierailija

mutta pojat taatusti tykkää tästä kaisahkusta...

20. tuotapa tuota Vierailija

Selailin eilen nettiä ja katsoin ohjelman. Se on katsottavissa jo nyt.

Tuollaisia välittäjiä on ihan oikeassa elämässä. On omakohtaista kokemusta.
    Eniten ihmettelin Amerikasta muuttaneita nuoria miehiä. He ilmeisesti eivät puhu suomea.
    Mutta en jatka enempää ohjelmasta vääntöä. Hyvin kuvattu ohjelma. Kyllä siitä moni asia
    jäi mietityttämään. Itse en ikinä lähtisi telkkariohjelmiin.

21. koiran mamma Vierailija

Ajattelin mainoksia nähtyäni, ettei ohjelma kiinnosta minua. Mutta nyt kun sitä on haukuttu niin paljon vaikkei ole vielä alkanutkaan, niin pakko katsoa. Samoin oli Matkaoppaiden kohdalla. Haukkuminen herätti mielenkiintoni ja jäin koukkuun.
    Karavaanaritkin on haukuttu, mutta tulee samaan aikaan kun koiran iltalenkki niin on jäänyt katsomatta. Ihmettelen vaan kun joku siinä ketjussa haukkui ohjelman lyttyyn. Mutta oli kuitenkin tarkkaa seurannut, koska osasa yksityiskohtaisesti selostaa tapahtumia ohjelmasta:)

22. justjoo Vierailija

En katsoisi mutta nyt kun se on haukuttu pystyyn, ihan pakko katsoa, onko se todellakin niin ärsyttävä kuin annetaan ymmärtää.

23. En usko Vierailija

Jossain sanottiin, että tämä kepuli-kaisa myisi keskimäärin sata asuntoa vuodessa. Sehän tekisi 2 asunto /viikko. En jaksa uskoa. Etenkin kalliimpien asuntojen kohdalla harkitaan ja pelataan kauan ennen kauppakirjojen kirjoitusta. Uudellamaalla on tällä hetkellä myynnissä ko firmassa 147 asuntoa ja tuossa toimistossa on monia muitakin myyjiä.

24. Mukava oli Vierailija

Sanoi myyvänsä 150 asuntoa vuodessa, eli 2.4 asuntoa viikossa. Melkoisen uskomatonta. Mutta muuten oli parempi ohjelma kuin kuvittelin ja Kaisakin ihan mukavan oloinen kuten tyttärensäkin. Ja ne kisut oli söpöjä, varsinkin se nappi joka kurkki sängyn alta. Mutta ihan hotti oli se rastatukka.

25. Milepie Vierailija

Päähenkilö oli kaunis, tahtoisin nähdä meikittömänä. Nuorekkaan oloinen mut jotenkin mammamainen, jotain ristiriitaa mun silmissä. Olin yllättyny että hänellä oli niinkin vanha tytär. Jotenki kuvittelin ettei ois vielä ennättäny ees lapsiaan saamaan.
    Jos on varaa noin luxukseen kun annettiin ymmärtää niin tulee hyvin toimeen.

Mutta joo, Totti oli hottis!

Kissat oli ihan kamalia, kuin ET:n ja sian risteytyksiä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri