Hae Anna.fi-sivustolta

Kiinteistökuningatar Kaisa?

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä Liv-kanavalla, 07.08.2011.

1. Violet57 Vierailija

Tuohan on ihan viihdyttävää hömpää; heh heh!
    Tuo Jethrohan on ihan täys vesi-ku...pää.Tunkee nokkansa Simon F. kanssa johonkin uuteen ohjelmaan. Siinä vasta älykkö on toisia haukkumaan, haun hau vaan Jethro ja ei kiitos ikinä Turun suuntaankaan enää. 10 vuotta riitti sisäsiittoista porukkaa, johon ei yhteyttä saanut.
    Sil puolella ja toispuolella, sanosi ja tekisi. No miksette tee ja sano.

2. JohannaK Vierailija

Hyvä kiinteistö"kuningatar" Kaisa. Maksaisit ensin velkasi ulosottoon ja sanoisit sitten, että sinulla on "vara ostaa mitä vaan". Siis kun olet sen sata tonnia pulittanut yhteiskunnalle. Siis vasta sitten.

Ystävyydellä

Ei-feikkausta arvostava

3. JohannaK Vierailija

Joo, mutta kun tämä täti on ulosotossa sata tonnia velkaa, mikäli Suomen lehdistöön on uskominen. Siitä on kateus kaukana. Talot ja muut pistetään kai sitten lapsen tms. nimiin, ettei vouti vie. Kieroutta ja kaikkea muuta kuin "Suomen parhautta".

4. samaa postaskaa Vierailija

kaikki tyypit joilla ei ole mitään menetettävää. Eikö Tiina Jylhä ole ulosottoleidi hankin, kumpikin esittelee perheensä ja uuden miehen :D
    Kaisan mies näyttää kyllä siltä, että miettii vielä kosiiko vain jättääkö väliin :D

5. Minua kuuliaisena ja veroja maksavana kansalaisena ärsyttää kun tällaisista tehdään sarja!

Leuhkitaan avoimesti jollain ylellisellä elämällä, kalliilla autoilla ja ties millä. Sitten muutamat typerät fanit ja katsojat jaksavat haukkua meitä ihmisiä jotka emme pahemmin ole kiinnostuneita tästä sarjasta, kateellisiksi!!!
    Minä olen omat taloni, autoni ja kaikki muut kuluni maksanut enkä esimerkiksi maksattanut niitä muilla. Olen siis ilmeisesti tosi kateellinen ettei kukaan ole perimässä minulta mitään, edes julkisuudessa?

Eikö tarkoitus ole että kaikki elävät tai ainakin pyrkivät elämään tässä yhteiskunnassa sääntöjen mukaisesti, eli maksetaan veroja jotka kuuluu maksaa, ei nosteta työttömyyskorvauksia jos ollaan töissä jne?
    Miksi media ja tuotantoyhtiöt ihannoivat ja nostavat jalustalle ihmisiä jolla paljon negatiivista juttua ja rahasotkuja "ansioluettelossaan".

Ärsyttää kun lähes joka viikko saa tai melkeinpä joutuu lukea julkkiksista tai puolijulkkiksista joilla kaikki mahdollinen ulosotossa, jopa vanhoja vuokria maksamatta. Silti ostelevat merkkivaatteita ja merkkilaukkuja, ja kuvittelevat että muut ovat todella kateellisia heille ja heidän mielikuvitus-luksuselämälle! Eikö me verojamme ja velkojamme ajallamme makselevat ihmiset jouduta pidemmän päälle makselemaan niidenkin velkoja valtiolle verorahoistamme ja vielä enemmän tulevien veronousujen muodossa, jotka eivät niitä itse maksa?

6. siis todella Vierailija

"Ärsyttää kun lähes joka viikko saa tai melkeinpä joutuu lukea julkkiksista tai puolijulkkiksista joilla kaikki mahdollinen ulosotossa, jopa vanhoja vuokria maksamatta. Silti ostelevat merkkivaatteita ja merkkilaukkuja, ja kuvittelevat että muut ovat todella kateellisia heille ja heidän mielikuvitus-luksuselämälle! Eikö me verojamme ja velkojamme ajallamme makselevat ihmiset jouduta pidemmän päälle makselemaan niidenkin velkoja valtiolle verorahoistamme ja vielä enemmän tulevien veronousujen muodossa, jotka eivät niitä itse maksa?"

Näinhän se menee. Kun seuraa EU:n jäsenmaiden, meppien ja ministreidemme rellestystä, ei voi kuin kysyä mihin tämä johtaa. Eihän meitä rehellisiä veronmaksajia kohta ole, emme me jaksa elättää yhä suurempaa roikalelaumaa.
    Kerroin töissä, että minulla ei ole syytä olla enää esimekkinä lapsillen he ovat omillaa, mina alan roistoamaan, otan kaiken minkä irti saan. Toisaalta pitää olla "hyviä juristiystäviä" että kannattaa alkaa roistoamaan.

Joku nauroi että mitä, jos kuljet töihin pummilla jäät heti kiinni, jos varastat reikaleivän saat potkut töistä ja lusimaan. Laskuja en voi jättää maksamatta, koska ne menevät ulosottoon ja vedetään palkasta. Kuitenkin on näitä roikaleita joilla kerrotaan pyyhkivän hyvin. Minua kyllä jo hävettäisi, siis ihan todella.
    En kehtaisi töissä sano, että tää mun elo tulee kuulkaa niin kalliksi, että kaikki meni ulosottoon.

7. 0987 Vierailija

Kaisan ohjelmassa esitetty "koti" on nyt myynnissä - ohjelman kaikki jaksot on varmaan saatu purkkiin ja talo voidaan myydä. Toivottavasti sillä maksetaan velat ensin pois.

8. 007 Vierailija

Kävin katsomassa Kaisulin taloa ja ei se kyllä 519 tuhannen talo ole. Siellä Vantaa perimmäisessä pusikossa, lähellä Espoon takamaita.
    Mitä se muuten tarkoittaa, kun siinä ilmoituksessa lukee kiinnitysten kohdalla 500 tuhatta ?
    Onko se talo kiinnitetty puolesta miljoonasta ?

9. 40+ nainen Vierailija

Kiinnityksiä voi hakea vaikka kuinka paljon, vaikka ei olisi penniäkään velkaa tai talo olisi euronkaan panttina. Kiinnitykset on voinut hakea jo talon ensimmäinen omistaja. Seuraava omistaja vaan huolehtii, että saat kiinnityspaperit itselleen, ei sen kummempaa.

Olen viimeisen parin vuoden aikana ollut paljo tekemisissä eri välittäjien kanssa eri paikkakunnilla. Toivon hartaasti, että muutamat tapaamani ja kanssani yhteistyötä tehneet välittäjät katsovat Kaisan ohjelmaa ja ottavat mallia hänen draivistaan! Niin onnettomiä myyjiä on tullut tavattua, että jos oppisivat Kaisan myyntitaidoista edes jotain, niin alkaisi tulosta syntyä. Pahoin vain pelkään, että kyseisiet henkilöt mollaavat Kaisaa ja kiinnittävät huomionsa vain toisarvoisiin heitä ärsyttäviin seikkoihin kuten Kaisan ulkonäköön ja elämäntapaan.

Ohjelma on etukäteismainontaa paljon parempi ainakin ensimmäisen jakson osalta. Vaikka Kaisassa näyttää olevan vähän kalifornialaisharakan vikaa, niin täytyy kehuakin. Näyttävä, keski-ikäinen nainen, rohkea ja peloton, joka vähät välittää kateellisten panetteluista. Kerrankin joku suomalaisnainen uskaltaa. Mariaan & Ninaan verrattuna vielä tosinainen, tienaa itse omat rahansa ja elämäntapansa. Aion katsoa jatkossakin.

10. uskaltavia naisia Vierailija

Miten niin tienaa itse omat rahansa ja elämäntapansa? Kai sitä on rahaa käytössä jos jättää veronsa ja laskunsa maksamatta. Maksumiehinä hänen elämäntavalleen olemme me veronmaksajat. Tiina Jylhällä on muistaakseni n. 400 000 € velkaa ulosotossa, siinä toinen hyväkäs.

Kaisa jopa väitti Iltalehdelle ettei petostuomio ole hänen mutta tuomion saaneella on kyllä samat henkilötiedot kuin hänellä...

11. Minä en kyllä Vierailija

tuossa ekajaksossa nähnyt Kaisan esittävän minkäänlaisia myyntitaitoja ?
    Ainahan sitä voi kameralle tokaista, että "kaupat tuli". Eihän sitä kukaan voi mistään tarkistaa, että kaupat todella tuli.

Toisaalta se, että Kaisan oma talo on ollut jo pitkään myynnissä, kertoo karua kieltään leidin myyntitaidoista. Tai ahneudesta.

12. valehtelee Vierailija

Juuri näin. Se ekassa jaksossa näytetty Porkkalan talokin on vielä myymättä ja jakso kuvattiin alkuvuodesta! Kaisa puhuu pelkkää pa.kaa ja kansa hurraa. Aina löytyy lisää höynäytettäviä Kaisalle.

13. Ei Kade Vierailija

En valitsisi Kaisaa myymään omaa asuntoani enkä varmaan myöskään ostaisi häneltä mitään. En luota tuollaisiin räväköihin ihmisiin. Jos ihminen on fiksu ja kaikki on kunnossa, niin ei tartte olla suuna päänä joka paikassa.

Valitettavasti vaan nykyään kovasti arvostetaan "rohkeutta" (=harkitsemattomuutta), räväkkyyttä(=töykeyttä) ja häpeämättömyyttä. Katsoin ensimmäisen jakson ja eniten korvaan särähti kun hän jakson lopussa ravintolassa tokaisi tyttärelleen, että: "On sinulla muitakin vammoja". Sääliksi kävi tytärtä.

Jäin miettimään, että onkohan tämä Kaisa narsisti. Olisi oikein hyvä jos saataisiin joku narsisti telkkariin jotta ihmiset näkisivät minkälaisia he oikeasti ovat. Olisi hyvin opettavaista.

14. Kaisan ex kollega Vierailija

Kaisa ON narsisti ja hyvin ei pidetty henkilö(myös) kollegoiden keskuudessa. Tämä ei todella johdu mistään kateudesta vaan siitä, että on mahdon ihminen lähipiiriin...on muuten ollut useampaan otteeseen naimisissakin ja kauhea hinku oli taas muutaman kk tuntemisella. Kaisa EI todellakaan ole Suomen parhaimpia välittäjiä joten kateus ei johdu tästä, tunnen monta paremmin myyvää ja kauniimpaa/komeampaa välittäjää joista oikeasti pidetään, eli kyse on Kaisan todella luontaantyöntävästä ja narsistisesta persoonasta. Kaisan 200000euron vuositulot johtuvat vain ja ainostaan siitä, että maksoi Kaisan kiinteistöt Oy:n kaikki tulot omana palkkanaan, tästä ovat myös verovelat syntyneet :) että näin viisas lady.

15. Tsaarliin Vierailija

Minun mielestäni Kaisa on kaunis, hänellä on 'hyvä' ääni, olemuksessa jotain 'sitä'.
    Jos olisin mies olisin aivan hurmaantunut tuollaisesta varmuudesta. Joka tuntuu ottavan naisilla kovalle...

16. Kyllä Vierailija

Kaisan pitäisi olla vaatimaton hiirulainen jotta saisi suomalaisnaisten hyväksynnän. Mitä tämä kertoo suomalaisnaisista - tai niistä jotka suu vaahdossa tänne kirjoittavat? Pois silmiltä ne mustavalkolasit.

Verot ovat Kaisan ja verottajan välisiä asioita. Yli varojensa eläminen ja velkaantuminen on suomalaisten keskuudessa arkipäivää. Lyhytnäköistä hommaa, mutta minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Toiset ovat tunnollisia, toiset elämään luottavia huolettomia huithapeleita. Eiköhän meissä kaikissa ihmisissä ole sekä hyviä että vähemmän hyviä puolia.

Kaisan ulkoisesta habituksesta: Useissa maissa hänen tyylinsä luokitellaan naiselliseksi - that's it. Sellainen ymmärretään ja hyväksytään; nainen joka haluaa kaunistaa itseään, tavalla jonka kokee omakseen. Kanssasisaret joissa herää voimakkaita negatiivisia tunteita tällaisesta, omaavat ongelmia liittyen naiseuteen. Ongelma on helppo projisoida, ja nimetä, vaikkapa Kaisaksi.

17. vihje Vierailija

joka esittelee vaatekaappinsa, tupsuttaa itseään aamuisin peilin edessä, peittelee orastavaa kaljuaan lisukkeilla, kuoret tietysti hampaissa, haaveilee että Lissu vihdoin vastaisi kosintaan. Ajelee kunnon autolla ja käärii rahaa ja mällää rahan kanssa, vaikka ulosotossa onkin iso summa velkoja.

18. Se tukka!!!! Vierailija

Mä en oikeesti pysty katsomaan tätä sarjaa sen hapsottavan ja rankasti valkaistun tukan takia! Se tukka on kuin autokolari, eli ei millään pysty katsomaan siitä tukasta pois päin silloin kun telkku on auki, joten parempi pistää kiinni. Alan jatkuvasti nykimään omia hiuslatvoja sitä katsoessani ja silittelen niitä etteivät menisi samalla tavalla takkuhampuksi kuin telkkarissa näkyy.

Kenen mielestä tuollainen tukka on hieno?
    Luulisi että olisi viitsinyt käydä kampaajalla ennen sarjan kuvausten aloittamista.

19. "Kenen mielestä tuollainen tukka on hieno?
    Luulisi että olisi viitsinyt käydä kampaajalla ennen sarjan kuvausten aloittamista."

Hei tuohan on jokaisen epätoivoisen tytön tyyli nykyään, ja sen bussissakin heti huomaa.
    Tekisi mieli kaivaa ne liiamatut letit kunnolla esiin, koska NE NÄKYY arjessa, hei tytöt.
    Eri asia kuvauksissa ja missikisoissa.

Poikia miellyttää feikki jota ihmettelen. Itse mietin näin naisena, eikö aamulla kun (kun on siis kohdannut ihanuuden illalla) huomaa, että hiuksia on liimattu, hampaisiin laitettu kuoret, tissit tursotettu, kynnet irtoaa ja väri naamassakaan ei ole aito ;D

20. -.mnb Vierailija

Miehiä tuollainen nainen vaan kummasti jaksaa viehättää. Nainen asuu edellisen miehen kämpässä kun jo odottelee uuden kosintaa - kova on vauhti. Nyt tosin asuu jossain Orimattilassa hiukan halvemmassa talossa.

Katja Nyqvist, Katja Kallio, Kaisa Haverinen ja nyt Kaisa Liski - sama mimmi. Ainakin kolmas aviomies kierroksessa.

21. Kohtuullinen Vierailija

Kävelin tänään kirjaston hyllyn ohi ja sävähdin kirjan kannesta "10 vuotta eronnut." Kannessa pienen tytön kuva. Voi meitä eronneita reppanoita. Mikähän mahtoi olla lapsen avioeron syy. Minua ei enää kiinnosta Kaisa-kohu. Liikutuin aamulla torilla Salem-kuoron virrestä. Veikkaan, että ihmiset löytävät aidon ilon muualta kuin hötöstä.

22. Katsoin keskiviikkona ja minusta tämä Kaisa osoitti kerrankin jotain inhimillisyyttä, huumoria ja itseironiaa tokaistessaan kosinnan saadessaan ja aamukahvia juodessaan jotain sellaista että vaihtoi sen kahvinsa maidon samantien rasvattomaan että joku hääpuku sentään mahtuisi päälle! :-D Kuvittelin nimittäin että olisi sanonut siihenkin jotain sellaista omahyväistä että "minäminäminäminä tulen olemaan maailman KAUNEIN hääpuvussa kun myyn niin paljon asuntoja".

Sen verran kun olen katsonut niin minusta kun tämä sarja on ollut pelkkää sellaista "minäminäMINÄÄÄkaikistaparasMINÄÄÄ-ja muuteivätoleMITÄÄÄN" -egotrippiä ja toitottamista niin nyt väliin tuli jotain erilaista ja tosiaan odottamatonta itseensä kohdistuvaa hauskaa huumorintajua.

23. selkis Vierailija

rikollisethan muuttavat etu- ja sukunimiään, on aika epeli tämä eukko. Vääntelee muuteen suutaan kuin olisi pakkoliikkeitä.

24. Outi Vierailija

Ei tarvitse olla hiirulainen mut esim. hyväkuntoiset hiukset ovat sellainen asia jota naiset arvostavat. Hyvä käytös ja ystävällisyys myös. Ja kyllä minä ainakin arvostan elämänhallintaa ja sitä, että pitää suun säkkiä myöden. Myöskään muiden tiellä liikkujien vaarantaminen ei ole mielestäni hyvä juttu. Nämä ovat niitä ihan tavallisia, ikiaikaisia arvoja jotka ovat kaikkialla maailmaa aika samat. Myös useimmat miehet jakavat nämä.

Kusipäät ovat kusipäitä, olivat sitten miehiä tai naisia. Voithan tietysti jurputtaa jotain kateudesta mutta sellainen jurputus ei tee hamppuhiuksista hyväkuntoisia.

25. toi nimijuttu? Vierailija

Siis oikeesti??!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri