Kiire kiire kiire PIKAVASTAUKSIA ÄKKII!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KIIRUS1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KIIRUS1

Vieras
Treffipalstalla,sain miehen kuva ,ei oo munn makuun mutta pitääkö mun kuitenkin lähettää oma kuva sille kun sovittiin et vaihetaan niitä,eli se laitto eka ja lupasin sitte laittaa mutta ei se nyt ole ihan mun makuun niin pitääkö silti laittaa oma kuva sille,en haluis mitään epämiellytävän ihmisen mainetta että vedättäisin.

[QUOTE="vieras";28822992]Minä laittaisin hienotunteisuuttani. Onhan se loukkaavaa ja itsetuntoa rapisuttavaa, jos et laita. Katkaise juttu jollakin muulla tavalla.[/QUOTE]

Ai millä? eikö se ole reilumpaa sanoa ettei ole minun makuun kuin se että keksin jonkun tekosyyn josta paistaa tekosyy läpi.

Tosi törkeää olla ensin kiinnostunut, mutta kun kuvan saa niin sitten ei enää ota yhteyttä. Jos olette kuvien vaihdosta sopineet niin reilua olisi myös lähettää oma kuva. Sen jälkeen ei tarvi olla enää yhteydessä ja jos kyselee niin viivyttelet vastauksen kanssa ja kirjoitat sitten viiveellä ettet ole ehtinyt, kun on ollut monet treffit. Näin sitten hienovaraisesti sanot ettet ole kiinnostunut.

No aika törkeesti teet jos et laita ja häivyt vaan. Mieti omalle kohdalles jos oisit ensin laittanut kuvasi ja jätkä häipyy heti sen jälkeen.

Sano mieluummin vaikka et kone ei jostain syystä anna ladata kuvaa tms :D

[QUOTE="vieras";28823007]Sen jälkeen ei tarvi olla enää yhteydessä ja jos kyselee niin viivyttelet vastauksen kanssa ja kirjoitat sitten viiveellä ettet ole ehtinyt, kun on ollut monet treffit. Näin sitten hienovaraisesti sanot ettet ole kiinnostunut.[/QUOTE]Mitä helvetin hienovaraista tuossa on? Miksi ei voi sanoa suoraan?

Olis kohteliasta laittaa se kuva ja sanoa samalla että "sori, et oo mun tyyppiä" tms. sen sijaan että vaikenee ja poistuu takavasemmalle. Sehän se vedättämistä on kun sitten toinen miettii ainakin jonkin aikaa että no mikä nyt tuli.

Mä en kyllä tajuu et miks ihmiset ei laita kuviaan sinne treffi-ilmoituksiin jo valmiiksi kun joutuuhan sen kuitenkin jossain vaiheessa näyttämään tai viimeistään sen naaman tosielämässä näkemään. Vai pelkäävätkö jotkut että tutut selaavat niitä ilmoituksia ja tunnistavat ja se on jotenkin noloa?

[QUOTE="vieras";28823007]Tosi törkeää olla ensin kiinnostunut, mutta kun kuvan saa niin sitten ei enää ota yhteyttä. Jos olette kuvien vaihdosta sopineet niin reilua olisi myös lähettää oma kuva. Sen jälkeen ei tarvi olla enää yhteydessä ja jos kyselee niin viivyttelet vastauksen kanssa ja kirjoitat sitten viiveellä ettet ole ehtinyt, kun on ollut monet treffit. Näin sitten hienovaraisesti sanot ettet ole kiinnostunut.[/QUOTE]

No kui se ei oo törkeää ja loukkaavaa lopettaa yhteydenpito kuin seinään sitten kuvien vaihdon jälkeen? Samalla tavalla äijä siitä vetää johtopäätökset. Kyllä ulkonäöllä on väliä ja saakin olla.

Nimenomaan siksi omaani en ole laittanut koska se on noloa olla jossain deittipalstalla ja en halua että tutut näkee.Ehkä säälittävää mutta en vain kehtaa ja halua että joku mahdollisesti tunnistaa.

Mut jos ei sitä kuvaansa halua laittaa, niin parempi tuollainen jonkun tekosyyn keksiminen on, ku se et häipyy vaan sanomatta mitään. Ei tee kenenkään itsetunnolle hyvää
No jos haluaa näyttää hölmöltä ja osoittaa pitävänsä toista hölmönä niin mikäs siinä sitten. Lapsikaan ei usko tollaisiin "kone ei nyt anna ladata kuvaa" - selityksiin sun muihin tekosyihin.

Mä en kyllä ymmärrä että miksei sitä omaa luvattua kuvaa voisi laittaa vaikka toinen ei olisikaan niin kiinnostava. Kyllä mä laittaisin jos olisin luvannut ja sanoisin suoraan että sori nyt vaan mutta nyt ei natsannu mun puolelta. Saattaahan se olla että se toinen ajattelis samoin sitten kun olis mun kuvan nähnyt.

No jos haluaa näyttää hölmöltä ja osoittaa pitävänsä toista hölmönä niin mikäs siinä sitten. Lapsikaan ei usko tollaisiin "kone ei nyt anna ladata kuvaa" - selityksiin sun muihin tekosyihin.

Mä en kyllä ymmärrä että miksei sitä omaa luvattua kuvaa voisi laittaa vaikka toinen ei olisikaan niin kiinnostava. Kyllä mä laittaisin jos olisin luvannut ja sanoisin suoraan että sori nyt vaan mutta nyt ei natsannu mun puolelta. Saattaahan se olla että se toinen ajattelis samoin sitten kun olis mun kuvan nähnyt.

Niin no enpä tiiä tuntuisko sellainen säälistä kuvan laittaminen kivalta sekään. Kyllä voi sanoa että hei sori kauheesti, mutta valitettavasti en ole kiinnostunut. Rehellisyys kunniaan!

Ai millä? eikö se ole reilumpaa sanoa ettei ole minun makuun kuin se että keksin jonkun tekosyyn josta paistaa tekosyy läpi.

No sano suoraan. Muotoile asia edes sitten jotenkin fiksusti. Mutta kuva sinun pitää laittaa, kun olitte niin kerran sopineet. Todella tökeröä olla laittamatta.

Itse olen niin helläsydäminen, että en voisi kenellekään sanoa heivaavani hänet ulkonäön takia. Se jotenkin tuntuis kamalan pahalta ja julmalta. Mieluummin jatkaisin juttua jonkin aikaa ja keksisin jonkun oikeasti uskottavan syyn lopettaa jutun. Sellaisen, joka loukkaisi mahdollisimman vähän. Ehkä tän luonteeni takia en tuota kautta edes miestä alkaisi etsiä.

[QUOTE="vieras";28823057]Niin no enpä tiiä tuntuisko sellainen säälistä kuvan laittaminen kivalta sekään. Kyllä voi sanoa että hei sori kauheesti, mutta valitettavasti en ole kiinnostunut. Rehellisyys kunniaan![/QUOTE]Ainahan voi laittaa vaikka tän kuvan:

2eaHCPp.jpg

[QUOTE="vieras";28823076]No sano suoraan. Muotoile asia edes sitten jotenkin fiksusti. Mutta kuva sinun pitää laittaa, kun olitte niin kerran sopineet. Todella tökeröä olla laittamatta.

Itse olen niin helläsydäminen, että en voisi kenellekään sanoa heivaavani hänet ulkonäön takia. Se jotenkin tuntuis kamalan pahalta ja julmalta. Mieluummin jatkaisin juttua jonkin aikaa ja keksisin jonkun oikeasti uskottavan syyn lopettaa jutun. Sellaisen, joka loukkaisi mahdollisimman vähän. Ehkä tän luonteeni takia en tuota kautta edes miestä alkaisi etsiä.[/QUOTE]

Sääli on sairautta eikä sen kohde ole mitenkään imarreltu siitä että vastakkain sukupuoli antaa säälistä kuvansa tai pitkittää juttua koska ei raaski olla rehellinen ja suora. Se satuttaa vielä enemmän kun aito kiltteys ja rehellisyys!

Yhteistyössä