Kiitos ilmaisesta suklaalevystä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiiruna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiiruna

Jäsen
15.11.2011
76
0
6
Täällä oli monta kuukautta sitten vinkki siitä postin smartPOST kamppanjasta josta sai suklaalevyn. Halusin kiittää vinkin antajaa (en muista kuka). Kävin juuri hakemassa sinisen suklaalevyni.

Ah niin hyvää...

en oo saanu :snotty: ja ens vuoden joulukuun puoleen väliin ne niitä toimittaa..tiedä sitten saako kaikki määräaikaan mennessä tietonsa ilmoittaneet sitä suklaata ollenkaan?

tämän tiedon löysin tuolta yhdestä vanhasta ketjusta
Kilpailun 20 000 ensimmäiselle osallistujalle lähetetään SmartPOST-pakettiautomaattiin noudettavaksi ilmainen suklaalevy. Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi. Palkinnon saaja vastaa itse kaikista muista voiton hyväksymiseen ja palkinnon noutamiseen tai käyttämiseen liittyvistä kustannuksista. Palkinnon saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä ja se on noudettava 7 päivän aikana viestin saapumisesta. Lunastamaton palkinto palautuu kilpailun järjestäjälle. Palkintoja toimitetaan 1 per matkapuhelinnumero.

Kilpailuun voi osallistua kampanjasivulla Lokerokaupalla hyvää - SmartPOST 7.11. – 11.12.2011 tai niin kauan kuin palkintoja riittää (20 000 ensimmäistä saa palkinnon). Kilpailun järjestäjä ei vastaa mahdollisista tietoliikennekatkoksista tai vastaavista ongelmista johtuvasta osallistumisilmoituksen jäämisestä arvonnan ulkopuolelle. Palkinnot toimitetaan 16.12.2012 mennessä.

en oo saanu :snotty: ja ens vuoden joulukuun puoleen väliin ne niitä toimittaa..tiedä sitten saako kaikki määräaikaan mennessä tietonsa ilmoittaneet sitä suklaata ollenkaan?

Mä mietin että olisko siinä vuosiluvussa virhe. Aika pitkä postitusjakso vaikka itse kampanja oli lyhyt.

Ko. kilpailun säännöissähän kyllä lukee että Palkinnot toimitetaan 16.12.2012 mennessä.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25209440:
Mä mietin että olisko siinä vuosiluvussa virhe. Aika pitkä postitusjakso vaikka itse kampanja oli lyhyt.

Ko. kilpailun säännöissähän kyllä lukee että Palkinnot toimitetaan 16.12.2012 mennessä.

joo,voi tietty olla noinkin..no,onneks mies saa asiakkailta suklaata näin joulun alla ihan kiitettävästi,niin ei pääse vaimo laihtumaan ;) :saint: jos ei siis onni potkinu tota kautta :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25209440:

Voihan se levy tulla sulle. Minun levy tuli jo pari viikkoa sitten(tai melkein 3vk sitten) ja miehelle tilasin kans samaan aikaan ihan peräkkäin niin sai eilen viestin, että on haettavissa. Tai sitten siinä tuli minuutin parin aikana hirveesti osallistujia ja tuli noin iso ero. Ja tuon sinun ilmon jälkeen tilasin noi.

Me haettiin viime viikolla tytön kanssa levyt. Veikkaan, että niitä jaellaan niin, että automaateilla on tasaisesti jaettavaa, etteivät ruuhkaudu hirveästä määrästä kerralla.

mulle ei oo vieläkään tullut.. :( laitoin sen ennen äitiä ja äiti mun jälkeen niin hän sai sen jo monta viikkoa sitten.. murr.. noh, ehkä mä sitten joku päivä saan sen sieltä :)

[QUOTE="vieras";25215025]Mullekin tuli tekstiviesti. Mimmonen se hakuoperaatio on? Onko se joku laite, mistä se suklaa kaivetaan?[/QUOTE]

Siinä on ohjeet mutta näyttöön laitetaan koodi ja ovi aukeaa itsestään. Tuote ulos ja luukku kiinni. On muuten oikeasti aika näppärän oloinen :)

Yhteistyössä