Kiitos palstalaiset, opin teiltä mitä on JULMUST. Hihihi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulUONTaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulUONTaas

Vieras
Joulun alla tällä palstalla oli paljon ketjuja, joissa ihmiset kertoivat mitä heidän joulupöytäänsä kuuluu. Muutamissa viesteissä kerrottiin, että joulupöydässä on juomana mm. sellaista kuin julmust. No minä sitä ihmettelemään että mitähän tuo on ja google lauloi. No sieltähän selvisi mitä se on ja päätin että kauppareissulla vähän ennen aattoa ostan kokeeksi ko. juomaa.

Pettymyksekseni julmustia ei ollut Prismassa. Noh, ajattelin että ei sitä varmasti ole tämän paikkakunnan muissakaan kaupoissa, koska edellä mainittu putiikki on kuitenkin suurin kauppa, jossa on laajin valikoima. Enpä saanut siis jouluksi "mustia".

Nyt sitten tällä viikolla isäntä oli Citymarketissa käydessään tehnyt löydön... Julmustia!!! Onneksi se oli ostanut sitä, nyt mun ei tarvi miettiä että miltähän se maistuu ja miksi sitä niin monessa joulupöydässä on. Pullollinen on sitä siis hörpitty ja jos sitä vielä silmiin kauppareissulla osuu, niin ostanpa lisää.

Aluksi ajattelin että eihän tuo ole oikein minkään makuista, mutta siinä taitaa olla jotain koukuttavaa ainesosaa niinku colajuomissa, koska nyt mun tekee mieli sitä lisää. :D Kiitos siis palstalaiset, että "esittelitte" mulle julmust -juoman.

[QUOTE="Niin";29471480]Se on hyvää. Niinkuin kotikaljaa, jonka sekaan on laitettu kokista.[/QUOTE]

Joo, niin muuten onkin vähän niinku oikein makeaa kotikaljaa ja colaa seassa. Muistinpa nyt että google osasi kertoa senkin että pääsiäisen aikaan sitä myydään nimellä påskmust, että niin, toivottavasti sitä on sitten pääsiäisenkin aikaan täällä meilläpäin myynnissä. Kehtaiskohan tuota oikein pyytää kauppiasta sitä tilaamaan...

Joo, niin muuten onkin vähän niinku oikein makeaa kotikaljaa ja colaa seassa. Muistinpa nyt että google osasi kertoa senkin että pääsiäisen aikaan sitä myydään nimellä påskmust, että niin, toivottavasti sitä on sitten pääsiäisenkin aikaan täällä meilläpäin myynnissä. Kehtaiskohan tuota oikein pyytää kauppiasta sitä tilaamaan...

Totta maar kehtaa vinkkasta kauppiaalle. Noita sesonki- ja juhla-aikojen tuotteita aina silloin tällöin on. Kantsii aina kokeilla.

Yhteistyössä