Kiitos teille avusta, nyt saadaan 3 lapselle joulupuukeräykseen lahjat bonakoodien avulla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eli koska sain kerättyä jo omille lapsille ja sukulaislapsille bonakoodeilla teletappi-, ja poro-dvd:t ja koodeja jäi yli, niin ajattelin kerätä vielä yhden dvd:n jollekin tuntemattomalle lapselle joululahjaksi, joulupuukeräyksen kautta.

Muutamia pisteitä jäi uupumaan ja joku ystävällisesti niitä sitten lahjoitti tämän foorumin kautta. Sitten niitä pisteitä olikin jo "liikaa" ja koska nälkä kasvoi syödessä niin ajattelin, josko toisenkin dvd-levyn saisin kerätty, kun kerran apuakin löytyi :) Ja sain, sillä saatiin lisää koodeja lahjoituksena. Nälkä edelleen kasvoi syödessä ja päätin asettaa tavoitteeksi 3 dvd-levyä.

2 jo tilasin ja nyt pisteitä on kasassa 40, eli 60 vielä puuttuu. Kohtapuolin lähden kauppaan ja ostan sitten sen 10 vaadittavaa isoa purkkia lastenruokaa, jotta saan ne puuttuvat koodit ja viimesenkin dvd:n tilattu.

Joten kiitos kaikille teille, jotka mahdollistitte sen että saadaan jouluna muutamalle lapselle paketti!!! :hug:

Viimeksi muokattu:
Eipä kestä! Ei meillä olisi ollut mitään käyttöä niille neljälle koodille, jotka lahjoitin.

Olisit kyllä voinut käydä tyhjentämässä minun myyntipaikkaani siellä 'mummokirppiksellä'.

[QUOTE="vieras";22324099]Eipä kestä! Ei meillä olisi ollut mitään käyttöä niille neljälle koodille, jotka lahjoitin.

Olisit kyllä voinut käydä tyhjentämässä minun myyntipaikkaani siellä 'mummokirppiksellä'.[/QUOTE]

:)

Mä kävin pikimmilttäni "mummokirppiksellä" kyllä muutama päivä sitten, mutta melko juosten sen läpi vetäisin. Mutta ehkä sitten seuraavalla kertaa löydän teidänkin loosista jotakin :)

Nyt on viimeisetkin koodit naputettu ja DVD tilattu. Juuri meni vissiin viiminen PORO-dvd nokan alta, mutta eiköhän se teletappikin jollekin pienelle kelpaa :)

Minkä ikäiselle noita nyt sitten vois antaa? Siis kun ne on K 3, mutta miten vanhat katsoo vielä teletappeja? 4v? Onko 5v jo kiinnostunut ihan muista jutuista. Meillä teletappeja katsoo myös 8v, mutta se ei kaiketi ole ihan "normaalia" :D

Mä vain jäin miettimään että onko noillakin, joilla ei ole varaa lapsillensa joululahjaa ostaa, sitten kuitenkin ollut varaa se DVD soitin hankkia?

No voivat vaikka sitten mummolassa sitä katsoa jos ei ole omaa DVD-soitinta :)

Ja jokunen hetki sitten juuri lahjoitin oman DVD-soittimeni yhteen perheeseen...en tiedä olivatko vähävaraisia, mutta kuitenkin :)

[QUOTE="vieras";22324816]Kiirettä pitää sitten ;) Käyn sen tänään tyhjentämässä.[/QUOTE]

No sitten en enää ehdi.

Mun on kyllä tarkoitus vielä lähipäivinä josakin kirppiksellä käydä, mutta taitaa se taas kerran kallistua sen PikkuSiilin ja siinä samalla Manhattanin kirppiksen puoleen. Päätin etten käy KERTAAKAAN marraskuussa kirppistelemässä. Poikkeuksena ehkä se, että jos menen itse livekirppikselle myymään, niin sen voin sitten kiertää ja jos tulee joku ihan megahyvä löytö eteen niin sen voisin ostaa, mutta muutoin on siis tarkoitus pitää kirppisvapaa kuukausi :)

Yhteistyössä