Kikki rottweilerit taas piikille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja per*eestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

per*eestä

Vieras
Tässä taas nostetaan semmoinen varoittava esimerkki ko. koirarodusta iltalehdissä ym. Itse siis EN OLE TÄTÄ MIELTÄ, vanhemmillani on ko. koira joka on kiltti, ainakin toistaiseksi ollut.. Mutta kansaa varoitetaan ko. rodusta...

Joo ja lahdataan samalla myös kaikki pikkuräkyttäjät ja nilkoissa roikkuvat koiruudet.
Koska täälläkin opitaan, että vika yleensä on aina siellä narun toisessa päässä. Toki poikkeuksiakin on, mutta harvemmin. Pitäis varmaan pyytää ko toimittaja käymään meillä, suositteliskohan se sitten noita rotikoita kaikille ;)

Kennelliiton mukaan 70% koirista kärsii mielenterveydellisistä ongelmista. Mun mielestä se kertoo sen ettei koira ole tarkoitettu lemmikiksi.. :/
Jokainen meistäkin osaa suoraan sanoa lähipiiristään ( jos sellaista on ) kilipäitä koiria tai sitten ne on viety jo piikille.

Koira on työeläin. Ne pikkukoirat haukkuu yleensä koko päivän ilman omistajaansa. --- Vaan mihinkähän työhön kissan kokoinen koira sopisi?

Tekisikö joku lapsen jos tietäisi että sillä 70% mahdollisuus kärsiä mielenterveydellisistä ongelmista? Mä en olisi niin ilkeä ainakaan että tekisin :-)
"kärsiä´" sana kertoo syyn.

Tunsin itse 2 rotikkaa .. ja kummastakin omistaja varoitteli että ovat pahaluontoisia. :D Siitä tuli kammo. Olisi kiva nähdä kiltti rotikka ( koska onhan niitäkin ) .. koska nyt menen kadun toiselle puolen kun rotikka tulee vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Tunsin itse 2 rotikkaa .. ja kummastakin omistaja varoitteli että ovat pahaluontoisia. :D Siitä tuli kammo. Olisi kiva nähdä kiltti rotikka ( koska onhan niitäkin ) .. koska nyt menen kadun toiselle puolen kun rotikka tulee vastaan.

Tuu meille täältä löytyy sensortin lapatossu ettei ole tosikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:

Tuu meille täältä löytyy sensortin lapatossu ettei ole tosikaan.

niin oli tutullanikin kunnes yksi kaunis päivä hyökkäsi kimppuun :( se oli kamala shokki koska koira oli niin kiltti kun olla ja voi

Kennelliiton mukaan 70% koirista kärsii mielenterveydellisistä ongelmista. quote]

No jopas oli iso prosentti!?! :o Mitenköhän ne ovat mitanneet nuo mielenterveysongelmat? Ihan vaan tähän kikki-rotikkaongelmaan kantaa ottamatta kyselen... :D

Uusimmat

Yhteistyössä