kilojen kanssa jojoilua.vinkkei miten laihtua NOPEASTI.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuinen laihdutta(ko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuinen laihdutta(ko)

Vieras
..jos pikadieetistä tulee muutama kilo takas se ei haittaa minua, kunhan lähtis 5 edes.....

mulla pitäs vielä kiristää 3-6 kiloa kropasta mut ne ei lähde millään pois.onko vinkkejä? oisko nuttrilett tms? easydiet? paasto? vai normiruualla mutta millaisella.
oon huomaamatta laihtunut mut ihanne painoon päästyä paino alkoi nousta ihan normaaliruokavaliolla.

tahdon takas tohon kroppaani.

mä harrastan liikuntaa 3-5 kertaa viikossa.syön normisti mut herkuttelen liikaa ehkä?
en saa hallittua herkutteluhimoja ja annoskoot on kasvanut ja alkaa mennä pian ylipainoksi.

kertokaa KAIKKI NEUVOT JA NIKSIT mut kiitos asiallisia vastauksia. :) mä tahdon timmin ja muodokkaan kropan jossa ei oo liikaa painoa.oikoteitä ei ole...mutta voisiko joku kertoo enempi easy diet, nuttrilett, 2+5 dieteistä yms "muotidieteistä" ps.oon lakto-ovo-vege. antakaa vinkkejen tulla.

en tahdo kuinkea nestepaastolle ettei lähde lihakset kuihtuu vai kuihtuuko ne viikossa esim? tai jos pitää 4 pv paaston? :O kaikki vinkit on nyt tarpeen kiitos.mahdun jouluksi minun upeaan mekkoon joka meni päälle kuukausi sitten mutta ei enää :'( ottaa kiinni reisistä ja pepusta....

Menkää ihmeessä laihduttajat bodypump les mills tunteja liikuntaa ja liikuntaa sit ei niin nälkäkään ole itse olin tosi lihava eron ja masennuksen jälkeen yhtäkkiä heräsin et nyt kuntosalille menin ja pudottiin -45kg painoa ja nyt urheilen ihan tosissaan bikini fitness tähtäimessä.Sitä ennen viel plastiikkakirurgi katsoo mitä pitää tehdä ennen kisoja.Kaikki äidit tekee niin paljon lasten kanssa että äidille omaa aikaa ( bodypump) tunti voisi olla se tunti kun saat olla yksin ja urheilla kunnolla.

Jos sun ongelmana on herkuttelu ja annoskokojen kasvaminen, pikadieetit eivät auta, koska lihot taas parin kuukauden päästä samoihin mittoihin ja jatkat lisää lihomista. Sun pitää muuttaa sun ongelmia, eli panostat oikeaan annoskokoon ja lautasmalliin ja herkuttelun aisoissa pitämiseen. Herkuttelun osalta sun kannattaa miettiä, miksi herkuttelet (tylsyyteen, tunteisiin, rentoutumiseen, paha tapa) ja muuttaa syitä, miksi herkuttelet ja keksiä muita hyviä tapoja tilalle.

mä herkuttelen vaan siks et tekee mieli jotain hyvää välillä :D siis toi ns.pikadieetti ois semmonen alkustartti :) mut kiitos näistkäin vinkeistä lisää saa tulla :) mä aion kyl nyt ensiviikol vetästä mehupaastoa ja sit sen jälkeen easydiet kuuria..... :) tän jälkeen mä otan itteeni niskasta kii enkä NOSTA ENÄÄ ANNOS KOKOI!

Yhteistyössä