Kilojenkaristajat, aloitus tänään! Tervetuloa porukkaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noopu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Noopu

Jäsen
30.11.2009
191
0
16
Heippa! :wave:

Löytyiskö tsemppikaveria kilojen karistamiseen?

Lähtötilanne BMI 39

Tavoite normaalipaino BMI 25

Toteutus: Syö vähemmän, kuluta enemmän. Lisää ruokavalioon kasviksia, kuituja, hyvää rasvaa. Karsitaan makeista ja rasvaisista herkuista. Liikuntaa lisätään vähitellen.

Palkinto: Hyvä olo, raskautuminen, jotain muuta kivaa... ;)

-Noopu-

Samassa veneessä ollaan. Ja tasan samat ajatukset.

Aloittaessa painonpudotuksen pari kuukautta sitten, oli BMI 34,2
Nyt BMI 32,2
Tavoitteena alkuun BMI 28. Sen jälkeen katson tilannetta uudestaan.

Joulu tuli pahaan saumaan ja tuli vähän takapakkia, mutta nyt on joulukilot taas karistettu ja päättäväinen mieli.

Liikuntaa en harrasta juurikaan. En yksinkertaisesti ehdi enkä jaksa. Mä en yhtään tykkää liikunnasta ja sen kyllä huomaa :ashamed: Ehkä ens kesänä tulee enemmän liikuttua kun "vauvakin" jo kaipaa pihallaoloa ja aktiviteetteja. Ja kun itse saan painoa vähän pois ni uskon innostuvani enemmän esim kuntosalilla käymisestä. Nyt kynnys mennä sinne on korkea.

Heippa Raffeli!

Mä itse tykkään kyllä liikkua, eteenkin spinning ja tanssi on pop.

Meillä ei vielä omaa pikkuista ole, ja sen saaminen tuntuu olevan vaikeaa. Tuo raskautuminen onnistuneesti onkin se mun pää motivaattori tässä hommassa.

Hienosti sulta onkin jo painoa tippunut! Millaisia muutoksia oot ruokavalioosi tehnyt?

Noopu

Heips,

Mahtuuko mukaan vielä yksi laihduttaja? Mulla BMI jossain pilvissä, yli 40 :ashamed: . Eka tavoite olis saada uusi kymmenluku. Tavoitteena myös jaksaa paremmin touhuta lasten kanssa, mulla on kotona touhukkaat 3 v. ja 10 kk ikäiset pojat. Oikein harmittaa, kun on päässyt repsahtamaan näin.

Mulla imetysaika toi jo ennestään valtavaan painoon 10 extrakiloa |O . Raskauskilot lähti kuin itestään mutta se imetys, se ei ollut hyvä juttu mulle. Nyt uuden vuoden kunniaksi aloitin jälleen laihdutuksen, tällä kertaa viimeisen kerran. Aikaisemmin mullakin oli tavoitteena aina raskautuminen mutta kolmatta raskautta ei enää tule, joten tämä on toivottavasti viimeinen laihdutus ja pohja terveelliselle painonhallinnalle :) .

Iines

Tottakai mahtuu mukaan!
Itse ajattelin ottaa "lähtöpainon" maanantaina, koska viikonloppuna on vielä yhdet juhlat jotka täytyy juhlia. Sit onkin taas pitkä aika tasasta, hyvää laihdutteluaikaa.

Itse en kannata sitä et "kieltäydytään kaikesta" ja ollaan koko ajan tiukalla dieetillä, koska eihän sitä voi loppuelämää kieltätyä kaikista herkuista. Itselleni sopii kuitenkin paremmin se ettei ota vähääkään, koska ainakin alkuvaiheessa sitte repsahdan.

Otetaanko joku yhteinen punnituspäivä, vai mennääkö ihan omaan tahtiin?

-Noopu-

Yhteistyössä