KILOPINO vk. 47

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rile-x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rile-x

Jäsen
27.09.2004
80
0
6
Nyt ei ole kyllä hurraamista :ashamed: . Suunta kuitenkin alaspäin, eli ei masennukseen auta vaipua. -100 pois. Olihan siinä isänpäivä ja tuli herkuteltua urakalla eikä lenkille päässy kuin maanantaina. Nyt saa isäntä luvan tulla töistä sen verran aikasin ett lenkit tulee tehtyä. Mites muilla herkkusuilla on viikko sujunut?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2004 klo 10:46 pulla kirjoitti:
saako kysyä paljonko painat? mulla ois 20 kiloo saatava pois... hyvässä alussa olen.
Ainahan kysyä saa =) 72,4 oli lähtöpaino, nyt stoppaa jo 67,3! Ja tavoitteena on 62kiloo. Pituutta löytyy vaivaiset 164cm. Hieno homma että olet saanu painon pudotuksen alulleen, kyllä se lisäpotkua aina antaa kun näkee että taas on paino tippunu. Sulla on vielä pitkä matka mutta älä lannistu, ne lähtee kyllä!!! Tsemppiä :wave:

Heipsan! Meni taas viikko pyllylleen kun oli lapset mahataudissa ja kun äiti ei mitenkään muuten jaksanu niitä öitä valvoa niin karkin voimalla :laugh:
No, oma viimeöinen vatsatauti pelasti sen verran että tuli -100g , kokonaispudotus kieppuu edelleen siinä 13kg :ashamed: ja vielä ne yli puolet on jäljellä... Masentavaa!
Yritin tätäkin miettiä että "kannattiko nii syödä sitä karkkia? nyt sitten makaat ´´kummatkin päät vessanpöntössä!"´(tai ainakin vuorotellen)

Täällä saatiin jopa -900g miinusta. Mutta kylläpäs olenkin liikkunut, liikkumalla kuluttanut lähes 3000kcal. Eilen vielä alkoivat menkat joten tuo pudotukseen on oltava tyytyväinen. Pakko vähän tsempata kun on vähän ollut jumissa. Niin ja tätä pudotettavaa on vielä 20kg! Nyt on lähtenyt reilut 8 kiloa..No joo eipä tässä kiirettä ole, kunhan lenkit tulee tehtyä ja eikä ylenpalttisesti herkuttelis...Poikakin on vielä tissillä joten tälläinen hiljaa hyvä tulee vauhti on hyvä...

Ens viikkoon. :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2004 klo 12:34 viidenäiti kirjoitti:
Täällä saatiin jopa -900g miinusta. Mutta kylläpäs olenkin liikkunut, liikkumalla kuluttanut lähes 3000kcal. Eilen vielä alkoivat menkat joten tuo pudotukseen on oltava tyytyväinen. Pakko vähän tsempata kun on vähän ollut jumissa. Niin ja tätä pudotettavaa on vielä 20kg! Nyt on lähtenyt reilut 8 kiloa..No joo eipä tässä kiirettä ole, kunhan lenkit tulee tehtyä ja eikä ylenpalttisesti herkuttelis...Poikakin on vielä tissillä joten tälläinen hiljaa hyvä tulee vauhti on hyvä...

Ens viikkoon. :wave:
Onneks olkoon :flower: . Tuo pudotus on todella hyvä. Sitähän sanotaan että puolen kilon viikko vauhti on hyvä. Mutta mutta.... sitäkö ajattelee et kaikki pois ja vähän äkkiä :'( , pitäs opetella ajattelee et hiljaa hyvä tulee, mutta miten sen oppis :headwall:

Pääsisköhän yksi uusi mamma mukaan? :)

Eli tänään oli paino 71.8 (mulla on itellä ollu punnituspäivä keskiviikko, jolloin on ehtinyt vkonlopusta toipua, mutta kyllä ma passaa). Lähtö on ollu reilut 76 ja tavoite ois ehkä 65. Jouluksi jos sais 68.5! Imetän niin ei tohdi hurjaa vauhtia laihduttaa!

Tsempataan toisia, niin päästään joulusuklaiden ohi kaupassa! ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2004 klo 14:55 Tilkku kirjoitti:
Pääsisköhän yksi uusi mamma mukaan? :)

Eli tänään oli paino 71.8 (mulla on itellä ollu punnituspäivä keskiviikko, jolloin on ehtinyt vkonlopusta toipua, mutta kyllä ma passaa). Lähtö on ollu reilut 76 ja tavoite ois ehkä 65. Jouluksi jos sais 68.5! Imetän niin ei tohdi hurjaa vauhtia laihduttaa!

Tsempataan toisia, niin päästään joulusuklaiden ohi kaupassa! ;)

Tottakai ja tervetuloa! Joulusuklaat joutais kyllä kokonaan kaupoista pois :attn: , aina ne vaan sattuu silmään ja kärryynki pitäs olla luja luonne ettei niihin sortuis, mutta nyt mä lähden 10 kilsan lenkille ja pari lasta kärryihin mukaan, niin voi hyvällä omallatunnolla niitäkin joskus syödä

joo heippa... on tullu takkuiltua viime ajat... eli nyt puntari näytti tänä aamuna 500g vährmpi kuin viime maanataina....
eli 79 kg

uudelle tervetuloa ja mäkin oon täällä ollu mukana muistaakseni 8viikkoa ja paino on lähteny todella minimaalisesti mut hiljaa taitaa tulla parasta...

eli mulla oli lähtö 82 kg
nyt siis 79kg :D :D :D ei siis mikään järin suuri vauhti mut alaspäin mennään :D :D :D

mulla on tavoite ens huhtikuun loppuun päästä 72 kg:hen ja olen 168 ja puol cm pitkä.... :D :D :D

mulla on menny aina melkein joka toinen viikko plussalla ja nyt on ollu raskasta ko pojalla kaks ekaa korvetulehdusta kolmen viikon sisään.... toivottavasti nyt paranee....

:D :D :D :D hienoja pudotuksia kaikilla.... on tainnu rivit hiukan kaveta mut minä jatkan sitkeesgti...tässä on kyl jotain sellast piilovoimaa..... jos on plussannu yhen viikon ni heti seuraavaks viikoks pitää saaha alemmas tai pysymään samana, muuten ei kehtoo naamaansa täällä näyttää.... heh heh....

mulla -400 g...mä odotan ihan hulluna et vaa'assa ei enää olis alkunumeronma 7...mut kohta pääsen tavotteeseen...tai ainakin toivon niin :D siis en lopputavotteeseen va tohon 60 kiilon puolelle

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 10:55 RIINA kirjoitti:
Moikka!!!
Pääsekö vielä mukaan ?
Olen 26v virolainen äiti. suomessa asunut 6 vuotta .
Nykyinen painoo 78 kg ja putotettava olisi noin 15kg.
Pahoittelen kirjoitus virheistä. :ashamed:
Mukaan mahtuu kaikki halukkaat, tervetuloa joukkoon liikakiloisten =)

heips!
Taas kerran Ellu on lusmuillut painon ilmoittelun kans. Hyi mua! :attn:
mutta.. tällä hetkellä on tilanne se, että viime viikosta pudostusta taitaa olla n. kilo. kokonais pudotus on 13kg, mut viel pitäs saaha saman verran ainakin pois. eli puolessa välissä ollaan.
nyt on onneksi paino tippunut kuin itestään, mut tulee se sekin aika viel että se junnaa paikoillaan..
ja kohta alkaa varmaan nousu painossa, ku jouluherkut uhkaavasti lähenee :'(
mutta.. älyttömän vahvaa itsekuria meille kaikille jouluherkkujen suhteen.

kylläpä oli hämmästys suuri puntarin näyttäessä 59 kg.. :wave: :wave: eipä kyllä ihan heti uskois näillä syömisillä.. :D on mennyt viikko aika retuperälle,herkkuja syöty ja lenkkeiilyt jääny.mutta sitäkin iloisempi olin kun paino olikin laskenut,eikä noussut.tsemppiä kaikille kovasti!!

55,4 näytti vaaka ja minä tanssin ja kiljuin riemusta!tavoite ihan melkeen saavutettu! =) nytkin jo kelpais mut vähä olis "kriittisissä paikoissa" kiinteyttämistä!

:ashamed: joo heippa kaikille.. tääl kyl innokkaana :$ laihdutellaan... siis en oo taaskaan mitään viikon aikana katellu mitä on leipälävistä suuhuni pistäny.. hävetää.. vielä viikoloppu tulee menemään ketuilleen... vanhinmmalla tytölläni on synttärit ja pitäähän äiteen herkuja tehä ja syödä etenki..kääk.. palataan routuun toivon mukaan ens viikolla.. en uskallaees vaaeel nousta nyt..

Yhteistyössä