kilostopin käyttäjät..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiirakaroliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiirakaroliina

Vieras
ostin tänään paketin ja kyljessä lukee että 2-4kapselia päivässä. Jaattako tuon annoksen kuinka moneen ja montako otatte kerralla?

Mietin jos otan ennen aamupalaa 2ja ruualla 2 vai pitääskö jakaa useampaan annokseen ja ottaa vain 1kerralla? Ja otattako ennen ruokaa vai sen aikana?
Huonot ohjeet oli minusta.

Ja tärkein onko tuloksia vielä mitään? ; )

Mä itse otin kaikki neljä ennen ku aloin ruokaa syömään. Mä en ole huomannu mitään muuta tulosta kuin että makean himo pysyy paremmin loitolla. Ja sit se haitta tai tulos... Niin olin syömättä mitään rasvasta ja sitten kun söin niin sehän hylki kaiken ulos... Ja istuin yhden yön vessassa... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Mä itse otin kaikki neljä ennen ku aloin ruokaa syömään. Mä en ole huomannu mitään muuta tulosta kuin että makean himo pysyy paremmin loitolla. Ja sit se haitta tai tulos... Niin olin syömättä mitään rasvasta ja sitten kun söin niin sehän hylki kaiken ulos... Ja istuin yhden yön vessassa... :snotty:

siis otiksä vaan kerran päivässä??

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:

siis otiksä vaan kerran päivässä??

Kyllä

Yhteistyössä