K
kyllästyttää
Vieras
Mietin vaan kun täällä aina lynkataan ne muut naiset huonommiksi kuin itse olette. Jokainen täällä palstailevahan näyttää antavan miehensä tehdä ihan mitä vaan, kun "eihän aikuista ihmistä voi kieltää". Liikaa työskentely, reissaaminen, harrastaminen, juhliminen, lastenhoidon ja kotitöiden välttely, oli kyse mistä vaan niin täällä kilpaillaan siitä kuka on sallivaisin vaimo. Ja auta armias jos olet mustasukkainen miehestäsi, niin sitten vasta huono vaimo oletkin, kunnon vaimo ei loukkaannu vaikka vieras akka istuis miehen syliin. Samoin kaiken te teette lastenne kanssa paremmin kuin muut äidit, kasvattaminen, harrastaminen, koulunkäynti, imettäminen, perhepedit ja soseiden itse valmistaminen, you name it, palsta-mamma tekee sen sua paremmin. Hyvä äiti ei koskaan väsy, ei hermostu, on aina hyvällä tuulella ja läsnä lapsilleen, senhän me kaikki olemme täältä opineet.
Mä väitän silti röyhkeänä että puoletkaan teistä ei oikeasti ole noin täydellisiä, ette äiteinä ettekä vaimoina, kunhan pädette ja koitatte nostaa itseänne jalustalle muihin nähden. Mutta ihan oikeasti ei se hyvä vaimous tai äitiys ole sitä että on muiden silmään täydellinen. Jokaisella meillä on erilaiset parisuhteet, joillain aidosti hyvät, ja joillain huonot, suurimmalla osalla jotain siltä väliltä, mutta se ei oikeasti tee teistä ihannevaimoa että sallitte miehelle kaiken ettekä koskaan motkota, joskus turhastakin. Sama pätee äitiyteen, kaikilla meillä on erilaiset lapset, koitettaisko siis jaksaa muistaa, että se neuvo tai toimintatapa joka pätee sun lapseesi ja sinuun äitinä, ei välttämättä olekaan niin absoluuttinen totuus kuin mitä te kuvittelette.
Jatkakaa harjoituksia.
Mä väitän silti röyhkeänä että puoletkaan teistä ei oikeasti ole noin täydellisiä, ette äiteinä ettekä vaimoina, kunhan pädette ja koitatte nostaa itseänne jalustalle muihin nähden. Mutta ihan oikeasti ei se hyvä vaimous tai äitiys ole sitä että on muiden silmään täydellinen. Jokaisella meillä on erilaiset parisuhteet, joillain aidosti hyvät, ja joillain huonot, suurimmalla osalla jotain siltä väliltä, mutta se ei oikeasti tee teistä ihannevaimoa että sallitte miehelle kaiken ettekä koskaan motkota, joskus turhastakin. Sama pätee äitiyteen, kaikilla meillä on erilaiset lapset, koitettaisko siis jaksaa muistaa, että se neuvo tai toimintatapa joka pätee sun lapseesi ja sinuun äitinä, ei välttämättä olekaan niin absoluuttinen totuus kuin mitä te kuvittelette.
Jatkakaa harjoituksia.