A
apuja
Vieras
Hei! Oliskohan täällä paikalla ketään kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavaa/asiasta jotain tietävää?
Osaisitteko sanoa jotain näistä kilppariarvoista ja oireista..
Marraskuu 2011/alkuraskaus: TSH 2,54 T4V 15.
Kuulemma ok, kun viitteissä ovat.
Helmikuu 2012 TSH 2,2 T4V:tä ei mitattu kun ei lääkärin mukaan tarpeellista. Tässä kävin labrassa vasta vähän ennen kymmentä, melkein neljä tuntia hereillä olleena ja syöneenä joten tulos kaiketi epävarma?
Oireistoa (joka jatkunu n. vuoden)
-HIRVITTÄVÄ väsymys
- voimakas palelu
- kylmät jalat
- kuiva iho
- erittäin kuivat ja kipeät silmät (myös silmälääkärin tarkistamina)
- kuivat hiukset / huonot kynnet
- alakuloisuus / ahdistuneisuus
- ummetus / huono ruuansulatus
- ajatuksenhitaus ym.
Lääkäri oli sitä mieltä, että noilla arvoilla EI kannata lääkitystä aloittaa. Tyydynkö tähän vai menisittekö minuna esim. yksityiselle? Olen niin loppu tähän kaikkeen oireiluun. Söin 7kk ajan myös masennuslääkettä, vaikka masentunut en mielestäni ole. Se ei auttanut minua tippaakaan, vaan sai tilanteeni todella pahaksi. Masislääkkeitä en suostu enää näihin oireisiin kokeilemaan..
Sanokaa jotain mielipiteitä asiasta, kiitän
Osaisitteko sanoa jotain näistä kilppariarvoista ja oireista..
Marraskuu 2011/alkuraskaus: TSH 2,54 T4V 15.
Kuulemma ok, kun viitteissä ovat.
Helmikuu 2012 TSH 2,2 T4V:tä ei mitattu kun ei lääkärin mukaan tarpeellista. Tässä kävin labrassa vasta vähän ennen kymmentä, melkein neljä tuntia hereillä olleena ja syöneenä joten tulos kaiketi epävarma?
Oireistoa (joka jatkunu n. vuoden)
-HIRVITTÄVÄ väsymys
- voimakas palelu
- kylmät jalat
- kuiva iho
- erittäin kuivat ja kipeät silmät (myös silmälääkärin tarkistamina)
- kuivat hiukset / huonot kynnet
- alakuloisuus / ahdistuneisuus
- ummetus / huono ruuansulatus
- ajatuksenhitaus ym.
Lääkäri oli sitä mieltä, että noilla arvoilla EI kannata lääkitystä aloittaa. Tyydynkö tähän vai menisittekö minuna esim. yksityiselle? Olen niin loppu tähän kaikkeen oireiluun. Söin 7kk ajan myös masennuslääkettä, vaikka masentunut en mielestäni ole. Se ei auttanut minua tippaakaan, vaan sai tilanteeni todella pahaksi. Masislääkkeitä en suostu enää näihin oireisiin kokeilemaan..
Sanokaa jotain mielipiteitä asiasta, kiitän