Hae Anna.fi-sivustolta

Kiminkiset ja muut valittajat

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä työtön,mutta ei onneton, 22.07.2011.

1. olen samaa mieltä Vierailija

Hyvin kirjoitit, kai mies tämä Taavi ihan hyvä lääkäri on, mutta ei todellakaan iske minuun. Kirjoitin joskus aiemmin, että risoo kun se möläyttää, istupas akka *****s ja hups ai se oli se tuoli taas. No niin lyyli, onko se kutaja alapääss jaa että ei oo puutetta ollunna hah hah haa. Jos minulle sattuisi moinen lekuri lähtisin HETI ulos. Kun tutkii ja kertoo naiselle tuloksia, pistää käpälänsä naisen reisien ympärille, nainen reppana vielä makuullaan...se on sitä kaveruuttaa, mie tohtori oon niin kaikkien kaveri heh he hee.
    On tosiaan siellä perukoilla saanut kaikkivoipaisen herran maineen, on niin kylttyrelliä, on niin kaveria kaikkien kanssa, ollaan talkoissa vähän väliä ja sitten Tohtori Kiminkisen savusaunaan me kaikki, pusi pusi ja ihan munasillaan pitää veteen juosta. Joku toki pitää pyyhkeen munaskuidensa yllä, mitä sitä esittelemään jos ei oo ihan kunnon jötikkä mitä esitellä :D
    Tahvo Kiminkisellä sitä on mitä esitellä, pusi pusi taas vaimoke :D

2. huumorimiähiä Vierailija

Se sanoi ihotautilääkäriä nahkatautilääkäriksi. Kyllä nauratti.

3. Kerran vieraillut Vierailija

Saarijärven terveyskeskuksessa vastaanottajan käytös on ylimielistä ja loukkaavaa..Luultavasti ei kaikilla..Ei vastata kunnolla kysymyksiin annetaan vaan yli hilseen meneviä ylemmän luokan kommentteja, sairaita juoksutetaan ympäri ämpäri eikä informaatiota, sellaista oikeaa irtoa...Valittanut on moni, eivät uskalla mennä valittamaan koska pelko on vielä huonommasta kohtelusta..

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri