Kimppasauna

  • Viestiketjun aloittaja ok?
  • Ensimmäinen viesti
ok?
Mieheni oli pari viikkoa sitten työporukalla kimppasaunassa, mukana kolmikymppisiä kivannäköisiä hoikkia tyttöjä.. Suivaannuin asiasta, eikä kuulemma saisi.. Nyt mielessä epäilyt, että miehen päässä pyörii nuoret kauniit työkaverit. Mitä ajattelet?
 
Mies
Olen samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa... kyllä niitä työpaikan tyttöjä tulee tahtomattaankin vilkaistua työpäivän aikana, mutta siitä tuskin on syytä huolestua.

En minä ainakaan ajattele muita naisia kun keskityn omaan puolisooni. Katsominen on miehillä melkein refleksitasoista toimintaa - eli aina ei edes tahdosta riippuvaista. Tai ainakin itse olen kokenut asian niin. Siksi niitä kolareitakin ajetaan.

Mutta, kuten tuossa totesin, sinulla tuskin on mitään syytä olla mustasukkainen miehellesi työpaikan naisten vuoksi. Todennäköisesti vaatteet päällä kesken työpäivän tulee kuviteltua enemmän kuin saunassa vaatteitta.
 
Ikäelli
Minä voin myös tunnustaa, että katselen miehiä. Joskus jopa riisun katseellani mielessäni. Mutta, että joku syyllistäisi minua tästä tai jopa epäilisi pettäjäksi tästä syystä, niin - halluluja!
 
Nainen26
Mä ainakin saunon insinööriporukassa, jossa yleensä olen ainoa nainen. Ei sitä viitsi yksin saunaan mennä ja olla sitten taas yksin kun kaikki muut on saunassa. Kyllähän niitä nuoria komeita miehiä tulee katseltua ja kaikenlaista kuviteltua. Mutta kyllä sitä kaikkea kuvittelee myös toimistolla kun kaikilla on vaatteet päällä. En mä ainakaan edes oikeen voi sille mitään, mutta aina kun tapaan uuden uroksen, mietin seksiä hänen kanssaan. Monesti se päättyy heti ajatukseen ""hyi helvetti"", mutta komeimpien kanssa se ajatusleikki jatkuu ja jatkuu. Saunassa tulee lähinnä katsastettua miesten jormat. Joskus sitä on kuvitellut jollekin suuremmankin, mutta monesti sitä yllättyy iloisesti ja saa lisää intoa kuvitelmiinsa kimppakivasta työkaverien kanssa..

Mutta ajatuksiahan ne vaan on. Ehkä joskus jossain pikkujouluissa tulee toteutettua, mutta ei ainakaan vielä.
 
Pikkupervoliini
Onneksi joku uskalsi tunnustaa.
Nyt voin itsekin kertoa, että kimppasaunaan en mene saunomaan ja pesemään, vaan nimenomaan saamaan visuaalis-seksuaalista nautintoa alastoman vastakkaisen sukupuolen näkemisestä. Enkä suinkaan kokoajan tuijota sielunpeilehin, vaan sinne missä liha riippuu ja heiluu. Toki kaikilla ei riipu, eikä heilu.
 
saara
No samaa mieltä!
Kyllä saunassa käydään katsastamassa vaivihkaa, mitä on paidanalla tai housuissa, mutta tokko se kenenkään parisuhdetta kaataa. Kimppasaunassa on käyty jo ammon aikoja ja käydään tästä edespäinkin...
 
No
Ihan satavarmasti kaatuisi ainakin minun avioliittoni jos mies menisi kimppasaunaan, samoin jos itse menisin. Meillä ei kimppasaunoja harrasteta kuin oman perheen (aikuiset + lapset) kesken ja se riittää. Aivan turhaa edes väittää etteikö kimppasaunassa mittailla toisten vehkeitä ja ulokkeita. En yleensäkään ymmärrä miksi pitäisi olla jotain kimppasaunoja jonkun työporukan kesken, voi sitä yhteenkuuluvuutta vahvistaa muillakin tavoilla kuin saunomalla kaikki yhdessä.
 
Minna
Mun kaveriporukassani harrastetaan kimppasaunomista. Mun nykyinen mieheni on kerran ollut mukana ja arvaatkas mitä? No ei se tiennyt mitenpäin se ois istunut koska oli muna pystyssä. Eipä paljoo huvita sitä enää mukaan ottaa. Itse osaan kyllä olla saunassa ihan normaalisti, etten pillu märkänä vahtaa miesten vehkeitä. Että luulenpa että riippuu ihan ihmisestä, että onko kimppasauna ihan vaan saunomista miesten ja naisten kesken vai onko se jollekin kenties jotain enemmän..
 
nami
Kuulostat aika mustasukkaiselta ;). Luultavasti miehesi on ihaillut simpsakoita mimmejä, mutta sinunhan hän on vai mitä? Kaikista naisista hän on valinnut mieliteitykseen sinut ja jumaloinut sinua yli kaiken muun maallisen. Miksi hän nyt yht´äkkiä sen lopettaisi? Näitä muita tyttäriä tulee ja menee pitkin elämää, bussikatoksien mainoksissa, rannalla kesäisin, saunassa työporukassa.. Voihan olla, että he hetken pyörivät miehen mielessä, mutta luulen sinun olevan aina vain se ykkönen miehellesi. Älä anna turhan mustasukkaisuuden pilata onneanne.
 
Lellu
Minä olisin loukkaantunut siitä, ettei tuollaisesta olisi sovittu etukäteen. Pitäisi pystyä keskustelemaan loukkaako se toista, en tarkoita että kysymään lupaa. Sinkuilla helppoa, ei loukkaa. Sovi miehesi kanssa ja pyydä, ettei hän enää tee niin
 
höh
niin,elän just tän takia itsekin niin ettei tarvii 50v.olla katkerana kun en edes vilkaissut niitä namusia poikia työpaikalla.kimppasaunat sullekin,tottakai,mitä tuosta murjottamaan.
kun antaa samalla mitalla ,oikein rinnan mitalla,saa itsekin eikä ala katkeraksi.
miehet ovat ottaneet oikeuksia jo hyvän tovin ja naiset märehtii ja luulee että pitää olla kiltisti.
omapa on valintas!
pois tommonen alistuneisuus suhteesta,aivan ärsyttää.
hommaa semmonen kaveri sitten joka ei tee noin,niin saat elää rennommin.niitäkin löytyy!
naisilla on kumma tapa alkaa elämään miehen kautta ja normittaa itseään miehen kautta,aivan kuin oma arvo tippuis just,kun aletaan seurusteleen.
ylpeä nainen tietää arvonsa ja saa huomiota muualtakin,jos oma äijä luulee olevans kingi.
aika helposti miehen saa tiputettua aloilleen kun vähän kokeilee...heh.
jaa,ja mulle on turha sanoa,että en viittis olla samalla tasolla kuin mies,ja tehdä niin,mut kun ne ei opi nätistä päänsilittelystä,ne pahimmat jästipäät.ne oppii siitä,kun sattuu takas ,jos on tehty jotain.
kokemusta on.
 
Mimosa
Just ,joo mitähän ukkosi tykkäisi, jos sinäkin alkaisit kimppasaunomaan komeiden urosten kanssa? Taitaisi olla toinen ääni kellossa! Minä ainakaan en hyväksy tuollaista, se loukkaa jotenkin, tavalla, jota ei oikein osaa selittää.
 
Mies 40
Voi sinua huonon omatunnon omaava todennäköisesti aika vanha ja ehkäpä ylipainoinen akka.Ukko kuin ukko 20 tai 60 katselee hyvän näköistä 30 vuotiasta mimmii.Mutta ei se sitä tarkoita että heti tekis mieli päästä päälle.Kyllä me suomalaiset miehet olemme aika uskollisia.Mutta tee vaikka niin kuin monet muut muijat tässä maassa, mene johonkin arabi maahan lomalle ja pane ittes paksus vaikkapa kostoksi.Tai mene päivä tansseihin ihan salaa niin sulla on jotain omaa pääkopassa mitä kelata. Vaihtoehtona voisit sulkea teeveen iltapäillä ja lakkaisit kuolaamaasta jonkun ""Ritken"" perään.Vai kiellätkö että sulla ei olis haaveita nuoremmista ja kauniista miehistä.Ei nainen, rätti käteen ja hommiin ja jätä ukkos rauhaan, kyllä se kotona pysyy.Nim.Kyllästynyt nais saarnaajiin.
 
Tapsa
Yleisesti ottaen nämä kimppasaunamielipiteet jakautuvat kahteen ryhmään.
Heikkoitsetuntoiset, jotka vastustaa ja hyväitsetuntoiset, joille se on ihan sama, mutta myös hyväksyvät.
Tirkistelijät on oma heimonsa.
 
Kaikki käy
Meidän mökillä ollaan toisten tuttavaparien kanssa saunassa kaikki yhdessä ja alasti. Toisten kanssa sitten ei. Yleensä sujuu hyvin. Yhdella daamilla kyllä taitaa olla vähän esittelemisen halua. Useimmat peseytyvät ihan luontevasti itseään liiemmin esittelemättä, mutta tämä odottaa, että lauteilla on täysi yleisö ja alkaa sitten siinä muiden nenän edessä näyttävästi esiintyä.

Opiskeluaikana olin usein sekasaunoissa, kerran ainoana naisena useamman miehen kanssa. Ihan hyvin meni silloinkin. Kerran tais yhdellä pojalla vähän alkaa nöpöttää.
Itävallan Alpeilla monessa hotellissa on sekasaunat, niissäkin on käyty. Siis ne on oikeita saunoja, eikä mitään seksijuttuja.

En ole kovin hyvävartaloinen, mutta pointti ei ole siinä. Sauna ei ole kovin seksikäs paikka. Mutta jotenkin kuitenkin antaa potkua seksiin jälkeenpäin.
 
Ansku
Olen todella yllättynyt vastauksista. meillä nimittäin kaveriporukassa harrastetaan kimppasaunomista. Tässä porukassa sitä on jo harrastettu parikymmentä vuotta ja itse en osaa mitenkään liittää seksiä saunomiseen. Ei ainakaan meidän saunassa kenelläkään miehistä ole paikat ""pelikunnossa"", joten eipä sitä kai olisi paljon katseltavaakaan.

Olen myös muutaman kerran ollut yhteissaunassa työporukan kanssa ja toivon totisesti, ettei porukassa ole kauheesti ollut tätä tirkistelijäporukkaa, joka täällä on kirjoitellut. Tosin, jos joku saa kiksejä saunassa tirkistelystä, niin mielestäni kyseessä on sen verran säälittävä tapaus, että suotakoon hänelle sitten edes se ilo. Eipä siitä saunomisen ilosta taida paljoa jäädä jäljelle, jos täytyy keskittyä tirkistelyyn. Käynpä muuten myös kylpylöiden yhteissaunoissa ohjeiden mukaisesti alasti - ja ei, en tosiaankaan mene sinne mitenkään esiintymään vaan saunomaan.

Käsitykseni mukaan miehet katselevat runsaasti vastakkaista sukupuolta joka tapauksessa, että onko sillä nyt viime kädessä eroa, onko kyseinen henkilö jossain pikkubikineissä rantsulla vai hikisenä hämärässä saunassa. jos mä kaipailen silmänruokaa, kuulostaa ranta paremmalta vaihtoehdolta kuin joku kimppasauna.
 
joopajoo
Jos nainen menee miespuolisten työkavereittensa kanssa saunaan, on turha väittää, etteikö hän haluaisi näytellä itseään. Ihan paskapuhetta, että saunaillat olis peseytymistä varten! Ja saunako ei olis seksimyönteinen paikka? Hah!
 
heehehee
Sauna ei ole seksimyönteinen paikka? Oletko koskaan yrittänyt naida saunassa? Olen itse tehnyt sitä kerran ja yhteen kertaan sai jäädä! Muutenkin naidessa tulee hiki, puhumattakaan kun ssitä tekee 80 asteen lämmössä. Ei ole ihmisen hommaa se.
Lisäksi isävainaa opetti, että saunassa pitää istua hiljaa, ei saa kiroilla, laulaa tai piereksiä. Sauna on pyhä paikka!
 

Yhteistyössä