kinkkinen tilanne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kaveri pääsis viihteelle ekaa kertaa 1½vuoteen kun on saanut kuopuksensa pois rintaruokinnasta. no, hän haluais mennä tänään, mutta mä en halua laittaa lasta hoitoon kun just olin viime viikonloppuna. tää kaveri soittaa ja itkee et pakko päästä ja mä en todellakaan haluais lähteä..
mulla ei ole lapsen isä kuvioissa, joten "joutuisin" viemään lapsen sitten mummulaan -missä kyllä viihtyy- mutta mä en halua.
että vaihtoehdot on viedä lapsi yökylään vasten tahtoani ja lähtee väkisin liikkeelle tai sit suututan mun kaverin.

Kyllä kaverin pitäis tietää jos sen mukula ei oo ollut hoidossa puoleentoista vuoteen ettei niitä lapsia niiin vain viedä hoitoon.
Jos sulla ei mitään mielenkiintoa lähteä mihinkään niin et varmaan kovin hauskaa seuraakaan kaverille olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
kai sillä ny muitaki kavereita on. ei kai tommosesta voi suuttua..?

nokun ei ole. tai on, mut ei ketään joka vois lähtee sen kanssa.. on todella väsynyt ja viettänyt kotona lasten kanssa aikaa kohta 2v putkeen käymättä missään muualla kun kaupassa ja sillä alkaa oikeesti pää leviään.. että haluaisin kyllä toisaalta olla se joka "uhrautuu" et toinen sais hetken hengähtää, mutta mä en halua just tänään! haluan katsella mun lapsen kanssa leffoja kainalokkain sohvalla ja mutustaa sipsejä, valvoa ehkä vähän ja mennä nukkumaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Minkä ikäinen sun lapsi on?
Ehkä menisin kuitenkin. Jos sinulla on siis mahd. hoitajaan ja tällä kaverilla yleensä ei.

5v. tän kaverin "hoitaja" on lapsen isä joka oli nyt tänään luvannut armeliaasti olla lapsensa kanssa kun toinen vaan itkee kotona ja hajoilee.....mutta mä oon niin paska ihminen että en todellakaan jaksais lähteä tänään..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Minkä ikäinen sun lapsi on?
Ehkä menisin kuitenkin. Jos sinulla on siis mahd. hoitajaan ja tällä kaverilla yleensä ei.

5v. tän kaverin "hoitaja" on lapsen isä joka oli nyt tänään luvannut armeliaasti olla lapsensa kanssa kun toinen vaan itkee kotona ja hajoilee.....mutta mä oon niin paska ihminen että en todellakaan jaksais lähteä tänään..

No ei se susta tee paskaa.

Tottakai lähdet kaverisi kanssa. Onhan se tietenkin harmi, että joudut viemään lsesi kaksi viikonloppua peräkkäin hoitoon, mutta teksit kaverisi onnelliseksi. Voin vaan kuvitella, miltä ystävästäsi tuntuu, kun ei ole kahteen vuoteen käynyt missään ja nyt kun olis tilaisuus, niin kukaan ystävistä ei voi lähteä...

Yhteistyössä