E
eräs
Vieras
Mites on..? Tuleeko ennen joulua, vai vasta joulun jälkeen? Palkkapäivä viimemenen päivä.. Osalle maksetaan palkka jo 14.12..
Ois meinaan tarvetta ennen joulua..
Ois meinaan tarvetta ennen joulua..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:kuntasektorin kertakorvaus?
Maksetaan palkanmaksun yhteydessä, ainakin meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä uskoisin, että palkkapäivän yhteydessä.. mut josko kuitenkin silloin kun vakituisilla on palkanmaksu, eli ennen joulua? no eipä ollu apua mun vastauksesta :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä kinkkuraha on?
jaa..mä oon kyl ollu työelämässä nyt yhtäjaksosesti reilu 5 v ja eipä oo näkyny mitään kinkkurahoja |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä kinkkuraha on?
Se on työtä tekeville.Ihan uus juttu?
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:jaa..mä oon kyl ollu työelämässä nyt yhtäjaksosesti reilu 5 v ja eipä oo näkyny mitään kinkkurahoja |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä kinkkuraha on?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä kinkkuraha on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo kinkkuraha on siis ns jouluraha minkä jotkut liitot neuvottelivat itselleen.Esim tehy ja jhl.Superikin?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä kinkkuraha on?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Monessa uudessa tessissä on kertakorvaus.Jos sitä ei ole teillä niin syyttäkää luottamushenkilöitänne.Viisaammat ne ymmärsi itselleen vaatia.Esim.tehy ja metalli.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Monessa uudessa tessissä on kertakorvaus.Jos sitä ei ole teillä niin syyttäkää luottamushenkilöitänne.Viisaammat ne ymmärsi itselleen vaatia.Esim.tehy ja metalli.
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Monessa uudessa tessissä on kertakorvaus.Jos sitä ei ole teillä niin syyttäkää luottamushenkilöitänne.Viisaammat ne ymmärsi itselleen vaatia.Esim.tehy ja metalli.
Ei kai tässä ketjussa ainakaan kukaan oo ketään syyttänykkään.
Kuha kyselivät, että mikä se kinkkuraha on...
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Monessa uudessa tessissä on kertakorvaus.Jos sitä ei ole teillä niin syyttäkää luottamushenkilöitänne.Viisaammat ne ymmärsi itselleen vaatia.Esim.tehy ja metalli.
Kehoitinkin vaan kääntymään liiton puoleen seuraavia neuvotteluja silmällä pitäen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Monessa uudessa tessissä on kertakorvaus.Jos sitä ei ole teillä niin syyttäkää luottamushenkilöitänne.Viisaammat ne ymmärsi itselleen vaatia.Esim.tehy ja metalli.
Kehoitinkin vaan kääntymään liiton puoleen seuraavia neuvotteluja silmällä pitäen.
Et muuton kehottanu, vaan sanoit että "syyttäkää vaan luottamushenkilöitänne..."
Jos niinko aletaan pilkkua fiilaamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Monessa uudessa tessissä on kertakorvaus.Jos sitä ei ole teillä niin syyttäkää luottamushenkilöitänne.Viisaammat ne ymmärsi itselleen vaatia.Esim.tehy ja metalli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Monessa uudessa tessissä on kertakorvaus.Jos sitä ei ole teillä niin syyttäkää luottamushenkilöitänne.Viisaammat ne ymmärsi itselleen vaatia.Esim.tehy ja metalli.
a) en valittanut, kysyin mikä se on
b) en oikeastaan edellenkään ole sitä vailla, joten en käänny kenenkään puoleen
c) SÄ et todellakaan "vain kehottanut"