Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Ihan tosi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meillä kolmen kg:n kinkussa lukee että sulaa jääkaapissa noin 2 vuorokaudessa ja huoneenlämmössä 10 tunnissa.
Eli jos tuon 9 kg:n kinkun sulattaa huoneenlämmössä niin varmaankin ehtii sulaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Tiedättehän sit, että raaka liha pilaantuu varsin helposti kun se on huoneen lämmössä... Ja kun kyse on 9 kilon kinkusta, niin minä EN USKALTAIS sulattaa sitä huoneenlämmössä.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Tiedättehän sit, että raaka liha pilaantuu varsin helposti kun se on huoneen lämmössä... Ja kun kyse on 9 kilon kinkusta, niin minä EN USKALTAIS sulattaa sitä huoneenlämmössä.
jossain suosituksissa oli että kinkku pitäisi jopa huoneenlämmössä sulattaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Tiedättehän sit, että raaka liha pilaantuu varsin helposti kun se on huoneen lämmössä... Ja kun kyse on 9 kilon kinkusta, niin minä EN USKALTAIS sulattaa sitä huoneenlämmössä.
jossain suosituksissa oli että kinkku pitäisi jopa huoneenlämmössä sulattaa...
Joo minullakin on ohje että huoneenlämmössä sulatus:/
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Nou joulukinkut on suolattu aikas hyvin, jotta säilyvyyskin on vähän eri kuin ihan tuoreella lihalla, jossa ei siis suolaa...
Alkuperäinen kirjoittaja sisu nyt harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Nou joulukinkut on suolattu aikas hyvin, jotta säilyvyyskin on vähän eri kuin ihan tuoreella lihalla, jossa ei siis suolaa...
Siitä huolimatta en haluasi kyllä syödä kinkkua, mikä on päiväkausia virunu pöydällä... :x