kipeä patti kainalossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Juu, tiedän lääkäriin pitäisi mennä, mutta kun poden järjetöntä lääkärikammoa. Mutta onkohan vaarallista kun kainalossa on sellainen sormenpään kokoinen patti, kipeä kun siihen koskee. Onkohan mahdolisesti joku tulehtunut rauhanen vai jotain vakavampaa? Ei ole viikossa muuttanut muotoaan, ei kipeytynyt lisää, muttei parantunutkaan.

Itsellä kaulan turvonneet imusolmukkeet oli syöpää.Mutta imusolmukkeet voi turvota vähäisemmästäkin syystä, voi olla jokin tulehdus.

Mua sörkitty, sorkittu ja tutkittu niin paljon, että mulla varmaan olis kans syytä pelätä lääkäriä. Mutta en pelkää. Mä en halua ottaa mitään riskejä, mielummin turhaan lääkäriin kuin havaita asianlaita liian myöhään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu, tiedän lääkäriin pitäisi mennä, mutta kun poden järjetöntä lääkärikammoa. Mutta onkohan vaarallista kun kainalossa on sellainen sormenpään kokoinen patti, kipeä kun siihen koskee. Onkohan mahdolisesti joku tulehtunut rauhanen vai jotain vakavampaa? Ei ole viikossa muuttanut muotoaan, ei kipeytynyt lisää, muttei parantunutkaan.

talirauhanen tulehtunut

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

talirauhanen tulehtunut

:wave:
tällänen mulla on ollut joskus,ja puhkeaa itsestään..

minulla on kipeä patti vasemmassa kainalossa ja sormen pään kokoinen aikasemmin minulla on ollut kummassakin kainalossa näppylöitä jotka kutisi vallan perke......
patti on kipeä ja sattuu ku laittaa käden alas. mitä pitäisi tehdä? pelkään että minulla on syöpä!

minulla on kipeä patti vasemmassa kainalossa ja sormen pään kokoinen aikasemmin minulla on ollut kummassakin kainalossa näppylöitä jotka kutisi vallan perke......
patti on kipeä ja sattuu ku laittaa käden alas. mitä pitäisi tehdä? pelkään että minulla on syöpä!

minulla alkoi juuri tuolla kutinalla oikean käden kainalossa ja sen jälkeen joku viikko meni niin huomasin yllättäen kivun kainalossa samalla puolella, ja kun katsoin peilistä oli silmin havaittavissa sormenpään kokoinen patti joka aristi paljon kun siihen koski. tuntuu myös kun käsi on alhaalla niin se kipu. itse ajattelin ainakin olla yhteyksissä lääkäriin heti alkuviikosta, jos ei ole mennyt ohi. onko tosiaan muilla ollut vastaavaa, niin olisi kyllä mukava tietää mikä se on ja mistä voisi johtua. minulle tuo on ensimmäinen kerta.

Yhteistyössä