Kipeä kiima

  • Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti
Milla
Olen kolmekymppinen nainen, naimisissa. Vuosikaudet olen harrastanut seksiä vain mieheni kanssa. Mun tekee ihan järkyttävästi mieli jotain toista. Sais vaan panna himokkaasti muutaman miehen kanssa. Siitä on niin pitkä aika kun joku muu mies on ollut mun iholla. Se on niin kiihottavaa, vieraan kosketus.

Niih, mitä tässä pitäisi tehdä? Parisuhteeni on mulle todella tärkeä. Jos ei olisi, lähtisin panemaan muita. Nyt sitten vain kärvistelen tässä enkä ehkä enää koskaan saa kokea sitä tajunnanvievää uuden miehen kosketusta. Kipeäätekevää panetusta vain, ei helpotusta lain. Olen vielä hetken nuori ja ... no olen valintani tehnyt, mitä tässä valittamaan.

Joskus ajattelen, että eihän se olisi keltään pois. Sitten katson miestäni ja ymmärrän miten se häntä loukkaisi. Jätän siis oman nautintoni kokematta, koska se sattuisi rakkaaseeni niin kovasti. Mutta onko sen pakko olla niin? En mä vaan voi..
 
ruby
Olen kolmekymppinen nainen, naimisissa. Vuosikaudet olen harrastanut seksiä vain mieheni kanssa. Mun tekee ihan järkyttävästi mieli jotain toista. Sais vaan panna himokkaasti muutaman miehen kanssa. Siitä on niin pitkä aika kun joku muu mies on ollut mun iholla. Se on niin kiihottavaa, vieraan kosketus.

Niih, mitä tässä pitäisi tehdä? Parisuhteeni on mulle todella tärkeä. Jos ei olisi, lähtisin panemaan muita. Nyt sitten vain kärvistelen tässä enkä ehkä enää koskaan saa kokea sitä tajunnanvievää uuden miehen kosketusta. Kipeäätekevää panetusta vain, ei helpotusta lain. Olen vielä hetken nuori ja ... no olen valintani tehnyt, mitä tässä valittamaan.

Joskus ajattelen, että eihän se olisi keltään pois. Sitten katson miestäni ja ymmärrän miten se häntä loukkaisi. Jätän siis oman nautintoni kokematta, koska se sattuisi rakkaaseeni niin kovasti. Mutta onko sen pakko olla niin? En mä vaan voi..

Voihan olla mahdollista, etta miehellasi on aivan samoja ajatuksia, kenties hankin himoitsee kokea seksia jonkun toisen kanssa.

Ehka voisit varovaisesti, aihetta kiertoteitse tunnustellen tiedustella mieheltasi haluaisiko han joskus toista. Avoin keskustelu voisi johtaa siihen, etta yhdessa paatatte, etta kumpikin kay kerran vieraissa, mutta etta olette tosissanne toistenne suhteen, ja jutun taytyy olla avoin toiselle, ja loppua siihen koettuun seksiin. Tama on tietysti helpommin sanottu kuin tehty, emotionaalisesti ja kaytannossa, mutta saattaa joillakin pareilla toimia.

Olen myos kuullut miehista, jotka nimenomaan haluavat etta oma nainen kay vieraissa, ja kertoilee omalle miehelleen kokemuksesta. Tama tosin on aika erkoista ja olisi varmaan jo tullut tietoosi jos oma miehesi nain ajattelisi.

Asioita kannattaisi silti hienovaraisesti tiedustella.... :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiertoon.
Eihän siinä mitään, laitetaan vaan kaikki kiertoon. Kun vähänkin tekee mieli vierasta, ei kun menoksi. Jättää vaan lapun jääkaapin oveen, alkoi tehdä mieli vierasta niin mahdottomasti, että pakko oli lähteä saamaan vierasta munaa, pillua.
Tulen kun kerkeän, ja kerron sitten, miltä tuntui.
Rakas, pusi pusi!
 
Kohtalotover
Hei,
Mulla alkoi olla samat fiilikset kun täytin 30, joitakin vuosia sitten. Miehen kanssa oltiin oltu teineistä asti yhdessä, ja seksi urautunutta ja tylsää. Aloin haaveilla nimenomaan vanhemmista miehistä, halusin saada selville onko se totta mitä heistä puhutaan, eli osaavatko tyydyttää naisen paremmin kuin nuoremmat. No, muutaman vuoden kärvistelin himoissani ja tunteissani, kunnes vastasin erään vanhemman miehen ilmoitukseen netissä, kauan viestittelimme ja tutustuimme ja viimein päädyimme sänkyyn. Jestas miten se oli ihanaa, totta on mitä näistä vanhemmista, kokeneista herramiehistä puhutaan!

Yllättävää tässä kaikessa on se, etten tuntenut minkäänlaista syyllisyyttä vaikka olin omaa miestäni pettänyt. Sitä voi vain hämmästyneenä todeta, että jahas, tällainen ihminen sitten olen... :) Toisen miehen kanssa oli pelisäännöt alusta asti selvät: kumpikin haki vain seksiä eikä kumpikaan ei saanut ihastua toiseen niin paljon että olisi alkanut eroa miettimään. Itselle jäi hyvä muisto tästä toisesta miehestä ja siitä "kutkasta" pääsi eroon.

Eli, minä henk.koht. suosittelen toisen miehen kanssa olemista jos susta yhtään tuntuu että muuten et pääse tästä tunteesta yli. En kadu, yksi elämähän meillä kaikilla vain on, kannattaa ottaa siitä kaikki irti.
 
Just joo
Hei,
Mulla alkoi olla samat fiilikset kun täytin 30, joitakin vuosia sitten. Miehen kanssa oltiin oltu teineistä asti yhdessä, ja seksi urautunutta ja tylsää. Aloin haaveilla nimenomaan vanhemmista miehistä, halusin saada selville onko se totta mitä heistä puhutaan, eli osaavatko tyydyttää naisen paremmin kuin nuoremmat. No, muutaman vuoden kärvistelin himoissani ja tunteissani, kunnes vastasin erään vanhemman miehen ilmoitukseen netissä, kauan viestittelimme ja tutustuimme ja viimein päädyimme sänkyyn. Jestas miten se oli ihanaa, totta on mitä näistä vanhemmista, kokeneista herramiehistä puhutaan!

Yllättävää tässä kaikessa on se, etten tuntenut minkäänlaista syyllisyyttä vaikka olin omaa miestäni pettänyt. Sitä voi vain hämmästyneenä todeta, että jahas, tällainen ihminen sitten olen... :) Toisen miehen kanssa oli pelisäännöt alusta asti selvät: kumpikin haki vain seksiä eikä kumpikaan ei saanut ihastua toiseen niin paljon että olisi alkanut eroa miettimään. Itselle jäi hyvä muisto tästä toisesta miehestä ja siitä "kutkasta" pääsi eroon.

Eli, minä henk.koht. suosittelen toisen miehen kanssa olemista jos susta yhtään tuntuu että muuten et pääse tästä tunteesta yli. En kadu, yksi elämähän meillä kaikilla vain on, kannattaa ottaa siitä kaikki irti.
"Kannattaa kokeilla", niinpä niin. Pitää vaan pitää mielessä, että on parempi varautua syömään kauravelliä muutaman viikon ajan jos miehesi saa tietää asiasta. Ilman hampaita kun kiinteämmän ruoan pureskelu tuottaa vaikeuksia.
Jos oma vaimo jäis kiinni vastaavasta tilanteesta, niin se lentäisi talosta tavaroineen sillä sekunnilla ilman mitään selityksen taikka anteeksipyynnön mahdollisuuksia.
Jonkun kännissä örveltämisen voisin ehkä johonkin asti käsittää, anteeksi antamisesta en osaa sanoa, mutta epäilen vahvasti että en pystyisi siihen ainakaan kokonaan; unohtamaan en pystyisi.
Tuo tempaus; jota suunnittelet ja jonka nähtävästi olet jo päättänyt toteuttaa siskojen kannustamana; on harkittu petos, eikä mikään satunnainen kohtalon oikusta toteutettu syrjähyppy. Jos sinä satutkin pääsemään "kutkasta" eroon, niin miehesi todennäköisesti haluaa päästä lutkasta eroon.
 
Viimeksi muokattu:
Kimpparit
Miksi lähteä sooloilemaan ja riskeeraamaan koko elämä.
Ota puheeksi kimppaseksin mahdollisuus avoimin kortein. Jos haluut toista miestä niin kait sallit että miehesi nauttii samalla toisesta naisesta. Useimmille miehille tämä kuvio käy. Lähes aina se on nainen joka ei hyväksy tällaista mutta teidän tapauksessa sekin näyttäis olevan kunnossa.
Samalla voitte kokeilla muita kuvioita, kaksi miestä sinussa yhtäaikaa yms. yms.

Niin me asian olemme ratkaisseet ja olemme TODELLA tyytyväisiä.
 
ruby
"Kannattaa kokeilla", niinpä niin. Pitää vaan pitää mielessä, että on parempi varautua syömään kauravelliä muutaman viikon ajan jos miehesi saa tietää asiasta. Ilman hampaita kun kiinteämmän ruoan pureskelu tuottaa vaikeuksia.
Jos oma vaimo jäis kiinni vastaavasta tilanteesta, niin se lentäisi talosta tavaroineen sillä sekunnilla ilman mitään selityksen taikka anteeksipyynnön mahdollisuuksia.
Jonkun kännissä örveltämisen voisin ehkä johonkin asti käsittää, anteeksi antamisesta en osaa sanoa, mutta epäilen vahvasti että en pystyisi siihen ainakaan kokonaan; unohtamaan en pystyisi.
Tuo tempaus; jota suunnittelet ja jonka nähtävästi olet jo päättänyt toteuttaa siskojen kannustamana; on harkittu petos, eikä mikään satunnainen kohtalon oikusta toteutettu syrjähyppy. Jos sinä satutkin pääsemään "kutkasta" eroon, niin miehesi todennäköisesti haluaa päästä lutkasta eroon.

Olipa nokkelasti kirjoitettu, eritoten viimeinen lause, taytyy myontaa :)

Mina olen myos silla kannalla, etta salassa ei kannata alkaa mitaan tekemaan. kuten sanoi, ota sleville haluaisiko miehesikin vierasta, ja tette yhteiset pelisaannot joissa kumpikin saa vieraan kokemuksensa.
 
Viimeksi muokattu:
Milla.
Kiitos vastauksistanne. En siis ole todellakaan päättänyt pettää enkä hae täältä oikeutusta pettämiselle. Haen vain näkökulmia ja ajatuksia. En ole "pettäjätyyppiä", haluaisin ehdottomasti olla uskollinen, mutta en tiedä millä kustannuksella. En ole myöskään lyhyiden suhteiden kannattaja, vaan ehdottomasti haluaisin yhteisen loppuelämän mieheni kanssa.

Minun käsitykseni seksistä on vain hieman häilyvä. Ymmärrän varsin hyvin omistushalun ja mustasukkaisuuden tunteina, mutta jos niistä pääsisi yli, miksi seksin pitäisi olla vain parisuhteen sisäinen asia. Voisiko jonkinsortin avoin suhde toimia? Seksi on upeaa rakkaan ihmisen kanssa, mutta ei se tarkoita sitä etteikö joskus haluaisi kokea pelkkää seksiä jonkun toisenkin kanssa.

En usko, että mieheni haluaisi kokeilla muita, mutta mistä sitä koskaan tietää ellei kysy suoraan. Eikä silleenkään välttämättä saa totuutta esille. Miten ottaa tämä asia esille ilman että mies on että "aijaa sä sitten haluut muita" ja mököttää kädet puuskassa? Ja luulen, että (lähes) kaikki meistä himoitsee myös muita kuin omaa kumppaniaan, sitä ei vain uskalleta myöntää. Ja toisaalta vaikka sen myöntäisikin, haluaako sitä silti toteuttaa, sillä se on varmasti aina riski omalle parisuhteelle.

Just joo; mieheni ei koskaan löisi minua, siitä olen varma, joten hampaiden menetystä minun ei tarvitse pelätä. Mieheni on kaikin puolin hyvä ja rakastan häntä. Tämä seksinnälkä ei oikeastaan liity häneen. Olen vain seikkailunhaluinen ihminen luonteeltani. Pidän seksistä, vaihtelevasta seksistä. Ja pidän miehistä.
 
Jukkii
Tuo on tosiaan kaksipiippuinen asia. Muiden miesten kannalta olet kiinnostava tapaus, oman miehesi kannalta asia on jotenkin vaikeampi. Hänestä tulee helposti aisankannattaja muiden silmissä mikäli jotkut muut saavat tietää. Nimittäin niinkinj voi käydä, että miehesi ei saa tietää mutta joku tuttusi saa sinut kiinni. Olen itse tuollainen tuttu ja tilanne on todella herkullinen minun kannaltani. Nainen jonka tunnen tarvitsee kipeästi vakipanoaan ja on sen saamiseksi valmis aika radikaaleihinkin temppuihin. En tietenkään käytä häntä hyväksi mutta jo ajatus siitä, että hän antaisi minullekin jotten kerro kutkuttaa kivasti. Hän voisi helposti olla tilanteessa, jossa joutuisi järjestelemään asioita oman miehensä suhteen, vakipanonsa suhteen ja minun suhteeni. Tosiaan tuntuu herkulliselta ajatus, että hän joutuisi sanomaan minulle, että OK mutta yritä tehdä se nopeasti. Ja hän kääntyisi selin pikku panoputkassa ja nostaisin hamosen kauniiden pakaroiden päälle ja siirtäisin stringien haaraosan vähän sivuun. Senverran tuosta naisesta arvaan, että hän osaa olla todella märkä...

No niin, nämä on haaveita vain mutta hänen miehensä osa ei ole hyvä ja hän itsekin on minun mielestäni nainen joka jakaa. Häneen tulee pakostakin suhtauduttua eri tavoin kuin sellaisiin, jotka kuitenkin, himotessaankin pitää pöksyt paikallaan eikä anna ainakaan jatkuvasti ulkopuoliselle.
 
Apupyörä
Miksi lähteä sooloilemaan ja riskeeraamaan koko elämä.
Ota puheeksi kimppaseksin mahdollisuus avoimin kortein. Jos haluut toista miestä niin kait sallit että miehesi nauttii samalla toisesta naisesta. Useimmille miehille tämä kuvio käy. Lähes aina se on nainen joka ei hyväksy tällaista mutta teidän tapauksessa sekin näyttäis olevan kunnossa.
Samalla voitte kokeilla muita kuvioita, kaksi miestä sinussa yhtäaikaa yms. yms.

Niin me asian olemme ratkaisseet ja olemme TODELLA tyytyväisiä.

Just, tuo sama tuli heti mielleeni kun olin lukenut ap.:n viestin. Avoimin kortein, kuten aina pitäisi toimia kumppanin kanssa, rohkeasti eteenpäin. Niitä saattaa nimittäin piilossa olevia haluja löytyä myös kumppanilta, useimmin löytyy.
Usein ongelmat löytyykin siltä kantilta ettei pystytä avautumaan ja keskustelemaan kumppanin kanssa niistä "pimeistä" ajatuksista jotka päässä pyörii. Saattaa nimittäin olla että on vain avoimmuuden päässä miellyttävä ja monipuolinen seksielämä.

Sooloilemalla ja riskeeraamalla tulee vaan niin kamalaa soppaa ettei sitä syö wanha erkkikään. Tulee eroja, kippojen, kiulujen jakoa ja hirvittävän paljon pahaa mieltä kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
OSKARI
Eihän siinä mitään, laitetaan vaan kaikki kiertoon. Kun vähänkin tekee mieli vierasta, ei kun menoksi. Jättää vaan lapun jääkaapin oveen, alkoi tehdä mieli vierasta niin mahdottomasti, että pakko oli lähteä saamaan vierasta munaa, pillua.
Tulen kun kerkeän, ja kerron sitten, miltä tuntui.
Rakas, pusi pusi!

Mulla on vanhempi eukko, kun tekee mieli käyn nuorempien naimassa. Utelee aamulla kuinka nuori ja miltä pippi tuntu, sitten nai mua hihoissaan pitkin päivää. Ei paha suhe.
 
Viimeksi muokattu:
Tunnen samoin
Totta se on, kyllä vieras houkuttelee aivan hirveesti - sitä halua ei voi sanoin kuvailla!!!
Olen kolmekymppinen nainen, naimisissa. Vuosikaudet olen harrastanut seksiä vain mieheni kanssa. Mun tekee ihan järkyttävästi mieli jotain toista. Sais vaan panna himokkaasti muutaman miehen kanssa. Siitä on niin pitkä aika kun joku muu mies on ollut mun iholla. Se on niin kiihottavaa, vieraan kosketus.

Niih, mitä tässä pitäisi tehdä? Parisuhteeni on mulle todella tärkeä. Jos ei olisi, lähtisin panemaan muita. Nyt sitten vain kärvistelen tässä enkä ehkä enää koskaan saa kokea sitä tajunnanvievää uuden miehen kosketusta. Kipeäätekevää panetusta vain, ei helpotusta lain. Olen vielä hetken nuori ja ... no olen valintani tehnyt, mitä tässä valittamaan.

Joskus ajattelen, että eihän se olisi keltään pois. Sitten katson miestäni ja ymmärrän miten se häntä loukkaisi. Jätän siis oman nautintoni kokematta, koska se sattuisi rakkaaseeni niin kovasti. Mutta onko sen pakko olla niin? En mä vaan voi..
 
Viimeksi muokattu:
oskari kouluun
"Mulla on vanhempi eukko, kun tekee mieli käyn nuorempien naimassa. Utelee aamulla kuinka nuori ja miltä pippi tuntu, sitten nai mua hihoissaan pitkin päivää. Ei paha suhe."

Ehdottaisin oskarille paluuta koulunpenkille, mieluiten alotus ekaluokasta, niin oppis kirjoittaan.
 
Mies siltä väliltä
Kolmekymppisellä naisella kyllä riittäisi tilaisuuksia, kun miehet 18v-80v ovat kiinnostuneita. Käy keski-ikäisestä ja nuoresta, katsojan silmästä riippuen.
 
Milla.
Keskustelin vihdoin miehen kanssa toisen kanssa olemisesta. Mies ei innostunut yhtään. Hän ei kuulemma halua seksiä muiden kuin minun kanssani ja hän loukkaantui siitä, että minä ajattelisin jotakin sellaista. Mieheni ei ole kovin kokeilunhaluinen, hän on tyytyväinen nykytilanteeseemme.

Minä taas himoitsen edelleen muitakin. En siis ole mikään "jakajatyyppi" vaan hyvinkin valikoiva. Kyllä valikoivakin nainen löytää potentiaalisia kumppaneita, minä ainakin ;)

Tilanne on vaikea, en edelleenkään tiedä mitä tekisin.
 
Jussi
Keskustelin vihdoin miehen kanssa toisen kanssa olemisesta. Mies ei innostunut yhtään. Hän ei kuulemma halua seksiä muiden kuin minun kanssani ja hän loukkaantui siitä, että minä ajattelisin jotakin sellaista. Mieheni ei ole kovin kokeilunhaluinen, hän on tyytyväinen nykytilanteeseemme.

Minä taas himoitsen edelleen muitakin. En siis ole mikään "jakajatyyppi" vaan hyvinkin valikoiva. Kyllä valikoivakin nainen löytää potentiaalisia kumppaneita, minä ainakin ;)

Tilanne on vaikea, en edelleenkään tiedä mitä tekisin.
Niin, oletpa aikamoisessa tilassa! Oletko koskaan kysynyt itseltäs miks haluat toteuttaa halusi toiseen? Koetko kenties menettäneesi vetovoimasi? Tai onko seksi miehesi kanssa jotenki lässähtänyt? Kokeilunhaluisuus miehelläsi aika vajaa, joten voisiko siihen panostaa mitenkään? Vaikutat aktiiviselta osapuolelta teidän suhteessa ja se aiheuttaa varmaan sinussa eräänlaista tyytymättömyyttä miestäs kohtaan, kun hän passiivinen osapuoli. Oletko koettanut esim pukeutumalla seksikkäisiin vaatteisiin saada miestäsi vapautumaan kokeiluille? Nää on hirveän vaikeita asioita, eikä mitään poppakonsteja ole tarjolla. Ehkä miehelläsi jokin trauma tai häveliäisyys en tiedä. Itselläni samankaltaisia vaikeuksia/ haluja vaimoni kanssa, mutta en anna periksi vaan koetan pitää puhetta yllä, vaikka kipeetä joskus tekee. Ollaan oltu yhdessä pari vuotta ja en vielä oikein osaa tulkita häntä.Edellisessä liitossani seksi kuului jokaiseen päivään ja aina avoimin mielin. Hän vain sai kutsun iäisyyteen liian aikaisin, kuoli käsiini. Tästä traumasta en varmaan koskaan selviä ja siksi koetan puhua niin paljo ku mahollista.
Mitään neuvoja en siis osaa antaa, mutta käy sitä keskustelua miehes kanssa. Ensi hätään hanki sauva tai jokin vastaava, ellei sitä jo ole ja ajattele rauhassa ennenkuin toimit.
Mutta muista se, että et koskaan tee mitään vihassa tai kostonhalussa toista kohtaan. Kerro
mieluummin rehellisesti aikomuksesi, sattuu vähemmän! Hyvää syksyä!
 
Viimeksi muokattu:
Milla.
Jussi, kiitos hienosta ja analyyttisesta vastauksestasi. Luulen, että tämä tilanteeni sai alkunsa siitä että minusta tuntuu, ettemme kohtaa mieheni kanssa seksuaalisella tasolla. Mies on hellä ja rakastava, mutta en koe että hän esimerkiksi puhuisi minulle kuin naiselle. Olemme enemmänkin kuin ... emme edes kavereita. Olemme vaan liikaa vaaleanpunaisella ihkulla rakkaustasolla kiinni toisissamme. Rakkautemme (tai mieheni rakkaus minua kohtaan) on ikään kuin liian hempeää ja söpöä, siitä puuttuu seksikkyys ja intohimo.

Uskon, että minulta täytyy puuttua jotakin, koska tunnen näin. Harmittaa kun mies vaan puhuu enemmänkin kuin lapselle eikä naiselle. Tuntuu, ettei hän himoitse minua. Luulisin, että tästä kumpuaa se tarve vieraaseen kontaktiin. Vieraat miehet puhuvat minulle kuin naiselle, keskustelu on flirttailevaa ja vihjailevaa, vähän tuhmaa. Tai sitten ihan vaan asiallista tai hauskaa. Tuntuu, etten saa mitään sellaista mieheltäni. En saa sellaisia katseita, en sellaisia vihjeitä, en sellaista halua. Ja kun seison lähellä vierasta miestä, jonka tiedän haluavan minua, kiihotun. En kiihotu oman mieheni läheisyydestä enää samalla tavalla.

Olen leikkinyt vähän tämmösiä flirttailuleikkejä vieraiden miesten kanssa, jutellut, ollut lähekkäin, suudellutkin vähän. Tunnen silloin olevani elossa. Saan jotain jännitettä ja kipinää elämääni. Haluaisin enemmänkin, mutta toisaalta en usko, että se toisi pidemmän päälle mitään hyvää. Se tunne, kun koko keho alkaa kihelmöidä ja kiihottuneisuus kasvaa, sydän alkaa lyödä nopeammin ja hengitys tihenee. Tuntee toisen tihenevän sykkeen ja huokaavan hengityksen.. Tarviiko sitä enempää edes sanoa.

Annoit Jussi hyviä neuvoja, vaikka sanoitkin ettet osaa sellaisia antaa :) Kiitos. Olet ihan oikeassa, minun pitäisi vaan pitää pää kylmänä. Luulen, että tämä on osaltaan myös jotakin seksuaalista itsetutkiskelua, kuka minä olen seksuaalisesti, millainen seksielämä minulle sopisi. Harrastan kyllä monipuolista itsetyydytystä, homma ei ole siitä kiinni. Olen yrittänyt joskus jotakin asujakin, mutta tuntuu että se on miehelle aivan sama. Se saa minulle vain pahan mielen, torjutuksi tulemisen tunteen ja tunteen siitä ettei mies halua minua. Siksi en viitsi nykyään hirveästi mitään enää yrittää. Olemme kyllä puhuneet asiasta ja tilanne on ehdottomasti menossa parempaan suuntaan. En vain tiedä muuttaako se enää sitä asiaa, että haluan muita. Ja en usko enää että asia tulee täysin kuntoon vaikka parempaan menisikin. Pitää kai sitten vaan puhua ja puhua ja puhua. Ja olla kärsivällinen.

Olen pahoillani, että menetit rakkaan vaimosi. Se on niin ... väärin, epäreilua. Ei sellaisesta varmaan koskaan kokonaan toivu, muttei toisaalta tarvitsekaan. Riittää, että jossain vaiheessa voi jatkaa elämäänsä ja olla onnellinen. Ja sitähän sinä teetkin. Toivottavasti asiat ratkeaa nykyisen vaimosi kanssa. Oikein hyvää syksyä sinulle myös, Jussi :)
 
Glo
Milla, kirjoitit todella hienosti tunteistasi. Samaa tuntee varmaan moni mies.... kuten minä, joka on "ikävästi" hakenut sitä elämää ulkopuolisesta suhteesta, joka on tuonut hyvää Elämää. Käytännössä en oikein enää jaksa uskoa puhumiseen ja muutokseen siinä omassa parisuhteesssani.
 
se sama Glo_
Usein on näin, että miehellä se ajateltu Suhde naiseen muuttuukin (tai sinun tapauksessa suhde mieheen) suhteeksi parisuhteeseen.
- mutta edelleenkin; harvoin on kukaan kirjoittanut paremmin kuin sinä tilanteesta, joka on varmaan niin tuttu monille.
 
aliiina
Olen ihan samassa tilanteessa kanssasi, AP. Meillä tilannetta mutkistaa vielä, että meillä on pieni lapsi. Kaipaisin niin sitä "haluan sua" ilmettä miehen kasvoilla, jota omalta mieheltä ei enää valitettavasti saa. Mitä enemmän 30v lähestyy, jotenkin oon löytänyt oman seksuaalisuuteni yhä syvemmin ja lapsen saaminen muutti suhdetta seksuaalisuuteen. Siitä tuli jotenkin maanläheisempaa ja nautin paljon enemmän. Oikein haluan kiihottaa mihiä ulkona ollessani pukeutumisellani yms..seksuaalinen kokeilunhaluni on loppumaton ja tykkään roolileikeistä, sitomisesta ja ihan tavallisestakin seksistä. Mieheni ei niinkään ole kiinnostunut kokeilemaan. Olen ostanut esim. hoitsuasun yms, mutta mies ei pyydä siihen pukeutumaan tai muutenkaan pyydä laittamaan seksikästä päälle..ei itse jaksa yksinään yrittää. turhauttavaa niinkuin itsekkin sanoit.

Meillä tilanne se, että mies voisi harkita esim. parinvaihtoa, mutta en oikein tiedä mitä siitä tulisi..ollaan kuitenkin aika omistushaluisia ja mustasukkaisia. Voisi jäädä ikuisia traumoja ja pahimmassa tapauksessa niistä ei pääsisi koskaan yli..en haluaisi rikkoa lapsemme perhettä..

Miehelläni ei myöskään ole mikään maailman isoin vehje, vaikka hyvä sängyssä onkin. En voi kieltää, etten fantasioisi isosta ja kovasta silloin tällöin.. ajatuskin puistattaa.. hyi minua ;)..

Mutta mitä tehdä...?
 
Hän
Keskustelin vihdoin miehen kanssa toisen kanssa olemisesta. Mies ei innostunut yhtään. Hän ei kuulemma halua seksiä muiden kuin minun kanssani ja hän loukkaantui siitä, että minä ajattelisin jotakin sellaista. Mieheni ei ole kovin kokeilunhaluinen, hän on tyytyväinen nykytilanteeseemme.

Minä taas himoitsen edelleen muitakin. En siis ole mikään "jakajatyyppi" vaan hyvinkin valikoiva. Kyllä valikoivakin nainen löytää potentiaalisia kumppaneita, minä ainakin ;)

Tilanne on vaikea, en edelleenkään tiedä mitä tekisin.
Ajattele vaikka näin. Miehesi rakastaa ja kunnioittaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Hänelle et ole yhden illan suhde, vaan hän on laittanut luottamuksensa ja uskonsa sinuun ja yhteiseen elämäänne. Jos hänet siinä petät, sortuu hänen maailmansa ja sen mukana luottamus ja kunnioitus sinua kohtaan ikiajoiksi.

Jos et voi elää miehesi kanssa häntä pettämättä, ota ensin ero ja seikkaile sitten. Vaikka se tekee kipeää, niin vain siten vältät katkeruuden ja itseltäsi syyllisyyden taakan.
 
Viimeksi muokattu:
jussi
Jussi, kiitos hienosta ja analyyttisesta vastauksestasi. Luulen, että tämä tilanteeni sai alkunsa siitä että minusta tuntuu, ettemme kohtaa mieheni kanssa seksuaalisella tasolla. Mies on hellä ja rakastava, mutta en koe että hän esimerkiksi puhuisi minulle kuin naiselle. Olemme enemmänkin kuin ... emme edes kavereita. Olemme vaan liikaa vaaleanpunaisella ihkulla rakkaustasolla kiinni toisissamme. Rakkautemme (tai mieheni rakkaus minua kohtaan) on ikään kuin liian hempeää ja söpöä, siitä puuttuu seksikkyys ja intohimo.

Uskon, että minulta täytyy puuttua jotakin, koska tunnen näin. Harmittaa kun mies vaan puhuu enemmänkin kuin lapselle eikä naiselle. Tuntuu, ettei hän himoitse minua. Luulisin, että tästä kumpuaa se tarve vieraaseen kontaktiin. Vieraat miehet puhuvat minulle kuin naiselle, keskustelu on flirttailevaa ja vihjailevaa, vähän tuhmaa. Tai sitten ihan vaan asiallista tai hauskaa. Tuntuu, etten saa mitään sellaista mieheltäni. En saa sellaisia katseita, en sellaisia vihjeitä, en sellaista halua. Ja kun seison lähellä vierasta miestä, jonka tiedän haluavan minua, kiihotun. En kiihotu oman mieheni läheisyydestä enää samalla tavalla.

Olen leikkinyt vähän tämmösiä flirttailuleikkejä vieraiden miesten kanssa, jutellut, ollut lähekkäin, suudellutkin vähän. Tunnen silloin olevani elossa. Saan jotain jännitettä ja kipinää elämääni. Haluaisin enemmänkin, mutta toisaalta en usko, että se toisi pidemmän päälle mitään hyvää. Se tunne, kun koko keho alkaa kihelmöidä ja kiihottuneisuus kasvaa, sydän alkaa lyödä nopeammin ja hengitys tihenee. Tuntee toisen tihenevän sykkeen ja huokaavan hengityksen.. Tarviiko sitä enempää edes sanoa.

Annoit Jussi hyviä neuvoja, vaikka sanoitkin ettet osaa sellaisia antaa :) Kiitos. Olet ihan oikeassa, minun pitäisi vaan pitää pää kylmänä. Luulen, että tämä on osaltaan myös jotakin seksuaalista itsetutkiskelua, kuka minä olen seksuaalisesti, millainen seksielämä minulle sopisi. Harrastan kyllä monipuolista itsetyydytystä, homma ei ole siitä kiinni. Olen yrittänyt joskus jotakin asujakin, mutta tuntuu että se on miehelle aivan sama. Se saa minulle vain pahan mielen, torjutuksi tulemisen tunteen ja tunteen siitä ettei mies halua minua. Siksi en viitsi nykyään hirveästi mitään enää yrittää. Olemme kyllä puhuneet asiasta ja tilanne on ehdottomasti menossa parempaan suuntaan. En vain tiedä muuttaako se enää sitä asiaa, että haluan muita. Ja en usko enää että asia tulee täysin kuntoon vaikka parempaan menisikin. Pitää kai sitten vaan puhua ja puhua ja puhua. Ja olla kärsivällinen.

Olen pahoillani, että menetit rakkaan vaimosi. Se on niin ... väärin, epäreilua. Ei sellaisesta varmaan koskaan kokonaan toivu, muttei toisaalta tarvitsekaan. Riittää, että jossain vaiheessa voi jatkaa elämäänsä ja olla onnellinen. Ja sitähän sinä teetkin. Toivottavasti asiat ratkeaa nykyisen vaimosi kanssa. Oikein hyvää syksyä sinulle myös, Jussi :)
Milla. Näin äkkiä lukien ongelma lienee miehelläsi, hän pitää sinua kenties jonain viattomana barbina tai jonain sen kaltaisena. Koet voimakkaita seksuaalisia tunteita ja haluat tietysti niihin vastakaikua omassa parisuhteessasi, sehän on selvä se.
Tuo kiihottuminen toisten miesten seurassa ei välttämättä ole mikään merkki, että haluat vierasta, vaan saattaa olla oire tilanteestasi ja "kapinahenki" puskee päälle.
Tietysti voisit olla sellainen miesten nielijä, mutta enpä oikein allakirjoita sitä.
Se että miehesi ei innostu kauniista alusasuista on kyllä suuri sääli, sillä ne ovat suola jota kaipaa itse kukin. Aivan varmasti pahoitat mielesi, sen ymmärrän, kun kaunis kehosi on verhottu pitsiin ja mies vain hymähtää. Se kyllä syö itsetuntoa.
Muuttuuko asiat sitten osaltasi, enpä tiedä, mutta olemalla kärsivällinen, saatta asiat parantua.
Niin ja puhumalla.
Mutta jos päätät hakeutua vieraaseen sänkyyn, niin ole sitten varovainen, ettei joku ääliö tee sulle mitään pahaa.
Joka tapauksessa nautitaan seksistä kaikin mahdollisin keinoin.
Hyvää syksyä sullekkin. Jussi
 
Viimeksi muokattu:
Milla
Glo, kiitos kehuista :) Voisitko vähän valottaa omaa tarinaasi, miten sinä jouduit suhteen ulkopuoliseen elämään? Miltä sinusta tuntui ratkaisusi jälkeen?

Ann_i, pitää harkita vielä. Hulluksihan tässä tosiaan tulee, mutta ei se pettäminenkään varsinaisesti mikään eheäksi tekevä vaihtoehto ole.. "Hän" kirjoitti asian kuten se on; mieheni uskoo ja luottaa minuun eikä parisuhteessa edes rakkaus ole mielestäni yhtä tärkeää kuin luottamus ja kunnioitus.

Aliina, niinpä, niin tuttua tekstiä. En tiiä onko se tämä ikä vai mistä johtuu. Olen aina ollut vahvasti seksuaalinen, mutta nykyään se tuntuu välillä menevän suorastaan naurettavuuksiin asti. Hillitse itsesi, Milla! ;)

Omistushaluisuus ja mustasukkaisuus, allekirjoitan senkin. Olen miettinyt kertooko nekin tunteet enemmän keskenkasvuisuudesta kuin mistään muustakaan. Hittojako se minulta pois olisi, jos kumppanini saisi vähän ylimääräistä nautintoa ja kivaa suhteen ulkopuolella. Noinhan se "järjellä" ajatellen olisi, mutta omistushalu ja mustat sukat taitaa olla suunnilleen ihmisen perusominaisuuksia. Ne kumpuaa vaan menettämisen pelosta, minulla on jotakin arvokasta jota en halua menettää ja jos päästän jonkun vieraan liian lähelle, saatan menettää rakkaani. Mieluumminko sitten kärvistelen kiimassani..
 

Yhteistyössä