Kipeät harkkasupparit(ko) todella usein rv37, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaananen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaananen

Vieras
Täällä ollut nyt muutaman päivän kipeitä suppareita, ei tosiaan sellasia synnytysuspistuksia mutta hyvin tuntuvat kuitenkin. Lähinnä sellasta menkkamaista jomotusta jne ja illalla tulevat muutaman minuutin välein.

Seksin jälkeen ollut nyt pari pv sellaista ruskeaa limaista vuotoa myös.

Aiemmissa raskauksissa ei supistellut muuta kuin sitten kun synnytys lähti käyntiin (paitsi kivuttomia on ollut kaikissa raskauksissa alusta saakka), tämä siis kolmas raskaus. Sen takia pitää kysellä kokemuksia muilta :D ihan outoa tälläinen mulle.

Onko muilla mennyt kuitenkin ihan loppuun saakka raskaus?

Ja noita suppareita on satunnaisesti tullut kipeähköinä muutoinkin (parin vkon ajan), mutta nyt ovat selkeästi voimistuneet.
Kohdunsuu näytti kuulemma hyvältä kun oli viime vkolla lääkäri, ulkosuu hieman auki.

Juu mulla myös ollut niitä kivuttomia mahan kovettumisia ihan rv13 asti.. Nämä on kuitenkin ihan erilaisia, mutta ovat kuitenkin sit rauhoittuneet kun tunnin/pari ovat tulleet tai satunnaisesti pitkin päivää.

Mulla tuli vähän myöhemmillä viikoilla minuutin kahden välein supistuksia, jotka eivät ekaan varttiin puoleen tuntiin olleet varsinaisesti kivuliaita. Vauva syntyi reilu tunti sen jälkeen, kun muuttuivat selkeästi kivuliaiksi. Mulla oli kyllä lapsivedet menneet just ennen kun nuo alkoivat, mutta jos noin tiheästi on supistuksia, alkaisin tekemään lähtöä sairaalaan. (Ja jos olisi minä, niin vauhdilla!)

supisteluita voi tulla jo paljon aikasemmilla viikoilla kun mitä ap sää oot nyt. Mulla neljäs lapsi syntui 37+3 ja oli vähän alta 4 kiloinen.
Et Eihä tuo nyt oo aikasta eikä mitään! Nyt olen 33 viikolla raskaana ja eilenkin tuli harkka suppareita kolmisen tuntia ja sitten laantui.
Ne valmistelee synnytykseen ja sullakin tämä synnytys voi olla paljonkin nopeampi kuin ne/ tai se aikasempi.
Onnea matkalle jo valmiiksi kun sen aika on! Täältä tullaan perässä! :)

Mulla on harjoitellut kovastikin tämä kolmas. Kipeitä ja säännöllisiäkin supistuksia ollut jopa niin että pari kertaa olen ollut jo lähtemässä viimeisen kuukauden aikana, mutta sitten ne aina lopahtaa parin tunnin jälkeen. Nyt mennään jo yliajalla ja odotellaan milloin mahtaa olla valmis ulostuloon :)

En mä nyt sairaalaan lähde kun aina nuo rauhoittuvat :)

Eikä tässä tosiaan hätää ole vaikka synnytys kunnolla käyntiin lähtisi, mielenkiinnosta kyselen kuinka muilla on mennyt =)

Mulla on harjoitellut kovastikin tämä kolmas. Kipeitä ja säännöllisiäkin supistuksia ollut jopa niin että pari kertaa olen ollut jo lähtemässä viimeisen kuukauden aikana, mutta sitten ne aina lopahtaa parin tunnin jälkeen. Nyt mennään jo yliajalla ja odotellaan milloin mahtaa olla valmis ulostuloon :)

Mä veikkaan kanssa että tämä kaveri vaan pitää meitä varpaillaan näin "ennakkoon" ;) tätä veikattiin syntyväksi jo reilusti ennenaikaisena juurikin suppareiden takia (ei kipeitä mutta säännöllisiä), mutta näin vaan ollaan jo näin pitkällä :D

Minulla oli :) monta viikkoa, ja ihan kipeitä. Ne oli vaan tosi epäsäännöllisiä ja lopahti juurikin muutamassa tunnissa. Samanlailla oli silloin kun synnytys käynnistyi. Epäsäännöllisiä, kipeitä "harjoitus supistuksia" joista en tajunnut synnytyksen käynnistyneen, ja sit ne yhtäkkiä kovenivat ja tiheentyivät niin, etten enää pystynyt liikkumaan, ja niitä tuli minuutin välein. Sitten alkoikin äkkiä ponnistuttamaan, ja ambulanssi kerkes just paikalle. Eli lapsi syntyi kotiin :) mutta oli hyvä synnytys!
Eli seuraa nyt tarkasti kuitenkin. .

Mulla neljännen kohal oli nuita kivuliaita harkkari supistuksia noin viikkoa ennen, kahtena päivänä, kunnnes putkahti sitten ulos. Luulin siis jo kumpanakin päivänä että nyt se tulee kun oli sellaisia kivuliaita menkkamaisia 6-10 min välein. Oikeista suppareista ei erottanut vain kuin voimakkuus, kun niitäkin tuli yhtä harvoin vielä ponnistaessakin.