Hae Anna.fi-sivustolta

Kipriotis Village

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä Cabardi, 17.08.2004.

1. Cabardi Vierailija

Olemme lähdössä lastenlasten kanssa syyskuussa Kosille. Tukikohdaksi valitsimme Kipriotis Villagen puolihoidolla. Hotellista on ainakin kahdenlaisia mielipiteitä. Mikäli teillä on omakohtaisia kokemuksia, heittäkääpä meille...

2. maarit Vierailija

hei!
    Olen itse katsonut usein samaa hotellia, niin lähennä minua on askaruttanut se, että onko se aivan keskellä ""korpea""?
    Hotelli näyttää kyllä oikein houkuttavalta, mutta jollei lähellä oli kävelyetäisyydellä ruokapaikkoja yms. katseltavaa niin on vähän tylsä paikka. JOs vielä joku osaisi näihin kysymyksiin vastata, kiitos.

3. Minna Vierailija

Kenen hotelli se on; finnmatkat vai mikä? Nimi tuntuu tutulta, en ole asunut siinä kylläkään.

4. luke Vierailija

Jassu!Olemme olleet perheen kanssa useamman kerran kyseisessä hotellissa,viimeksi v.1999.Pidimme kovasti hotelli alueesta,koska siellä on useampia uimaaltaita ja myöskin leikkipaikka pienille lapsille.Huoneistot ovat tilavia ja hyvin varusteltuja.Ravintoloita lähistöltä löytyy muutama (tavernoita),mutta Kosin kaupunkiin pääsee helposti paikallis bussilla puolen tunnin välein ainakin keskikesällä.Lähettyvillä n.500m)on myös tehty pieni vesipuisto.Suosittelen lämpimästi varsikin lasten kanssa.

5. AH Vierailija

Hotelli on hyvä valinta lasten kanssa, vaikkakaan en aivan pienten lasten kanssa siellä ole ollut. Kaksiossa oli parveke sekä makuuhuoneessa että olohuoneessa. Uima-altaat mahtavat, ainoa negatiivinen asia oli se, ettei aurinkotuoleja ehtinyt koskaan saada, edes aamusta. Kaikki olivat varattuja. Onneksi altaiden vierustoilla oli nurmikenttä jossa saattoi olla.
    Hotellin aamupala oli aivan mahtava, sillä selvisi melkeinpä iltaan saakka. Vastaavan palvelun ja tarjottavien määrän olen kokenut entisessä Inter Continentalissa Helsingissä. Hyvää lomaa lastenlasten kanssa Kosille :)

6. Bacardi Vierailija

Kiitokset kannustavista terveisistä!

7. Cabardi Vierailija

Hotelli on ollut jo vuosia Aurinkomatkojen ohjelmassa.

8. kreikka ja kos-fani Vierailija

Aivan mahtava paikka, Kipriotis village hotelli, ruoka , altaat , henkilökunta, sää ja siis aivan kaikki .
    Täysi 10. Suosittelen lämpimästi .

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari