Kireät paikat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 41 APUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 41 APUA

Vieras
Mulla on ollut koko raskausajan käsittämättömän kireät paikat tuolla alakerrassa, eikä sen takia esim. seksistä oo tullut oikeastaan yhtään yhtään. Aattelin, että kyllä ne paikat siitä löystyy kun la lähestyy, enkä ollut kovin huolissani koko asiasta.

No, la meni, ja eilen yritimme miehen kanssa seksillä vähän vauhdittaa synnytyksen käynnistymistä. Paikat on edelleen pinkeenä ku viulun kieli! Sinne ei meinaa mahtua mikään sisään ja kipeetä tekee. Emättimen seinämät tuntuvat kivikovilta eivätkä anna yhtään periksi. Nivelet ovat kyllä löystyneet tässä raskauden loppuvaiheessa todella löysäksi. Yleensä olen myös lihaksista erittäin venyvä ja joustava.

Onko täällä ketään vastaavaa kokenutta tai tietävää? Mistä on kyse? Oon aika paljon lukenut raskauteen liittyvää matskua, mutta missään ei ole kyllä sanallakaan mainittu tällaisesta vaivasta. Oon suhtautunut tulevaan synnytykseen ihan luottavaisin mielin, mutta nyt alkoi pelottamaan, kun tuolta ei kyllä mikään tule ulos, ellei paikat ihmeen kautta ala pehmenemään. Alkavatkohan ne? Auttakaa! Mistä löydän tietoa, mitä teen?

Kysyisin neuvolasta heti, mutta kun on viikonloppu ja se, että vaiva edelleen on olemassa, paljastui vasta eilen illalla. Synnytys ei oo pelottanut aiemmin, eikä hirveesti nytkään, mutta mietityttää kyllä.

Yhteistyössä