"Kirjailija Jarkko Tontti: Woke on taiteen ja viihteen kuolema"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kirjailija Jarkko Tontti kirjoitti Verkkouutisten näkökulmakirjoituksessaan, että woke-ideologia on levinnyt kulttuurimaailman instituutioihin. Hän avaa väitettään Verkkouutisten Sanna Ukkola Showssa.

Tätä kertoo jo kaiken oleellisen. Sanna Ukkola on elämäni pahin turn-off.
Hän saa maata kenen kanssa tahansa, ja tehdä mitä tahansa. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa.
Jarkko Tontista en ole koskaan aiemmin kuullut mitään. Luen hyvin vähän kotimaista kirjallisuutta.

Kirjailija Jarkko Tontti kirjoitti Verkkouutisten näkökulmakirjoituksessaan, että woke-ideologia on levinnyt kulttuurimaailman instituutioihin. Hän avaa väitettään Verkkouutisten Sanna Ukkola Showssa.

Tämä kertoo jo kaiken oleellisen. Sanna Ukkola on elämäni pahin turn-off.
Hän saa maata kenen kanssa tahansa, ja tehdä mitä tahansa. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa.
Jarkko Tontista en ole koskaan aiemmin kuullut mitään. Luen hyvin vähän kotimaista kirjallisuutta.
Marjaana Tunturi kirjoitti teoksesta Aamulehteen: ”Erityisesti loppuratkaisussaan Tontti yltää siihen, mikä kirjallisuudessa on lopulta merkityksellistä. Hän onnistuu liikauttamaan sisälläni jotakin niin, että kyyneleet valuvat silmistäni. Mikä muu elämässä on lopulta merkityksellistä kuin toinen ihminen, kuulen kertojanäänen kysyvän.”[22

Onneksi olen jo polttanut kaikki päiväkirjani. Minua alkoi naurattaa lukiessani Wikipediasta hänen tuotantoa. Eipä ihme, että hän on Ukkolan mieleinen jaarittelija.

Tätä kertoo jo kaiken oleellisen. Sanna Ukkola on elämäni pahin turn-off.
Kannattaisi kyllä lukea ainakin tuo Tontin linkitetty kolumni. Mutta ymmärrän tietenkin sen, että kun siinä ei vain ylistetä Sanna Marinia, niin se ei sinua kiinnosta.

Kannattaisi kyllä lukea ainakin tuo Tontin linkitetty kolumni. Mutta ymmärrän tietenkin sen, että kun siinä ei vain ylistetä Sanna Marinia, niin se ei sinua kiinnosta.
Minusta olisi ihana päästä vihdoin eroon häntäkärpäsestäni eli sinusta.
Olet juntti persu, eikä minua kiinnosta pätkääkään ajatusmaailmasi.
Jos olisit fiksu tyyppi, olisit tajunnut tämän asian jo aikoja sitten.
Ota joku toinen kirjoittaja maalitettavaksi.

Minusta olisi ihana päästä vihdoin eroon häntäkärpäsestäni eli sinusta.
Olet juntti persu, eikä minua kiinnosta pätkääkään ajatusmaailmasi.
Jos olisit fiksu tyyppi, olisit tajunnut tämän asian jo aikoja sitten.
Ota joku toinen kirjoittaja maalitettavaksi.
Ei minuakaan varsinaisesti kiinnosta sinun ajatuksesi, mutta kuitenkin niitä kirjoittelet aktiivisesti. Sellaista se on.

Ei minuakaan varsinaisesti kiinnosta sinun ajatuksesi, mutta kuitenkin niitä kirjoittelet aktiivisesti. Sellaista se on.

Oletko koskaan kuullut tai lukenut viisautta, että mitään ei ole pakko lukea?
Olet häätänyt monta mukavaa kirjoittajaa ja lukijaa tältä palstalta ikävine kirjoituksinesi. Koetko siitä mielihyvää?
Teekö samaa tuhotyötä myös teeveen, radion, kotimaisten aikakauslehtien ja sanomalehtien sisällön kanssa? Miten aikasi riittää, kun joka puolella häärit estämässä sananvapautta?

Oletko koskaan kuullut tai lukenut viisautta, että mitään ei ole pakko lukea?
Olet häätänyt monta mukavaa kirjoittajaa ja lukijaa tältä palstalta ikävine kirjoituksinesi. Koetko siitä mielihyvää?
Teekö samaa tuhotyötä myös teeveen, radion, kotimaisten aikakauslehtien ja sanomalehtien sisällön kanssa? Miten aikasi riittää, kun joka puolella häärit estämässä sananvapautta?
Ei tietenkään ole pakko lukea, mutta itseään viisaampien näkemyksiin kyllä kannattaa tutustua.

Ei tietenkään ole pakko lukea, mutta itseään viisaampien näkemyksiin kyllä kannattaa tutustua.

En jaksa paneutua Luokkakokous-tasoisen kirjailijan tuotantoon.
Muistan, kun niistä elokuvista kohistiin. Naiivia touhua. Osoitti hyvin miten infantiilia porukkaa suomalaiset keskimäärin ovat, ja millainen tarina heihin puree.

Woke on ihan ensiks järjen kuolema. :giggle:

Yhteistyössä