Kirjakerhot?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
Hena ja papunen
Itse muistan kuuluneeni lapsena Lasten Omaan Kirjakerhoon. On vieläkin tallessa rakkaimpia kirjoja!
Heillä on ihania, usein Disney aiheisia lasten kirjoja. Siihen ajattelin liittyä ensi vuonna.
 
Airi
Hih! Mä olen kanssa ollut kirjakerhon jäsen ja muistan kuinka ihanaa oli saada joka kuukausi se uusi kirja ja kyllä niitä sitten luettiin..nyt itseasiassa olen ilmoittautunut jo molempien kirjakerhojen jäseniksi: sekä vau kirjan että lasten oman kirjakerhon. Siihen se sitten jääkin. Vau kirjalla jotenkin järkevämmin noi kirjat lapsen kehityksen mukaan, kun taas kirjakerholla on se kuukauden kirja mikä tulee ja se monesti vähän isompien lapsien. Toisaalta taas ajattelen jo tulevaa, että sitten muutaman vuoden päästä on jo komea kokoelma kirjoja joista lukea iltasatuja.

Eilen tuli kirjakerhon "liittymispaketti postista" ja mies oli ihan innoissaan. Hän on siis ulkomaalainen ja innostui lasten sanakirjoista.. Nyt hänkin voi opetella lapsen kanssa sitten uusia suomen sanoja ja versinkin niiden kirjoitusasua.

Vau kirjan hintoja en muista nyt tähänhätään, mutta kirjakerhon kuukauden paketti oli muistaakseni 10,90 ja siellä on kirjanlisäksi kaikkea muuta. Jokaisesta kuukauden paketista saa bonuspisteitä ja bonuspisteillä voi sitten ostaa jotain ylimääräisiä kirjoja. ja kuukauden kirjan voi myös olla ottamatta jos haluaa.
 
TM
Tilasin esikoiselle Vaukirjoja ja olivathan ne ihan kivoja...mutta mielestäni niitä tulee vain liian usein. Lisäksi ongelmana oli se, että jos joku kerta unohdit perua kk-kirjan ja palautit sen sitten avaamatta pakettia niin kas vain siellä paketin sisällä olikin jo tiedot seuraavasta kirjasta ja sen peruutuspäivästä... Kierre oli valmis!

Itselleni tuli lapsena Lasten Oman Kirjakerhon kirjat (kokoelmani n. 130 kpl) ja niitä olen nyt sitten lueskellut iltasatuina 3,5 v. esikoiselle...

Rentouttavia lukuhetkiä!
 
Meea
Lasten suuri kirjakerho on mielestäni ehkä kivoin. Vaukirjasta me taas ei tykätty, jotenkin liian kallista suhteessa siihen mitä sai. Toki ne ilmaislahjat kannattaa ottaa..
 
Minä
Meillä lapsemme oli Vaussa, Lasten parhaassa kirjakerhossa ja Lasten omassa kirjakerhossa.
Minä olen aina peruuttanut kaikki kirjat netissä joita en ole halunnut joten on lapsen ainakin kiva saada ilmaislehti kerran kuussa.
Vau oli ehkä huonoin kirjakerho kun lapsi vähän kasvaa sillä ne oli ainakin meidän lapselle tosi lapsellisia jo sillä hetkellä kun ne tuli.
 
hippo
vaukirjan kk paketti muistaakseni noin 20€, eka puol vuotta oltiin siellä ja nyt aattelin liittyä lasten omaan kirjakerhoon.
sieltä sai kyllä kivoja leluja ja pienelle näitä paksuja kirjoja, mutta muuten aika turha mielestäni ja tosi kallis siihen nähden että mikä ilo/hyöty siitä oli. Mutta vaukirja ei velvoita mihinkään, jos ajattelit jotain muuta niin ota ihmeessä tutustumispaketti ja sitten voit huoleti erota sieltä jos et jaksa seurailla peruutuspäiviä.
 
tiina
Oletteko liittyneet/liittymässä johonkin tiettyyn kirjakerhoon? Tekisi mieli liittyä mutta en tiedä mihin kannattaisi, missä olisi parhaat tuotteet vauvalle..
Älä vain liity, et pääse pois kerhosta. Otavamedia kirjakerho laittaa laskuja vaikka itse sanovat etten ole liittynyt kirjakerhoon. Aina kun otan yhteyttä ettei saa laittaa kirjoja niitä tulee luukusta jatkuvasti. Nyt tulee uhkailulaskuja, että polttavat luottoyiedot ja maksattavat suuret kulut, ellen maksa kirjoja joita ei minulla edes ole. Kannattaa toisenkin kerran miettiä liittymistä. Älä tee sitä.....
 
Viimeksi muokattu:
Vau kirjakerho
Olen itse liittynyt vau kirjakerhoon ja minusta se toimii pienten lasten kohdalla tosi hyvin. Kirjat on aina sopivat kuhunkin ikäkauteen ja niitä tulee tasaisin väliajoin eikä liian tihiästi. Sopivasti lapsi ehtii aina kyllästyä kirjoihin ennen seuraavien tuloa. Kirjakerhoja.fi on koostettuna paljon kirjakerhoja, varmasti löytyy muitakin hyviä kuin vaukirja.
 

Yhteistyössä