Hae Anna.fi-sivustolta

Kirjeenvaihto

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä Etanaposti, 24.10.2007.

1. Etanaposti Vierailija

Hei!

Löytyykö enää ketään joka harrastaa vanhaa kunnon kirjeenvaihtoa? Itse aloittelin nyt aikuis-iässä tätä uudelleen. Vieläkin se on jotenkin niin mukavaa ja jännää saada postia kirjeen muodossa. Yhden asian olen kuitenkin huomannut - on ihan kamalan vaikeaa nykyisin löytää kirjepaperia!! Eli se nyt kai ainakin kertoo siitä, ettei ihmiset moista enää harrastele. Kaikki pakkaukset joita olen löytänyt ovat joitain todella laaduttomia (siis kuvio ei ole yhtään kiva/hieno) tai sitten ne ovat tätä iänikuista nalle puh/disney-kamaa. Mistä löytyy jotain ihanaa kirjepaperia?? Ainakin sitä näytetään Japanissa vielä tekevän, sillä japanilainen kirjekaverini lähettää niin mukavannäköisiä kirjeitä. Heiltä näyttää löytyvän myös kaikenlaista ihanaa sälää siihen (siis jota näin 'vanhakin' 31v. voi pitää jotenkin kamalan herttaisena) tarrojen ja erilaisten kirjekuori-ratkaisujen muodossa. Missä olisi moinen aarreaitta suomessa?

2. Siiruli Vierailija

Minäkin kirjoittelen ahkerasti ja ostan kirjepaperia aivan liian usein ja paljon. Nuorempana löysin Tiimarista tosi nättejä paperikkoja, mutta viime vuosina Tiimarista ei ole löytynyt oikein mitään. En sitten tiedä, onko maku muuttunut niin rajusti, vai eikö siellä vain enää myydä papereita. Nykyisin ostan paperini aina Suomalaisesta kirjakaupasta. Sieltä löytyy usein nättejä lehtiöitä tai paperikkoja halvalla ja usein ostan kopiontiin tarkoitettuja paperipakkauksia. Niissä on mielestäni nättejä ja vähän aikuismaisempia kuvioita ja muutakin kuin pelkkiä pastellivärejä. Postit myyvät myös Postin omia paperikkoja. Ne ovat yleensä todella nättejä eikä hintakaan päätä huimaa. Tosin Postin paperikot ovat usein aika pieniä, eli setissä on papereita 1 tai 2 kirjekuorta kohden. Kaltaiselleni pitkien kirjeiden kirjoittajalle nuo setit eivät ole parhaita, mutta tulee niitäkin joskus ostettua.

3. Ka******* La******* Vierailija

etsin 9-11 vuotiaita kirjetovereita tampereelta!Saisi olla lähellä keskustaa ja stocmannin,sokoksen tai koskikeskuksen läheltä!ja olen itse kiva,luotettava,hauska,mukava ja tykkään ystävistä;)Tykkään myös leikkiä bratzeilla:)toivon että ketä etsin olisi samanlainen kuin minä ja tyttö kuka tykkää leikkiä:))olen itse 10.v:)

4. ka******* la******* Vierailija

muutes olen sama tyyppi edelleen mutta tien osoite kiinnostuneille kavereille.
    [osoite moderoitu]
    siinä on ja pitää olla tyttö ja mukava!!!Jos tulee jotain pila juttuja niin ei oo kivaa!

5. Tina Vierailija

Olen 20 vuotias nainen, joka etsii kirjekamuja/mailikamuja 10-30 vuotiasta. Harrastan lukemista ja k-vaihtoa.
    Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan.

Kirjoita aluksi sähköpostiin, niin voidaan vaihtaa osoitteita.

Sähköpostini on: [osoite moderoitu]

Lasted edited by : 10.12.2009
  6. tina89 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen 20 vuotias nainen, joka etsii kirjekamuja/mailikamuja 10-30 vuotiasta. Harrastan lukemista ja k-vaihtoa.
    Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan.

Kirjoita aluksi sähköpostiin, niin voidaan vaihtaa osoitteita.

Sähköpostini on: [osoite moderoitu]

Lasted edited by : 10.12.2009
  7. tintti Vierailija

viskaa säpöä osoitteeseen [email protected]

olen 28 vuotias naikkonen pohjois-karjalasta ja vailla uusia kirjoittelukamuja.:)

8. ragni Vierailija

tiimaristahan saa ja sinooperista ja samalla huomosin että joku ystäväni sanoi mullu hiljattain että kuinka ihana on saada vanhanajan kirje postista

9. Apina Vierailija

Moi olen 11w tyttö rovaniemeltä. Etsin kirjekamua joka saa olla 10-20w.Ei ole väliä mistä pidät mutta voit kuitenkin kirjottaa jotain;)Harrastan tällä hetkellä sirkusta.Pidän lukemisesta,kavereitten kanssa olemisesta,musiikista ja kesästä ja talvesta=) Sinun musiikki maullasi ei ole väliä ja ei ole väliä missä asut.Tykkään myös lukemisesta. Mutta kirjoita=) Se olisi mukavaa=)

10. Sumujensilta Vierailija

Onkos yksinäisiä miehiä ,jotka etsii edelleen tositarkoituksella ystäväkaveria ,täs olis yksi 52v pohjoisesta ja ja yksinhuoltaja vielä,sähköpostini on [email protected],vois vaihtaa ajatuksia ,kunhan löydät mut tältä sivulta ,elä mee ohi näe mut tässä t.sumu

11. Ninnu Vierailija

Etsin kirjeenvaihtoon kaiken ikäisiä ja kokoisia ihmisiä!

Olen joulukuussa 22,-vuotta täyttävä Tampereen asukki. Asun yksin kolmen kissani kanssa ja seurustelen onnellisesti.

Sinun ei tarvitse välttämättä olla Mansesta mutta olisi kumminkin kiva jossain kohtaa tavata välimatkasta huolimatta. Olen rehellinen, luotettava, hauska, innostun helposti, rakastan luontoa ja olen hyvin luonnonläheinen ihminen, eläinrakas, osaan olla äänessä mutta myös kuunnella, valokuvaus on niin lähellä sydäntä että sen lähemmäksi ei enään pääse, lukeminen on myös mieluisaa ajanvietettä.

Musiikkimaku on melko laaja eli kaikenlainen musiikki menee kunhan se saa jäsenet liikkumaan ja lantion heilumaan. :)

Minusta saat kuvan - paluupostina olisi kiva saada sinusta myös kuva/linkki kuvaan.

Olen myös kova yllytyshullu perus-suomalainen .. eli kovasti haluaisin joskus päästä benjihypyn kokemaan, lentokoneesta olisi kiva tippua tyhjään laskuvarjon kera yms. Myös hetken mielijohteesta tulleet ajatukset "lähdetään leffaan, syömään, parille, vuokraan leffa, uimaan" yms. ovat mieleen.

Jos tämä yhtään kolahti niin otathan yhteyttä.
    Kirjoittelen yleensä PITKIÄ maileja joten kirjoittelethan sinäkin!
    Kerron itsestäni paljon enemmän paluupostissa. ;-)
    [email protected]

12. -laura- Vierailija

Heii, oon 13 vuotias tyttö oulusta täytän lokakuussa 14, etsin kirjekaveria jotain mun ikästä :) sukupuolella ei niinkään ole väliä :D osotetta voi kysästä mun sähköpostista >> [email protected] :):):)

13. tris Vierailija

Täältä päälle 30-vuotias nainen etsii kirjeenvaihtokavereita perinteiseen paperikirjeenvaihtoon. Vastaustakuu kaikille! Olen opiskellut humanistisia aineita yliopistolla. Kiinnostuksen aiheet: kirjat, elokuvat, ihmiset, muoti, psykologia, elämä yleensä. Kirjoittelen pitkiä kirjeitä. Osoitteen saat heittämällä meiliä osoitteeseen [email protected]

14. Asta Vierailija

Haluaisiko joku kirjoitella 29-vuotiaan,3,5kk vanhan tytön äidin kanssa?Harrastan kirjeenvaihtoa vaivasen 23-vuoden kokemuksella..nykyisin ainokainen harrastukseni mutta asiaa irtoaa silti.Asun avioliitossa Itä-Suomessa.Vastauksia osoitteeseen [email protected]

15. Ikaros Vierailija

Olen 27 v. ihan mukava ja mukavan näköinen kaveri,joka etsii rehellistä kirjekamua,tyttöpuolista,joka ei kavahda kirjoittelemasta syvällisiäkin asioita ja tietää ainakin mikä on burn-out.
    Harrastuksena on meikäläisellä musiikki ja ,ja osaan mietiskellä,olla hiljaa ja keskustellakin. luen ja samoilen.Olen eläinrakas.Varsinkin kissa on minulle terapiaolento.Psykologia ja elämän ihmettely vetoaa.
    Jos uskallat,mitä todella toivon,niin ympäri Suomen n.22-32 vuotiaat tytöt.Tässä osoite;
    [email protected] odottelen;)

16. Tarina Vierailija

Olen 34-vuotias Espoossa asuva nainen. Harrastan lukemista, kirjeenvaihtoa, musiikin kuuntelemista, ratsastusta ja hevosten sukutaulujen tutkimista. Etsin suunnilleen ikäisiäni kirjekavereita perinteiseen kirjeenvaihtoon ympäri Suomea.

Kirjoita ensiksi osoitteeseen: [email protected].

17. marsalmi85 Vierailija

etsin 22-35v naispuoleisia immeisiä kirjeenvaihtoon...harrastan tätä ihanaa harrastusta vielä perinteisellä tavalla. olen luotettava,rehellinen ja etsin pitkäaikaisia kirjekavereita,ja pitkien kirjeiden kirjottajia,ei yhden kirjeen kirjottajalle. osoitteeni olisi marika salmijärvi,ahopellonkatu 31 a 1, 42100 Jämsä.

18. hentero Vierailija

Moi! Olen yksinäinen sielu täältä Tampereelta ja etsin kaveria mailin tai perinteisen kirjeenvahtoon. Harrastan myös musiikkia paljon ja laajasti. Olen jo 33v mutta sisimmässäni vielä nuori ja haluaisin jutella elämästä ja kaikesta maan ja taivaan väliltä.

19. minnaliini Vierailija

HEI HALUAISITKO ALKAA KIRJEEN VAIHTOON NIITÄ NÄITÄ JUTTUA.......SUOMESSA ON JOTENKIN TYLSIÄ KIRJEPAPEREITA......KIRJOITA MINULLE EKA SÄHKÖPOSTIIN [email protected]

20. Tazzi000 Vierailija

.

Kiinostaa vaan kun ollaan ehkä muuttamassa Tampereelle hakametsään. Olen itse poika ja harrastan soittoa klarinetillä ja käsitöitä. Terv Tazzi000

21. Tazzi000 Vierailija

Olet siis tyttö

22. Tazzi000 Vierailija

Mitä sanoisit poika kaverista?

23. Varma nakki Vierailija

Pitkäaikaisvanki tahtoo vipinää vällyn alle (avioliitto pakollinen). Tapaamiset/sessiot 1krt/kk, kirjoita pian kuvan kera ! Olen alle 50v, hoikka brunette, iloinen ja räiskyvä persoona!

Inari Kari
    Hämeenlinnan vankila
    PL181
    13101 HML

24. JonnaaaA Vierailija

Moikka!
    Etsin suunnilleen samanikäisiä, 18-25 vuotiaita perinteiseen kirjeenvaihtoon.
    Olen kesällä 20 täyttävä armeijaa käyvä nuori nainen.
    Harrastuksiin kuuluu hevoset, sähly, kuntosali.
    Olen sosiaalinen, iloinen, hauska :D
    Tossa jotai itsestäni(=
    Ei ole väliä mistä päin olet, tai sukupuolella.

JOs kiinnostaa niin laita sähköpostia niin annan osoitteeni:))

[email protected]

25. minnimyy67 Vierailija

mä etsin kans kirjeystäviä puhua aisoita kirjeessä[email protected]

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy