Kirkko alkaa olla epätoivoinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timppa

Aktiivinen jäsen
17.11.2007
28 889
2
36
Kohta ei tarvitse olla kummeja ollenkaan, pääasia että saadaan veronmaksajia kirkolle!
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/11/lapselle_riittaa_yksi_kummi_kirkkoherran_paatoksella_1137318.html?origin=rss

Niin eihän sillä varmasti ole mitään tekemistä "menkää ja tehkää kaikki lapset... " -ajatuksen kanssa, hohhoijaa! Mun mielestä todella fiksu päätös, järjetöntä on, että joku jää sen takia kastamatta, ettei kummeja löydy :(

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Niin eihän sillä varmasti ole mitään tekemistä "menkää ja tehkää kaikki lapset... " -ajatuksen kanssa, hohhoijaa! Mun mielestä todella fiksu päätös, järjetöntä on, että joku jää sen takia kastamatta, ettei kummeja löydy :(

järjetöntä on kastaa lapsia, eihän Raamattu niin opeta!

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja aino:

järjetöntä on kastaa lapsia, eihän Raamattu niin opeta!

Okei ?

Mitäs epätoivosta tossa nyt muka on. Ovat vaan havahtuneet siihen että kaikilla ei ole kahta sopivaa kummia. Tyhmää se on laittaa äiti isä mummo tai joku seurakunnan pappi kummiksi, että saadaan se toinen kummi.

Yhteistyössä