Kirkkonummi Masala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippis

Vieras
Ollaan ehkä muuttamassa Masalaan ensivuoden alussa.
Nyt haluaisinkin tietää että millainen paikka Masala on?
Onko siellä leikkipuistoja?
Millaiset lastentarhat?
ym. Kerro mitä tiedät.

Kiitos etukäteen jos jaksat vastailla!

Hei!

Itse olen asunut kohta vuoden Masalassa. Leikkipuisto löytyy, sekä suunnitteilla on asukastoimipuisto tai joku semmoinen. Päiväkoteja löytyy jonkun verran mutta ilmeisesti lapsi määrää nähden liian vähän, tosin nyt on auennut uusia päiväkoteja alueelle. Pääosin rauhallista aluetta ehkä kuitenkin riippuen missäpäin Masalaa asuu. Itse olen ollut tyytyväinen asuinpaikkaan. Aika paljon ennakkoluuloja oli ennen muuttoa ja vielä jopa asuntoa etsiessä, joka löytyi sopivan matkan päästä asemaa sekä kauppaa mutta ei onneksi liian läheltä. Omasta asunnosta kuin aamulla astuu ulos kuuluu lintujen laulu ja on kuin huopatossutehtaalla. Muskari löytyy myös ja mll mammakahvila sekä seurakunnan perhekerho. Itsellä kokemusta muskarista mikä oli erittäin mukavaa viihdykettä lapsille sekä muutaman kerran tuli myös käytyä mll mammakahvilassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei!

Itse olen asunut kohta vuoden Masalassa. Leikkipuisto löytyy, sekä suunnitteilla on asukastoimipuisto tai joku semmoinen. Päiväkoteja löytyy jonkun verran mutta ilmeisesti lapsi määrää nähden liian vähän, tosin nyt on auennut uusia päiväkoteja alueelle. Pääosin rauhallista aluetta ehkä kuitenkin riippuen missäpäin Masalaa asuu. Itse olen ollut tyytyväinen asuinpaikkaan. Aika paljon ennakkoluuloja oli ennen muuttoa ja vielä jopa asuntoa etsiessä, joka löytyi sopivan matkan päästä asemaa sekä kauppaa mutta ei onneksi liian läheltä. Omasta asunnosta kuin aamulla astuu ulos kuuluu lintujen laulu ja on kuin huopatossutehtaalla. Muskari löytyy myös ja mll mammakahvila sekä seurakunnan perhekerho. Itsellä kokemusta muskarista mikä oli erittäin mukavaa viihdykettä lapsille sekä muutaman kerran tuli myös käytyä mll mammakahvilassa.

ootkohan sä yks mun tuttu? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei!

ootkohan sä yks mun tuttu? :whistle:

Ei ole kyllä aavistustakaan:)

Olen suhteellisen tuore Masalalainen ja tähän mennessä ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa.. Itselläni ei ole lapsia, mutta 21 osakkeen taloyhtiössä olemmekin sitten ainuita lapsettomia. Lähikaupan valikoima on loistava, eikä sen kaemmaksi tarvitse pikkuostosten takia lähteä. Kaikki peruspalvelut lähellä urheilupaikkoineen ja kirjastoineen sekä lenkkeilyalueineen. Taloyhtiömme asukkaat ovat pääsääntöisesti muuttaneet Masalaan helsingistä, espoosta, tampereelta ja turusta. Masala on kokenut viimeisien vuosien aikana kunnon kasvojen kohotuksen ja Kirkkonummi panostaa alueeseen täysillä. Liikenneyhteydet ovat myös loistavat junalla sekä bussilla.

Masalan on Kirkkonummen Jakomäki. Ihmishylkiöt asuvat kuin sillit purkissa, lisääntyen holtittomasti. Ikinä ei ole käynyt, enkä käy. Ohi pääsee 51:stä pitkin. Kyllä prismassa näkee mistä slummista yh:t on kotoisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Porkkalan kärki.;22070762:
Masalan on Kirkkonummen Jakomäki. Ihmishylkiöt asuvat kuin sillit purkissa, lisääntyen holtittomasti. Ikinä ei ole käynyt, enkä käy. Ohi pääsee 51:stä pitkin. Kyllä prismassa näkee mistä slummista yh:t on kotoisin.

OLEN NIIIN SAMAA MIELTÄ !!! ennemmin veikkolaan, jolkbyhyn tai porkkalaan siitä asumaan, hyi joku masala, jede, lindal, finsbacka...YÖK YÖK..TAI JOKU heikkilä, oksennus..

Mekin täällä pohdimme muuttoa Masalaan esikoisen ja parin koiran kera. Jos me kaikki lapsiperheet muutamme sinne, niin eiköhän viihtyvyys ole taattu ja hinnatkin saadaan nousuun. :) Ennenkaikkea olisi ihana vain tuntea olevansa turvassa, vaikka kävisi kävelyllä myöhäänkin illalla..

Yhteistyössä