kirpparihinnat lastenvaatteille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kannattaisko kirpparille viedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kannattaisko kirpparille viedä

Vieras
Mitähän olisivat suurinpiirteen käyvät kirpparihinnat vauvojen ja lasten vaatteille?

Esim. 80cm marimekon body, joka on ollut käytössä yhdellä lapsella, ei rikki, eikä pinttyneitä tahroja?
Ja vaikkapa H&M/KappAhl/Lindex mallistoa olevat verkkaripuvut, joiden hinnat uusina pyörivät siinä 15-20e hujakoilla. Yhden käyttäjän jälkeen ehjinä?
Entä sitten semmoisille "merkittömämmille" vaatteille: bodyt, housut, yöpuvut?

Jos tavalline body on kirpparilla 1e ja hinta uutena 5-8e, niin marimekon bodylle laittaisin hintaa (nukasta riippuen) 5-6e.

Mulla on viety käsistä marimekon paidat 5-6e hinnalla. Sukat oli mukana, mutta niitähän ei yleensä kirpparilla arvosteta.

Täällä ei menny siistit ja ehjät vaatteet edes 0,2e/kpl hinnoilla!!! Tarjontaa on vissiin liikaa:( Meni sitten lahjotukseen meidän lasten vaatteet, oishan se kiva ollu jos ois vähävaraisena saanu edes muutaman kolikon taas uusia vaatteita varten.

Alkuperäinen kirjoittaja jotain tällasta:
Bodyt 50snt, housut 1-2e, yöpuvut 0,5-1e, verkkapuvut 3e jos hyvä kuntoisia ja mariemekon body 1e

Näillä hinnoilla minäkin jo ostaisin. Monet kerrat olen nähnyt kivoja vaatteita, mutta hinnat ovat kaikkea muuta kuin kirppishintoja joten kuljen sitten vain kojun ohi. Ja aina olen kyllä sitten saanut haluamani, eli ilman ei ole täytynyt jäädä.

Bodysta maksan ihan maksimissaan 1,50 euroa, mutta silloin siinä pitää olla ihan tosissaan sitä jotakin tai sitten mulla on sille huutava pula. H&M myy nimittäin 7 bodyn pakkauksia hintaan 19,95, eli yhden bodyn hinnaksi jää tuolloin vain 2,85 eli en todellakaan maksa bodystä 2 tai jopa 3 euroa, niinkuin niistä usein tunnutaan pyytävän.

Viimeksi löysin kivoja, ehjiä ja siistejä bodyja hintaan 0,25 euroa ja ostin kaikki kojun kivat bodyt + paljon muutakin sillä hinnat olivat kaikenkaikkiaan kivat. Mm. potkareita hintaan 0,75 eur yms.

Marimekko bodysta n.6e(esim huutiksessa maksetaan hyväkunt. 7-10e)

Collegepuvut jos esim. mikki, Snoopy, Hellokitty n.6e
Muut 4e

Housut, paidat, yökkärit, Bodyt Kunnosta riippuen 0,50e-2e

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
mitäs voi pyytää sellasesta pehmohoitoalustasta?entäs perus syöttötuolista?

Itse maksoin 20e perussyöttötuolista kun käytetyn ostin, ja nyt mietin mitä laittaisin hintaa sellaiselle topatulle pehmoalustalle mikä käytössä hoitopöydällä...ehkä 4-5e.

Alkuperäinen kirjoittaja hjkgg:
Marimekko bodysta n.6e(esim huutiksessa maksetaan hyväkunt. 7-10e)

Collegepuvut jos esim. mikki, Snoopy, Hellokitty n.6e
Muut 4e

Housut, paidat, yökkärit, Bodyt Kunnosta riippuen 0,50e-2e

No voi hitto! Täällä ei kelvannu alle kahdella eurollakaan!

Marimekon vaatteille lapset/aikuiset olen aina laitanut 4e ylöspäin ja menneet hyvin kaupaksi.

ja vaikka täällä ihmiset sanoo että "maksan bodysta korkeintaan 1,50e", se on vain pieni otanta, moni muu on valmis maksamaan paljon enemmän.
Täällä pyörii enimmäkseen kotiätejä jotka eivät maksaisi mistään mitään mutta kirppareilla kulkee muitakin ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan hyvästä tuotteesta hyvän hinnan.

Itse saan bodytkin menemään kun laitan jopa 4e hinnaksi, yhtään ei ole myymättä jäänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Marimekon vaatteille lapset/aikuiset olen aina laitanut 4e ylöspäin ja menneet hyvin kaupaksi.

ja vaikka täällä ihmiset sanoo että "maksan bodysta korkeintaan 1,50e", se on vain pieni otanta, moni muu on valmis maksamaan paljon enemmän.
Täällä pyörii enimmäkseen kotiätejä jotka eivät maksaisi mistään mitään mutta kirppareilla kulkee muitakin ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan hyvästä tuotteesta hyvän hinnan.

Itse saan bodytkin menemään kun laitan jopa 4e hinnaksi, yhtään ei ole myymättä jäänyt.

4e bodysta?! Huh huh, en ikinä maksaisi käytetystä noin paljoa kun saan jo uusia samalla hinnalla esim. Kappahlista joissa ale-rekkejä jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:

4e bodysta?! Huh huh, en ikinä maksaisi käytetystä noin paljoa kun saan jo uusia samalla hinnalla esim. Kappahlista joissa ale-rekkejä jatkuvasti.

Ei kyllä ole mitään logiikkaa pistää ovh 6e bodyä ja 30e bodya myyntiin samalla 4e:lla. Ehkä tässä tarkoitettiin 4e ja marimekon bodya?

Just niin. Siksi en käytetystä bodysta maksa euroa enempää, ellei siinä ole jotain erikoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:

Ei kyllä ole mitään logiikkaa pistää ovh 6e bodyä ja 30e bodya myyntiin samalla 4e:lla. Ehkä tässä tarkoitettiin 4e ja marimekon bodya?

Miten niin ei?
Esim. mulle merkki on ihan yks ja sama! Mielummin ostan sellasen, jossa on nätti kuva, kuin jonkun MM raitarytkyn!

*muoks* mutta olipa kummanlainen hyvänsä, en 2 euroo enempää maksaisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pakanamaan Kartta:

Miten niin ei?
Esim. mulle merkki on ihan yks ja sama! Mielummin ostan sellasen, jossa on nätti kuva, kuin jonkun MM raitarytkyn!

Mutta sähän et olekaan silloin kohderyhmää, vaan ne jotka haluavat ostaa MM raitarytkyjä tai kalliimmaksi tiedettäviä retromerkkejä....

Alkuperäinen kirjoittaja Pakanamaan Kartta:

Miten niin ei?

Mutta sähän et olekaan silloin kohderyhmää, vaan ne jotka haluavat ostaa MM raitarytkyjä tai kalliimmaksi tiedettäviä retromerkkejä....

Ehkäpä sitten niin. Mutta noilta saa pyytääkin sikahintoja =)

Minä ainakin voin maksaa ja olen maksanutkin bodysta kirpparilla 3,50?, kun oli tosi hyvä kuntoinen ja kivan näköinen. Todellakin voin maksaa hyvä kuntoisista farkuista 5?, jos ne on sellaiset mitkä lapselle todella haluan. Yleensä vaan näen kirpparilla todella huonokuntoisia vaatteita. Lauantaina oli kaiken huippu, kun eräs nainen esitteli lapsenlapsensa vanhoja vaatteita, että "nämä on todella hyväkuntoisia kaikki", kaikki oli ihan nukkaisia ja muotonsa menettäneitä. En ymmärrä miten ihmiset saa vaatteensa niin huonoon kuntoon...

Alkuperäinen kirjoittaja Nirso:
Minä ainakin voin maksaa ja olen maksanutkin bodysta kirpparilla 3,50?, kun oli tosi hyvä kuntoinen ja kivan näköinen. Todellakin voin maksaa hyvä kuntoisista farkuista 5?, jos ne on sellaiset mitkä lapselle todella haluan. Yleensä vaan näen kirpparilla todella huonokuntoisia vaatteita. Lauantaina oli kaiken huippu, kun eräs nainen esitteli lapsenlapsensa vanhoja vaatteita, että "nämä on todella hyväkuntoisia kaikki", kaikki oli ihan nukkaisia ja muotonsa menettäneitä. En ymmärrä miten ihmiset saa vaatteensa niin huonoon kuntoon...

Mä kyllä ymmärrän vallan hyvin, miten ne vaatteet saa siihen kuntoon. Kun ostaa käytettynä/kierrättää vaikka parilla kolmella sisaruksella. Ja mitä rypemistä meidänkin touhu välillä on, niin kyllähän ne kuluu, tahraantuu ja nukkaantuu.

Sitä taas en ymmärrä, että joku viitsii yrittää sellaisia myydä. Mä just raivasin lasten vaatehuoneet, ja kirppikselle menee vaan ne, joita mäkin voisin harkita sieltä ostavani.
Ne nyppyiset, tahraiset ja kolmella tytöllä venyneet ja vanuneet äp-bodyt menee suoraan roskiin tai muuhun käyttöön, ei todellakaan myyntiin.

Yhteistyössä