Kirpparihinnoittelua..Paljonko hintaa hyväkuntoisille Kuoma-kengille kokoa 22? Entä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xXx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xXx

Vieras
Olen viemässä tavaraa Tampereen keskustaan kirpparille.
Noita Kuomia on kahdet, molemmat kokoa 22, toiset tummansiniset ja toiset violetit(kuviota), siistikuntoisia molemmat. Onkohan 6e liikaa?
Entä muut lasten kengät, niitä on paljon, sandaaleita ja kävelykenkiä, talvikenkiä, koot 20-24 ja kunto vaihtelee tosi paljon, mitään erittäin hyväkuntoisia eivät ole, ajattelin laittaa 0.50-2.50e niille hintaa, onko ok?

Enpä laittas ku korkeintaan 5e. Kuomat nyt ei muutenkaan uutena paljoa maksa eivätkä ominaisuuksiltaa ole mitkään huippukengät ja käytetyt on aina käytetyt. itse en ikinä ostaisi käytettyjä kenkiä lapsilleni, olivatpa sitten miten vähän käytettyjä tahansa. Jokaisella on kuitenkin niin erilainen jalanmuoto että menee vaan pienen jalat pilalle kun kävelee toisten vanhoilla.

Kuulostaa ihan ok, jos ovat suorat ja suht jämäkät vielä. Loppuunpidettyjä (pohjat kuluneet epätasaisesti, vääntyneet vinoon, löystyneet pahasti) ei kannata viedä vaan heittää roskiin. Ite maksoin tuon kokoisista uudenveroisista Kuomista 8e, kärjestä potkiintuneista mutta muuten hyväkuntoisista nahkakengistä 4e =)

Ajattelin aloittaa huutismyynnin ja laittaa pari kertaa jalassa olleita hyviä kenkiä (esim. Superfitin), mutta jos ei niistä enempä saa kuin 5e niin kannattaa varmaan odottaa että saa antaa ne jollekin. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh:
Ajattelin aloittaa huutismyynnin ja laittaa pari kertaa jalassa olleita hyviä kenkiä (esim. Superfitin), mutta jos ei niistä enempä saa kuin 5e niin kannattaa varmaan odottaa että saa antaa ne jollekin. :o

Huutiksessa kenkien myynti on hieman hankalaa, kun postimaksut nostavat hinnan helposti korkeaksi. Yleensä menee vähintään maksikirjeen verran, vähän vajaa 7 euroa.

Laatukenkiä olen hinnoitellut 15-20e hintaan (gorelenkkari 15e, talvigore 20e). Jotkut kuluneet nahkaiset 8e.

Yhdet kuomat oli meillä ja minusta 3e oli passeli hinta. Eihän ne maksa yhtään mitään kaupassa. Kuitenkin kestävä heikommin käyttöä.

mulla on tällä hetkellä kirppis pöytä ja oli tyttöjen kuomat. Ei kulumaa, pinta ehyt,siistit. En laittanut kuin 3e hinnaksi ja meni kaupaks :) Lasten sandaaleita oli myös 1e hintaan. Ei kengillä hirveitä hintoja kannata pitää!

Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh:

Superfitin kengät on ihan eri asia kuin Kuomat, myös hinnassa.
Käytetyistä kuomista en pyytäisi kuin korkeintaan 4 euroa, itse en kyllä sellaisia ostaisi edes uusina. Jotkut ostavat varmaan käytettyinäkin, jos hinta on sopiva.

Huonokuntoisia lasten kenkiä en edes myisi, koska käytetyn kengän oletusarvo on, että ne ovat tosi hyväkuntoisia, ei mitään loppuun kulutettuja, linttaan astuttuja tms.

Yhteistyössä