Kirpparihinnotteluapua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef ja muut...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

chef ja muut...

Vieras
Mulla olis uudet lindexin fix-merkkiset henkselimalliset toppahousut, lappu kiinni. Mitä niistä vois pyytää? uutena 29,90€. Onko 10€ liikaa?

Myös Elloksen kevyttoppahousut, nekin uudet. Mitäs niistä pyytää? En muista hintaa uutena...

Molemmat kokoa 86cm ja pinkkejä...

Haluan eroon noista eli en meinaa kiskuroida hinnoilla mutta en ihan parilla eurollakaan viittis myydä...

Itse ostin Elloksen uudet Tufferin toppahousut hintaan 3e ja myin Lindexin fix-merkkiset toppahousut 3e hintaan, nämä olleet ehkä kerran kaksi jalassa joten hyväkuntoiset olivat. Joten max. 5-6e laittaisin hintaa noille.

Joo kyllä kirppiksellä aika nihkeesti porukka maksaa. Muutama euro, ihan max 5, niin se vaan siellä menee. Huutoon kannattaa laittaa kaikki isommat/uudet kamat, sieltä saa paljon paremmin.

Mun täytyy myöntää että kyllä mä oon saanu kirpallakin myytyä hyvillä hinnoilla, tosin en vedä överiksi koskaan, tyyliin kulahtanut reimatecci 50€... Mutta jos on uusi ja siististi ja järjellä laitettu niin kyllä mäkin voin maksaa itse hieman enempi jos tulee TARPEESEEN. Mutta täytyy funtsia tätä vielä kunnolla, en mä niistä elloksen housuista paljon pyydäkään kun laput on poies joka tapauksessa otettu :)

Jos laput olis paikallaan voisin ihan hyvin maksaa 10€. Mutta noihin missä lappuja ei ole ja lukee uudet suhtaudun aika varauksella. Usein näissä "uusissa" kun löytyy kulumaa, pesunukkaa jne. : / En siis väitä että tässä tapauksessa olisi niin, kokemus vaan on näyttänyt.

Jos laput olis paikallaan voisin ihan hyvin maksaa 10€. Mutta noihin missä lappuja ei ole ja lukee uudet suhtaudun aika varauksella. Usein näissä "uusissa" kun löytyy kulumaa, pesunukkaa jne. : / En siis väitä että tässä tapauksessa olisi niin, kokemus vaan on näyttänyt.

juu komppaan sua kyllä. huutisostoissa näin on käynyt useasti :( Nää elloksen housut on kertaalleen kokeiltu mutta olivatkin liian isot ja sitten yhtäkkiä pienet. eli käytössä eivät lainkaan.

Yhteistyössä