Kirpparikävijät, hinnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Voisitteko pikkuisen auttaa hinnoittelun kanssa :O)

Olen yleensä vaan ostellut kirppareilta, mutta en juurikaan myynyt. Nyt mulla on iiiiiso kasa kaikenlaista menossa myyntiin ja muutaman jutun kohdalla kiinnostaisi kuulla mielipiteitä.

Millaisella hinnalla kirpparille myyntiin yhden tytön käyttämä Remu v-haalari 92cm? Onko 20 euroa ok?

Ja sitten vauvan leluista. Ostaako kukaan noita ensipehmoja, helistimiä jne ja jos, niin millaisella hinnalla? Sääli olisi kyllä heittää menemäänkään, kun ovat siistejä ja kaikki nyt pesty ja valmiita uuteen kotiin.

Entä kirjat? Millaisella hinnalla vauvan katselukirjoja, taaperon Nalle puh kirjoja jne kannattaisi myydä? Kirjoissa on kaikki sivut tallella jne eli rikkinäisiä en ole viemässä, kun en sellaisia itsekään ostaisi.

minä kans kannatan puvulle tuota 15?. ja muiden kanssa olen samaa mieltä nuista muistakin. Itse en ole kyllä kirpparilta saanut kirjoja nuin edullisesti, ostasin kyllä jos olis. täällä ainakin on niin ylihintasia kaikki kirppiksellä. ihmisten pitäs ajatella sillei, että paljonko itse olis valmis maksamaan kyseisestä tuotteesta...

Olin myymässä myyrmäkihallissa kirpparilla jo kerran ja mulla oli siellä lastenkirjoja just euron kappale ja ne hävisi ihan hetkessä :D Samaa hintaa ajattelin nytkin laittaa siis.

Laitan puvulle ensin 20 euroa ja jos ei mene niin alennan.

Pistän pari esimerkkiä noista leluista milleen ajattelin niitä myydä... sanokaa onko järkeä. Hetko.

Ja just älysin, ettei tänne varmaan voi laittaa noita kuvia, ettei mee mainostamiseksi :P Mutta siis mulla olis aina kaksi pestyä pehmoa tms pienessä pussissa ja hinta sille 1 euro?

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Helistimet 0,50? kpl, mutta voit kyllä koota niistä isommankin paketin ja myydä könttänä.

Kirjat 1-2?, niin menee varmasti.

no meillä ei menny monet kirjat 0,50e ja kun tuli -50prossan kyltti niin ei silti menny. kiva roudata roskiin kaikki mitä ei menny....

Alkuperäinen kirjoittaja eienää:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Helistimet 0,50? kpl, mutta voit kyllä koota niistä isommankin paketin ja myydä könttänä.

Kirjat 1-2?, niin menee varmasti.

no meillä ei menny monet kirjat 0,50e ja kun tuli -50prossan kyltti niin ei silti menny. kiva roudata roskiin kaikki mitä ei menny....

Niinpä :/

Mutta ehkä niitä mitkä ei mene huolittaisiin vaikka jonnekin sairaalaan tms?

Mä en kyllä roskiin heittäis, ennemmin kierrätyskeskukseen tai spr:lle kippaisin loppu lastin... siellä kun kuitenkin on pitempi se myyntiaika, niin mahdolliset ostajat ehtii paremmin löytää ne.

Mites tuollaiset ensidublot tai mitä nuo nyt on - ukon päät ja vastaavat isot kapistukset :D Jos niitä laittaa esim. 6-7- kappaleen pakettiin niin mitä sellaisesta voi pyytää?

Yhteistyössä