Kirpparilla myymisestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Suunnittelen ekaa kertaa meneväni myymään kirpparille, lähinnä lastenvaatteita. Osaatteko neuvoa mitä mitä pitää ottaa huomioon? Esim. kuinka hinnat kannattaa merkitä vaatteisiin? Millaista hintaa kannnattaa pyytä et menee kaupaksi, mut että sais itselleenkin jotain. Siis vaikka poikein 80cm paidasta, 0,50??

mun ystävä tehny tiliä tosi hyvin-monta kertaa.laita vaatteet nätisti esille.lisäilet pikkuhiljaa tavaraa yms.ota samanvärisiä hengareita.kun värikkäitä vaatteita on ,muuten pöytä luotaantyöntävä.laita nätisti niin vaatteet että jokaisesta näkyy hinta.joka päivä järjestelet vaatteita jos pääset käymään.jos esim aikuisten vaatetta ,laita housut taitettuna hengarin poikkipuulle.katso lopuksi ,miltä pöytäsi näyttää ja sitten teet parannuksia jos tarttee.paitojen hinnat esim 50cnt -1 .housujen hinnaksi voi laittaa 1,50 .aikuisten housuista voi laittaa hintaa korkeintaan 7 euroa...yms

Jos on ehjä ja siisti paita, niin maksaisin 1e, mutta en enempää tavallisesta.

Laita niihin lappuihin vaikka että "siniraitainen", "uudenveroinen", "napit olalla" tms mistä itse tunnistat vaatteen, että kun saat ne laput sitten tiskiltä niin muistat mitä on menny kaupaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuinka ne vaatteet kannattaa laittaa esille siihen pöydälle? Riviin? Kokojen mukaan?
Ääh...

Vähän riippuu siitäkin myytkö itsepalvelu- vai palvelukirpparilla. Mutta itse tykkään ostoksia tehdessä, että vaatteet on kokojen mukaan pinoissa, nätissä rivissä, josta voi sitten selata. Parhaimmat vaatteet henkareihin ja monesti niiden perusteella joko pysähdyn pöytään enemmin katsomaan, jos helposti näkösällä on sopivan kokoista ja siistiä vaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on ehjä ja siisti paita, niin maksaisin 1e, mutta en enempää tavallisesta.

Laita niihin lappuihin vaikka että "siniraitainen", "uudenveroinen", "napit olalla" tms mistä itse tunnistat vaatteen, että kun saat ne laput sitten tiskiltä niin muistat mitä on menny kaupaksi.

Meidän kirpparilla ei saa niitä lappuja takas. Pelkät numerosarjat vaan lukee siinä tilityslapussa. Monta kertaa ollaan myyty kirppiksellä ja aina on semmonen olo, et jotain on hävinny (vaikea tietää, mitä ku ei oo ku ne numerot, joita ei sit oo jaksanu ottanu muistiin).

Alkuperäinen kirjoittaja Haidi :
Älä laita liikaa tavaraa kerralla myyntiin ja hinnat mahdollisimman alas. Me jäätiin siskon kanssa miinukselle myynnissä kun oli liian paljon vaatetta kerralla.

Juu ei pinoa jaksa penkoa, jos päällä on monta lumppua, mutta muuten siistejä hintalaatusuhteeltaa edullisia vaatteita saa olla vaikka sekalainen läjä, niin saattaisisin penkoa rauhassa vaikka tunnin ja ostaa isommankin nipun.

Yhteistyössä