Kirppiksellä myyneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Te, jotka olette myyneet kirppiksellä tavaraa, niin onko teille koskaan käynyt niin, että tavarat on mennyt niin huonosti kaupaksi, että olette jääneet miinukselle? Siis jos pöytä maksaa esim. 25 ?/viikko ja tavaraa onkin mennyt vain 15 ? edestä? Kun meillä olis paljon esim. lasten vaatteita, mutta ei niistä voi pyytää ku 10 snt-max 5 ?/kpl.

Ei oo ikinä käyny noin. Pöytä on ollu muistaakseni 5 kertaa tai useemminki, mutta aina päässy hyvin plussan puolelle vaikka myyn kaikki tosi halvalla siis 0,10-5?/kpl...
Ens viikolla taas pitkästä aikaa pöytä, täytyy toivoo et menee edellee hyvin kaupaksi.

ei. Viimeksi tuli 300 euroa plussaa ja kallein vaate oli 5 euroa. Otan pöydän aina 2 viikoksi (täällä maksaa 20 euroa /7 päivää ) ja viimeisellä viikolla laitan kaikki tavarat/vaatteet -50% . Kaikki menee ja mitä jää niin vien kierrätyslaatikkoon. Aina on plussaa tullut kun hinnat on kohdillaan ja ei myy liian vanhoja/kuluneita vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Ei oo ikinä käyny noin. Pöytä on ollu muistaakseni 5 kertaa tai useemminki, mutta aina päässy hyvin plussan puolelle vaikka myyn kaikki tosi halvalla siis 0,10-5?/kpl...
Ens viikolla taas pitkästä aikaa pöytä, täytyy toivoo et menee edellee hyvin kaupaksi.

Nyt menee hyvin kaupaksi. Tämä lama on saanut ihmiset kirppiksien asiakkaiksi ja myyjiksi. Tosi hyvää tavaraa, tosi halvalla ja löytöjä tekee tosi paljon. Minulla on mennyt hirveän hyvin lastenvaatteet kaupaksi.

ei oo tappiota tullut paitsi ehkä jos laskee kaikki kulut eli myös kulkemiset ja sitten ne "monet" heräteostot sieltä kun käy siivoamassa ;)

Mutta monesti on ollut sellainen fiilis että ei oo oikeen kauppakäynyt, ja sit tilitys onkin ollut useamman satasen

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ei oo tappiota tullut paitsi ehkä jos laskee kaikki kulut eli myös kulkemiset ja sitten ne "monet" heräteostot sieltä kun käy siivoamassa ;)

Mutta monesti on ollut sellainen fiilis että ei oo oikeen kauppakäynyt, ja sit tilitys onkin ollut useamman satasen

Sama fiilis mulla usein, kattoo pöytää ja miettii et eihän täst oo menny ku pari paitaa ja hups ku saa laput kätee nii onha sieltä menny vaikka mitä!

Yhteistyössä