kirppikselle hinnoittelu apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rokkiäiti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rokkiäiti harmaana

Vieras
joo eli oon viemässä lasten kirppikselle tänään vaatteita ja hinnoittelen niitä
parhaillaan....onko mielstänne sellaisia hintoja että ne vaatteet todellakin menisivät kun tarkoitus olisi saada kaappeihin tilaa...

-ä-pakkauksesta kestovaippa jutut 4,5?
-bodeja kunnosta riippuen 50sent-2?
-housuja 1e
-paitoja 1e-2e
-mekkoja 1e-3e

kaikki vaatteet siistejä,pestyjä,silitettyjä...mielestäni pitäisi kyllä mennä noilla hinnoilla, harvassa vaatteessa yli 1,5e hintaa.....kommentoikaa!

mulla oli suht samat hinnat, nopeasti meni kestot, vanha rintapumppu, äitiysvaatteet, ja vauvan toppapuku joka oli käyttämätön, mutta muuten jäi kyllä yllättävän paljon tavaraa käsiin vielä- bodyja yms. kun tuntui olevan jokapöydässä, mutta sinulle hyvää myyntionnea :)

Mä vein viime viikon torstaina ison kasan vaatetta kirppikselle ja suurin piirtein samalla hinnoittelulla kuin sulla. Perjantaina oli melkein kaikki bodyt ym. vauvanvaatteet hävinneet pöydästä. Kestovaipat meni heti kun selkäni käänsin =)

joo, mä koitan noilla hinnoilla ny ekaks, lasken sit jos ei mee...en vaan viittis ottaa sitä pöytää ku viikoks ku on kuitenki melko kallis niin ettei siitä sitten pahemmin vaivan palkkaa jää kun noita vaatteita sinne vie....kiitos kuitenkin kommenteista!!!