Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mummeli:No en kyllä maksais.
Kohta olis myös ruokakauppaan sisäänpääsymaksu kanssa.
Kaupanhan itse on huolehdittava että kassa luistaa hyvin, eli kassija lisää jos jonoa on liikaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:tääh????????? Mä en kyllä ala maksaan siitä että pääsee kirpparille!!!
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:En ole opiskellut kaupallista alaa joten voi olla että ymmärrän asian ihan väärin mutta eikös kaupan tavoite ole lisätä eikä vähentää asiakkaita ja myyntiä?
Alkuperäinen kirjoittaja mummeli:No en kyllä maksais.
Kohta olis myös ruokakauppaan sisäänpääsymaksu kanssa.
Kaupanhan itse on huolehdittava että kassa luistaa hyvin, eli kassija lisää jos jonoa on liikaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:En ole opiskellut kaupallista alaa joten voi olla että ymmärrän asian ihan väärin mutta eikös kaupan tavoite ole lisätä eikä vähentää asiakkaita ja myyntiä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:En ole opiskellut kaupallista alaa joten voi olla että ymmärrän asian ihan väärin mutta eikös kaupan tavoite ole lisätä eikä vähentää asiakkaita ja myyntiä?
Et ole myöskään ilmeisesti tutustunut tähän puheena olevaan kirppikseen? Siellä jokainen maksava asiakas on riesa ja haittaa vain myyntitoimintaa.