Kirppishinnoitteluun apua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppikselle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppikselle

Vieras
Paljonko olette pyytäneet/saaneet tai paljonko olisitte valmiita maksamaan käytetyistä verhoista? Mulla on sisustuskaupassa teetettyjä paneeliverhoja ja sivuverhoja, joista en itse enää tykkää. Ne on uusina maksaneet mulle satoja euroja, mutta mitä niistä mahtaisi saada kirpparilla? 5e/kpl? Mulla ei ole mitään hajua...

Täällä toinen apuja kaipaava! En ole ikänä vienyt kirpparille tavaraa mutta nytten olis muutaman viikon päähän varattuna pöytä...mitä sitä osaa laittaa esim. kirjakerhosta tilatuille romaaneille hinnaksi (on mm. Danielle Steeleä, Nora Robertsin, Judith Lennoxin, James Pattersonin kirjoja)? Tai vaikka ihan taloustavaroille? Kynttilänjaloille? Joulukynttelikölle? Tuossa vain esimerkkejä, ei mitään hajua miten hinnoitellaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Täällä toinen apuja kaipaava! En ole ikänä vienyt kirpparille tavaraa mutta nytten olis muutaman viikon päähän varattuna pöytä...mitä sitä osaa laittaa esim. kirjakerhosta tilatuille romaaneille hinnaksi (on mm. Danielle Steeleä, Nora Robertsin, Judith Lennoxin, James Pattersonin kirjoja)? Tai vaikka ihan taloustavaroille? Kynttilänjaloille? Joulukynttelikölle? Tuossa vain esimerkkejä, ei mitään hajua miten hinnoitellaan...

se on aika hyvä neuvo,et laita sen verran hinnaksi mitä itse maksaisit jos olisit käytettyä ostamassa. Sillä ne yleensä meneekin kiertoon sitten.

Jos kirjoissa on hinta 5-7? ne ei mene kaupaksi. Korkeintaan 3?:lla.
Itse jätän kirjani myymättä koska ei halua kalliita kirjoja myydä pilkkahinnalla pois. Kirjat kun ovat maksaneet 20-30?. Yhdestä maksoin uutena jopa 40? :(
Muut riippuu paljon kunnosta...
Tollanen veikkaus että kynt.jaloille 1e/kpl.
Joulukynttelikkö 2?. Taloustavaraa 0,5?-3?. riippuen tavarasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

se on aika hyvä neuvo,et laita sen verran hinnaksi mitä itse maksaisit jos olisit käytettyä ostamassa. Sillä ne yleensä meneekin kiertoon sitten.

Tuon neuvon olenkin kuullut mutta sitten kun tuolla noita tavaroita pyörittelee ja hintaa miettii niin ei osaa ajatella että no paljonko siitä muuten itse maksaisi....hankalaa...

Yhteistyössä