Kirpputori ja ihmisten käytös :/ (turhaa vuodatusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meni hermo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meni hermo

Vieras
Oli sitten viimeinen kerta kun menen myymään. Seuraavan kerran vien itsepalvelukirppikselle tai myyn netissä .
Ostajat suuttuvat kun en myy sillä hinnalla kun haluaisivat ostaa. Kai mä saan päättää millä hinnalla myyn. Hinnat oli kuitenkin kohtuulliset sillä kaikki meni ja olen jo kotona.
Yksi porukasta tinkii ja toinen otaa kamaa ja lähtee kävelemään ja kun huudan perään niin sanotaan oho mä luulin että tää oli tippunut multa . En ole ikinä vielä nähnyt että joltakin putoaa takki henkarille ja suoraan rekille.
Törkeetä porukkaa :(

Tinkiminen kyllä kuuluu tuommoiselle kirpparille :) siksi kannattaa sanoa vaikka hinta vähän yläkanttiin siitä mitä oli aatellut, ostajalle tulee sit hyvä mieli kun saa vähän tingattua ja kaikki voittaa!

Varkaat sitten on asia erikseen, ne on jokaisen myyjä riesa, olit sitten kirpparilla tai yrittäjä.

En usko että mäkään otan pöytää enää koskaan. Niin paljon sapetti varkaudet ja se että pöydän tuotto oli ~20€ vuokran jälkeen. : /

Miksi pitää pölliä 3euron korkkarit? Luulis et sen verran olis varaa maksaa.

harmi että tinkimisperinne on jo ohi. Siinähän se mukavuus onkin kun saa pikkasen kokeilla säästääkö euron tai kaksi. Nykyään kaikki on tosikkoja eikä lähde kaupantekoon iloisella mielellä vaikka rahaa saakin kotiin

[QUOTE="voi";27153016]harmi että tinkimisperinne on jo ohi. Siinähän se mukavuus onkin kun saa pikkasen kokeilla säästääkö euron tai kaksi. Nykyään kaikki on tosikkoja eikä lähde kaupantekoon iloisella mielellä vaikka rahaa saakin kotiin[/QUOTE]

Lisään: suuttua ei kumpikaan saisi ainakaan hinnasta, ostaja siirtyy toiseen paikkaan tai maksaa jos oikeasti haluaa sen tuotteen. eikä todellakaan saa varastaa

Olitko kenties Myyrmäen kirpulla? Siellä on törkeetä porukkaa.
Joko Vantaalaiset ovat juntteja tai sitten sinne kerääntyy junttien kerma.
Ei edes huvita mennä ostoksille, kun ihmiset tönii, trokarit tyhjentävät pöydät löydöistä jo aamuyhdeksältä, ja loput myynnissä olevista tuotteista on pelkkää pskaa.

terveisin been there done that

Yhteistyössä