Kirpputorit Helsinki/pk-seutu ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emppuli

Vieras
Jäähallin kirppistä odotellessa,missä kannattaisi käydä? Vallilassa en ole koskaan käynyt,onko siellä millaista tavaraa?Nuorekkaita vaatteita itselleni lähinnä metsästän,ja samalla 2-ja 5-vuotiaille tytöillekkin :).
Kannelmäen Aino oli ihan ok,muita varteenotettavia,millainen on Myyrmannin p-hallin kirppis viikonloppuisin?

Valtterissa on ihan kivoja vaatteita, myyjiä on laiasta laitaan, teinejä, mummoja, hippejä, ulkomaalaisia.. ja kaikille on varmasti jotakin. Lapsille löysin aika huonosti vaatteita :(

Alkuperäinen kirjoittaja emppuli:
Jäähallin kirppistä odotellessa,missä kannattaisi käydä? Vallilassa en ole koskaan käynyt,onko siellä millaista tavaraa?Nuorekkaita vaatteita itselleni lähinnä metsästän,ja samalla 2-ja 5-vuotiaille tytöillekkin :).
Kannelmäen Aino oli ihan ok,muita varteenotettavia,millainen on Myyrmannin p-hallin kirppis viikonloppuisin?

Myyrmännin p-hallin kirppiksellä en ole vielä tänä syksynä käynyt, mutta suosittelen viereistä Myyrmäkihallin kirppistä, siellä todella paljon ainakin lastenvaatteita myynnissä. Auki ainakin seuraavat 4 viikonloppua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Valtterissa on ihan kivoja vaatteita, myyjiä on laiasta laitaan, teinejä, mummoja, hippejä, ulkomaalaisia.. ja kaikille on varmasti jotakin. Lapsille löysin aika huonosti vaatteita :(

Valtterissa on tosiaan lapsille aika huonosti vaatteita.
Mä taas suosittelen Myyrmäen Liesitorin kirpputoria. Sieltä oon löytänyt aika paljon lapsille vaatteita :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:

Mä taas suosittelen Myyrmäen Liesitorin kirpputoria. Sieltä oon löytänyt aika paljon lapsille vaatteita :)

Tarkotatko sitä itsepalvelukirppistä? Aina kun oon käynyt ni myynnissä ollut aivan kamalia lumppuja.

Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:

Tarkotatko sitä itsepalvelukirppistä? Aina kun oon käynyt ni myynnissä ollut aivan kamalia lumppuja.

Tarkoitan. Ehkä ollaan sitten käyty eri aikaan, koska mä olen kyllä löytänyt sieltä hyviä käyttövaatteita paljonkin ;) ...ja siis ei mitään lumppuja kuitenkaan... ;) ;)

Yhteistyössä