Kissa-aitaus naapurin rajan tuntumaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä mieltä, että saako sen rakentaa ilman naapurin lupaa?
Eihän siihen tarvi rakennuslupaakaan, niin että tarviikohan naapurin suostumus?
Onko siinä mitään esim. 4 metriä naapurin rajasta? (jos rakentaa esim. "oikean" rakennuksen, niin on toi mitta rajasta)

Aitaus ei edes näkyisi naapurin ikkunaan, koska hänen oma leikkimökkinsä jäisi väliini. Ja hänen leikkimökkinsä on muuten ihan meidän rajassa kiinni....

Oliko tarpeeksi vaikeaselkoista ja sekavaa :D

En tiedä saako laittaa ilman lupaa, mutta jo kissa aitauksen tekeminen on mielestäni kohteliasta naapureita ajatelleen. Niin monet kisut vilistävät ulkona vapaana.

No toi kisu on kyllä leikattu narttukissa, että ei kyllä likikään haise niinku leikkaamaton kolli.
Lisäksi ajattelin tehdä kissanhiekalle sellasen vedenpitävän kopperon, jossa on saranallinen ovi. Olisi sitten helppo pitää koppi puhtaana :)

Olen itsekin kyllä sitä mieltä, että kyllä se tarha on parempi, kuin se että se meidän kissa juoksentelee kuseksimassa naapurin kukkapuskissa.
Tarha ei kuitenkaan ole naapurin talossa kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Leikkimökki on eri asia kuin kissat pissat ja kakat...Kissa kun merkkaa, niin se haju :x :x :x

Ootko koiraihminen? :)

Meillä on kissa-aitaus, mutta eipä meidän kahdelle leikatulle naaraskissalle tulisi milloinkaan edes mieleen tehdä tarpeitaan muualle kuin hiekkalaatikkoon. Aitauksessa siis ovellinen hiekkalaatikko, jota kissat käyttävät. Eli ei aitaus mitään hajuhaittoja aiheuta. Eiköhän kuka tahansa kissanomistaja tajua laittaa hiekkalaatikon häkkiin???

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Leikkimökki on eri asia kuin kissat pissat ja kakat...Kissa kun merkkaa, niin se haju :x :x :x

Ootko koiraihminen? :)

Meillä on kissa-aitaus, mutta eipä meidän kahdelle leikatulle naaraskissalle tulisi milloinkaan edes mieleen tehdä tarpeitaan muualle kuin hiekkalaatikkoon. Aitauksessa siis ovellinen hiekkalaatikko, jota kissat käyttävät. Eli ei aitaus mitään hajuhaittoja aiheuta. Eiköhän kuka tahansa kissanomistaja tajua laittaa hiekkalaatikon häkkiin???

Ei mulla mitään kissoja vastaan ole, mutta ei mulla olisi pokkaa ihan tontin rajalle laittaa tuollaista aitausta. Kissa olis ihan kiva, mutta olen allerginen.

Miks piti heti olettaa, että olen koiraihminen ja mulla on jotain kissoja vastaan.... :whistle: