Kissa maukuu KOKOAJAN, kun lähtee kävelemään niin juoksee jaloissa niin et päälle meinaa astua, AUTTAKAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissaihminen..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ihan oikeasti jos kissalla on nälkä niin kyllä se niitä nappuloitakin syö. Tähän asti olen antanut sitä mitä tiedän että varmasti ehkä syö. Ellei imettäisi niin en antaisi niitä, vaan odottaisin että söisi niitä ruokia mitä purkissa on.

Nirson kissan ruoka luulis maistuvan jos oikein kova nälkä on. MUTTA koska kissa imettää vielä, olen sen vuoksi antanut sille raakaa lihaa aina jos ei ole tavisruoka maistunut. Ehkä itseaiheutettua tämä, mutta alkoi kun pennut olivat vielä pieniä ja tällöin emon on aivan pakko saada ravintoa. Vaikkakin sitten sitä pelkkää lempparia, tai tässä tapauksessa sitä mitä suostuu edes vähän syömään.

syö kuitenkin herkkupaloja jotka on kovia, niitä ei vaan hirveästi voi antaa. Madotettu on..

Nyt söi lihapalan lisäksi märkäruokaa vähän, mutta silti maukaisee aina välillä.. Taitaa lähinnä olla tottumiskysymys tuo maukuminen, jos vaikka jotain hyvää saisi. Ei kuitenkaan NIIN paljon maukuile enää, kohta se taas alkaa jos vanhat merkit pitävät paikkansa.

Pitää ihan nostaa.
Kissalla myös ripulia, luultavasti tuosta kun syö ihan kokoajan ja kokoajan tyrkytän sille jotain, lääkkeitä haettu siihen. Koitin tänään riisi/seitiä mutta ei kelvannut, jos olisi vähän rauhoittanut vatsaa.
No otin KAIKKI muut ruoat pois, kissa maukunut koko päivän muuta ruokaa, no riisi/seiti on edelleen tarjolla jota ei suostu edes maistamaan. Nostin kipon lattialle missä on KUIVANAPPULOITA, alkoi heti syömään niitä :O

Eli tästälähin meillä ei ole ruokaa kokoajan tarjolla, annan kipon kun kissalla on nälkä ja ruokin pennut erikseen. Kun lopettaa syömisen niin nostan taas kipon ylös.

Jospa se rauhoittaisi tuota vatsaakin, kun kokoajan ei saa kaikkia mahdollisia eri ruokia.

Tähän asti meillä on ollut tarjolla kuivaruokaa kipossa jossa 4 eri lokeroa. Olen ensin laittanut yhtä ruokaa joka ei ole kelvannut ja sitten laittanut toiseen toista jne jne..

Eli parhaimmassa tapauksessa 4 eri kuivaruokaa ollut tarjolla ja märkäruokaa, lihaa tms

Nyt loppu, kyllä se näköjään syö kun nälkä on.

Yhteistyössä