Kissan kiimasta ja astuttamisesta jotain tietävät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Saara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Saara"

Vieras
Kaverillani on 1v3kk ikäinen tyttökissa ja nyt niillä oli kolli kylässä, aikeena saada pentuja (kiima oli tytön aika mones jo), kolli oli vuorokauden ja kaverini näki yöllä kuinka kissat touhuilivat ;)
Tänään kävin siellä (kolli oli maanantai päivästä tiistai päivään) niin tyttö kissa huusi kiimoissaan edelleen ja hinkutti takapuoltaan jokapaikkaan.

Mä en näistä asioista mitään tiedä mutta mietin ääneen kaverille että näinkö astuminen on ollenkaan onnistunut, josta kaveri ehkä hiukka loukkaantu km oli vielä ite nähnyt aktin...

Asia jäi mua vaivaamaan ja se että pahotinko kaverin mielen turhaan...

Olen siis aina luullut että kiima loppuu heti kun kolli on astunut nartun ja töksäytin sika pahasti kaverille että ei oo voinu astuminen onnistua kun kiima vaan jatkuu.

Ei kiima seinään lopu.Ei tosiaankaan auta muu kuin odottaa kiiman loppua. Jos se ei 2-3 vkon päästä uusi niin katti on kantava. Ja jos uusii niin uudet treffit kollin kanssa.

Aina oppii tässäkin iässä jotain uutta, mistähän mulle on tullut mielikuva että kiima loppuu ku seinään ku astuminen onnistunut...höh! Mutta kiitos tiedosta :)

Mä taas olen kuullut, että vapaina kulkevien kissojen saman pentueen pennuilla on monesti eri isät. Eli se narttukissa antaa kyllä kiimassaan useankin kollin astua. Ja kun meidän muinainen narttu pyöräytti 4 pentua, ne oli KAIKKI ihan eri värisiä ja muistuttivat kummasti naapuruston eri kolleja :D

Kuka täällä on puhunut pentujen teosta, nyt oli puhe kiimasta ja siitä loppuuko heti onnistuneeseen astumiseen.
Ja kiitos kaikille vastauksista, vielä saa lisää vastailla :)

Öö, ei kukaan puhunut pennuista mutta SINÄ kirjoitit pentujen teosta.

Todistit just miten vajaaälyistä jengiä olette mutta en muuta olettanutkaan tollasilta pikkuminäminä-idiooteilta.

Okei, tässä asiassa olen ehkä vajaaälynen, mutta en ole tämän asian kanssa koskaan ollut tekemisissä ja siksi ihmettelin miksi kaverini kissan kiima jatkuu vaikka kolli oli astunut sen.

meijän kisumirrillä olitreffit tuntemattoman pojan kans eli joku oranssi kolli nähtiin tossa 5 päivää sit meijän pihalla ja kisu kyllä oli kiimassa melkeinpä viellä kiimasempi seuraavana päivänä :) ja onneks luin nää koska muuten ei oltais osattu ajatella et onko se kiimassa :)

Nostan tätä.

Eli narttukissalla on kiima ja kollivieras kävi kylässä, narttu lopetti maukumisen ja perse pystyssä kulkemisen heti kun kolli oli astunut.. Kolli yritti vielä myöhemmin uudestaan, mutta eipäs narttu enää antanut.

Onko nyt pullat uunissa? Vai tyttökissa vain tyytyväinen?

Yhteistyössä