Hae Anna.fi-sivustolta

kissan kuolema

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä sureva, 04.11.2008.

1. Arsi Vierailija

Kirjoitat ihan kuin minun suustani. Meidän kissa lopetettiin tänään, 15 vuotiaana. Sillä oli keuhkosyöpä. ;((

2. vieras Vierailija

Meidän ihana pikkuinen tyttökissa jouduttiin lopettamaan tänään, ja suru on musertava. Se ehti olla meillä vain 3 kk, löytökissa, jota oli huonosti kohdeltu. Toivon että se oli meillä ollessaan onnellinen. Kaikki tuntuu niin tyhjältä. Pidin sitä sylissäni eläinlääkärillä, kun se lopetettiin ja sanoin sille, että joku päivä tulen vielä perässä ja sitten meillä on aikaa kokonainen ikuisuus olla yhdessä.

Eläimillä on sielu aivan kuten meilläkin. Joten jos yhtään ketään lohduttaa, niin rakkaanne kuolema on vain väliaikainen ero. Kun meidän on aika lähteä, tapaamme jälleen ihanat kissamme. Ne odottavat meitä.

3. suru Vierailija

Äidin poika (kissa) jäi eilen auton alle, suru on kova...

4. Misty-88 Vierailija

Otan osaa teidän rakkaiden ystävien poismenon johdosta :( Itse menetin lemmikkisiilini vähän yli kuukausi sitten, se oli rakkain lemmikki mikä minulla on ikinä ollut :( Tein muutaman päivän sitten blogin hänen muistolleen, toivon että se auttaisi muitakin parkumaan surun pois<3 Blogi löytyy google kautta "enkelisiili" haulla. Voimia kaikille<3

5. lintunen Vierailija

Hei, blogisi löytyi, kiitos!

6. kissa Vierailija

Kissalla on korkeampi tietoisuuden taso kuin ihmisellä ja miten ihmiset kohtelevat niitä, valittavat paskoista ja lintujen pyydystämisestä....
    Kissat kohottavat energioita ja auttavat ihmisiä, ressukat vain eivät ymmärrä puoliakaan mitä kissat, koska ihminen haluaa olla luomakunnan kruunu, egoillaan jookos..

7. enola gay Vierailija

Omistan tämän:
    OMD - Enola Gay - YouTube

kaikille maailman kissoille ja myös ihmisille muistuttaen heitä siitä kuinka suuressa viisaudessaan ovat aikoinaan kehitelleet kaikenlaista..
    enola gay=hiroshiman atomipommi

8. eräs sureva Vierailija

Minulta kuoli kissa. Se oli jo vanha, nukkui itsensä ikuiseen uneen. Ikävä on.

9. laku Vierailija

Laku kissamme saI,ELÄÄ 18-vuotta ,hyvän elämän.Nyt kesällä vointi huolestuttavasti LAKULLA HUONONI.Tuli vanhuuden oireita,kuten tulee ihmisillekin,kun vanhaksi tulee.Käytettiin eläinlääkärillä,sai lääkekuurin.Laku eli vielä kaksi viikkoa,ja pääsi onnellisesti kissojen taivaaseen.Nukkui rauhalliseti pois.Ikävä on............mutta nyt tiedämme,Lakulla kaikki on hyvin ja kynttilä palaa,Lakun haudalla.ikuisesti-----

10. surullinen Vierailija

Kissani on kohta 4 vuotias ja lyhyen sairastelun jälkeen löytyi leikkauksen jälkeisissä koepaloissa keuhkosyöpä. Kissa on tällä hetkellä loistavassa kunnossa ja nauttii elämästä, mutta koska tulee eläimestä luopua? Onko itsekästä luopua, kun eläin sen itse näyttää? ennustetta ei osaa kukaan sanoa. ei ole vielä levinnyt, joten voi olla viikkoja kuukausia, ehkä vuosia, epäilen...

11. kissat Vierailija

jo egyptissä aikoinaan arvostettiin korkealle kissoja niiden henkisyyden vuoksi.
    Voimia lemmikinsä menettäneille ja uskoa tulevaan ,sillä elämä jatkuu ja uuden tulokkaan voi ottaa kotiin tasuttelemaan, näin kävi itselleni joka myös menetin tassuttelijani äkillisesti, nyt kotona riiviöi muutama uusi kissa ja pitävät hyvinkin elämässä kiinni:)

12. Rakas kissamme kuoli eilen. Löysin kissamme kuolleena sänkymme alta, kissa kuristui kaulapantaansa, jota pidin siltä varalta jos karkaa niin osataan tuoda kotiin. Kissamme karkasi muutaman kerran edellisestä asunnostamme ja pelkäsin aina tolkuttomasti että jää auton alle tai käy jotain muuta. Tästä syystä aloin käyttämään kaulapantaa, jossa oli yhteystietomme, etteivät ihmiset jättäisi kissaamme ulos. Kaulapanta oli pienelle koirarodulle tarkoitettu, sillä eläinkaupassa kysyessäni pienintä mahdollista pantaa kissalle, minulle tuotiin tuo panta. Kaikki kissoille tarkoitetut pannat olivat liian suuria.

Tunnen hirveää syyllisyyttä kissamme kuolemasta, syytän koko ajan itseäni. Kaikki sanovat että se oli onnettomuus ja ajatukseni oli kaunis, en vain pystynyt ennakoimaan että näin voisi käydä.

Onko muilla kokemusta, millon syyllisyys alkaa helpottamaan? Olen vieläkin ihan shokissa, enkä pysty olemaan normaalisti tai iloitsemaan mistään. En halua nähdä kenenkään kissoja tällä hetkellä, en halua olla kotona, nukkumaankin on vaikea mennä nukkumaan kun kissamme kuoli sänkymme alle :(

13. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Myötötunnon osan otto kuoleman johdosta muista hetken suru vain painaa sydäntä t. Kars Skywlker ´Jedi Mestari

Voima Olkoon Kanssasi

14. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Lämmin osanottoni kissan kuoleman johdosta.
    Myötätuntoni myös niitä tuhansia nautoja ja kymmeniätuhansia sikoja kohtaan , jotka eilen Suomessa tapettiin.

15. Ystävä Vierailija

30.7.2013 kello 18:04 Vili ylitti sateenkaarisillan. Ennen lopullista piikkiä Vili päästi todella suruisan maukaisun. Mielessäni ajattelen, että Vili oli surullinen, että joutui meidät jättämään syvän surun.

Illalla sytytin parvekkelle hänelle kynttilän. Tiedän,että hän katseli meitä toiselta puolelta kaikkine ystävineen

31.7.2013 kun heräsin suru tuli jotain ei enään ollut luonamme rakas Vili on nyt paremmassa paikassa. Ei sairaus häntä enään vaivaa maalliset vaivat oli pois pyyhkäisy.
    Illalla paistoi aurinko pilvien lomasta.Vili halusi kertoa, että hänen oli hyvä olla nyt.

Vili rakas tullet aina säilymään muistoisamme ja sydämissämme.

Sami, Ari-Pekka ja Tirehtööri

16. kissanystävä Vierailija

Meidän rakas kissa kuoli toissa päivänä. Vointi romahti yllättäen ja vieläkin on epäuskoinen olo tapahtuneesta. Surettaa paljon etten ehtinyt kissamme luokse kun viimeinen hetki koitti. Suru ja ikävä on valtava, ja olo on hirvittävän tyhjä ilman rakasta ystävää. On myös vaikea hyväksyä kuolemaa koska kissa ei ollut vielä kovin vanhakaan,vajaa 6 vuotias. olen kuitenkin onnellinen että minulla oli niin ihana,hellä ja hyväsydäminen kissa, ja kiitollinen siitä että saimme elää yhdessä. Ehkä suru vielä helpottaa joskus ja pystyn muistelemaan kissaani ilman lohduttomia kyyneleitä.

17. iitusofiiaa Vierailija

Hei. Olen kokenut itsen eilen saman eli 21 maatiais kolli kissan kuoleman. Se tuntuu aivan hiveältä ja näin itse sen ekaa kertaa kuoleena shokki tuli ja tunteet nousi pintaan. Tänää haudattiin kissa ja se oli minulle täyttä surua saattaa viimeiselle matkalle. Kissalla oli halvaantuneet taka tassut ja se oli vanha mutta niin tärkeä ja rakas. En osaa kuvitella elämääni ilman sitä. Eikä minulla ole enää energiaa en jaksa enää. Tämä oli minulle liikaa. Ymmärrän teidän kaikkien surun ja olen pahoillani ja otan osaa.

18. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
  19. Eläinkommunikointi Vierailija

Kannattaa tutustua eläinkommunikointiin. Voi tuoda hieman lohtua suruun.

20. mies34 Vierailija

tänään jouduttiin lopettaan 14v kissa kun ehtoolla yhtäkkisesti meni huonoksi, makasi vaan ei syönyt eikä juuri kävellyt.
    viimeisin voimin kävi kuitenkin aamulla vielä potalla ja tuli takaisin huilaan.
    vielä eilen päivällä oli virkoinen ilman mitään oiretta.

eläinlääkäri kotikäynnillä totesi kasvaimen olleen syynä.
    Jouduttiin lopettamaan.
    Tulee kyllä niin käsittämättämän paska olo! huhu... ;(

21. Ethan Vierailija

Voimia ja osanotto kissasi poismenon johdosta.
    Läheisen äkkikuolema on aina shokeeraavaa. Yhtäkkiä ei läheinen olekaan enää vierellä, eikä asiaan ehtinyt etukäteen varautua. Myöhemmin yhteiset muistot varmaan täyttävät kohdan, jossa nyt vielä on tyhjä kissan mentävä aukko?

22. vierailija Vierailija

Meidän kissa kuoli eilen on kamala olla koska kissani oli todella kiltti ja leikkisä viikon alussa kissa leikki koiran kanssa mutta nyt hän on pois munuais sairauden johdosta hän oli vasta 7 vuotias. Enään mielessäni on kysymys näänköhän kissaani tuolla puolen

23. vierailija Vierailija

Kisuni laukaisi "mirr" minulle kun olin lääkäristä kotiin päässyt ja istuin vessassa. Ymmärsin että hän sanoi hän on nyt vapaa ja voi hybin pitkästäaaikaa. Kuunnelkaa naukuuko kisunne, se voi kertoa jotain..niin elävien kuin kuolleiden kanssa. Jos kisu ei enää nau'u mutta ennen naukui on se ehkä merkki sairaudesta tai surusta. Tajusin tuolloin nimittäin itse sen, että kisuni oli todennäköisesti sairastanut jo pitkään sillä nyt vasta kuulin tuon tyytyväisen äänen"mirr". Kiitän paljon kisuani kaikesta mitä antoi.

24. vierailija Vierailija

Minäkin olen menettänyt elämäni aikana 3 rakasta kissaa, joista viimeksi menehtynyt Manta kuoli aivan äkillisesti ilman mitään sairauksia eikä oireita. Oli kauheaa, aamulla se oli virkeä ,ja iltapäivällä se makasi laatikossa odottamassa että pieneläintuhkaamo tulee hakemaan sen. Tuska oli niin kauhea,luulin etten selviä siitä koskaan. Pidin Mantan turkista leikattuja karvoja jonkinnäköisenä muistona pitkän aikaa ja nukuin sen viltti peittonani. Pikkuhiljaa kipu sydämmessä on helpottanut, minulla on nyt 2 uutta kissaa löytöeläintalosta. Se lohduttaa kun on saanut antaa kodin kahdelle huonoista oloista pelastetulle kissalle.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri