Kitchen Aid, onko hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yleiskone on ihan törkeen hyvä, joskus kun valmistun ostan sen itselleni lahjaksi. halvemmilla oon yrittäny tähän saakka kitkutella. entisessä työpaikassa mulla oli sellanen käytössä!

Itse tilansin Hobby Hallista Kitchen Aidin , mutta palautin sen koska kone oli mielestäni liian äänekäs en tykännyt. Tein yhden pulla taikinan ja taikina ei vaivautunut kunnolla. Muotoilu Kitchen Aidissa on kyllä hyvä siihen juuri ihastuin ja laatu toki myös hyvä kun käyttävät paljon kestäviä osia.

Tilasin kuitenkin sitten Kenwoodin joka on hiljaisempi. Laatu on tietysti myös korkea. Minulla on mallina Kenwood Major Titanium siihen kuuluu kaikki lisäosat kuten vihannesleikkuri, lihamylly, lasinen blenderi ja mehulinko. Ostaa saa paljon muutakin.

Kiinitä huomiota W määrään minulla on 1400 W

Katso netistä esittelyvideot ehkä se helpottaa päätöstä. Nämä ovat maku asioita molemmat ovat varmasti todella hyviä.

Titanium Major by Kenwood - YouTube

Kitchen Aid Stand Mixer - YouTube

Viimeksi muokattu:
Meidän Kenwood on vanha, malli on KM 266 ja teho 900 w. Kaikenlaiset lisäosat löytyy. Kun tästä laitteesta aika jättää, niin vakavasti harkitsen tuota Kitchen Aidiä. Vanha Kenwood pitää aika kovaa ääntä
Millainen sen Kitchen Aidin ääni sitten on, liian luja?

Ei oo kyllä Artisanissa kova ääni. Äitinikin, jolla siis Kenwood ja on himoleipuri niin ihmetteli useaan kertaan, että miten voikaan meikäläisen kone olla noin hiljainen. Ja minulla siis Artisan enkä ikinä vaihda toiseen :)

Yhteistyössä