Kitinäkausi 4-5 kk vaiheilla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimra

Vieras
Olen tässä nyt miettinyt, kun tässä on tyttö nyt ollut tosi rauhaton niin onko tuollainen kitinäkausi ihan normaalia tässä iässä ? Meillä ei vielä siis hampaat tunnu selkeästi, mutta nyt on muutaman päivän sisällä alkanut esim hirmuinen päänpyöritys :o kuolaa tulee kyllä ihan älyttömästi ja pientä lämpöä ( 37,7 pepusta ) on hyvinkin useasti. Kovin rauhaton tuntuu olevan, mutta syö kuitenkin normaalisti.. Olisko jollain vinkkiä tähän :wave: Lähinnä siihen kaipaan neuvoja, että jos hermostuminen tai tämä kitinä johtuu siitä, että oppii koko ajan uusia asioita niin olisko jotain mitä kannattaisi tehdä :D ?

Meillä ainakin on, johtunee täällä siitä että vauva alkaa hoksaamaan mitä kaikkea voisi tehdä mutta ei vielä osaa. Tahtoisi siis leluja, seuraa, liikkumaan ym jatkuvasti. :) Toki voi hampaatkin tehdä tuota..

Meillä poikaa vaivaa hampaat ja sitten se että kovin tekisi liikkumaan mieli muttei osaa |O eli kantaa pitäis ympäri kämppää kokoajan :whistle: ja ikää on herralla 5kk

On syönyt soseita noin kuukauden ja nyt tuntuu, että menis ihan koko ajan... Me annetaan noin 4 krt/päivässä sosetta ja mitä sitä kerralla menis joku ½-1 prk :) Maitomäärä on kyllä lisääntynyt ehkä soseiden aloittamisesta :snotty: Huomenna alan antamaan ensilusikallisia riisipuuroa :p

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Meillä poikaa vaivaa hampaat ja sitten se että kovin tekisi liikkumaan mieli muttei osaa |O eli kantaa pitäis ympäri kämppää kokoajan :whistle: ja ikää on herralla 5kk

Onko noihin hampaiden tuloon mitään vinkkiä, että jos ei vielä tunnu... niin tietäis jollainlailla et onko mahdollisesti nousemassa esille ? :o Siis meillä on ihan sama, että kantaa pitäis ja joka paikkaan pitäis olla menossa... hetki yhdessä paikassa ja sama alkaa.. :headwall:

On ollu. Meil on molemmat ton ikäsinä alkaneet enemmän huomioida ympäristöään ja sit kun ei ite oo päässy viel mihkään niin paikallaan ei oo oikeen malttanu olla ja siks ovat kitisseet.

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:

Onko noihin hampaiden tuloon mitään vinkkiä, että jos ei vielä tunnu... niin tietäis jollainlailla et onko mahdollisesti nousemassa esille ? :o Siis meillä on ihan sama, että kantaa pitäis ja joka paikkaan pitäis olla menossa... hetki yhdessä paikassa ja sama alkaa.. :headwall:

Ei oikein oo, supon oon välillä laittanut kun oikein illalla huutaa. Mut pururengasta voi tarjota tai jotain kurkkua imeskeltäväks..olis ainakin viileetä. muoks.Ja nyt tajusin vasta mitä kysyit :snotty: Mä nyt oon huomannut et pojalla pullottaa tuosta ikenen etureunasta ja päältäkin kyllä mut siitä edestäkin, en oo esikoisella huomannut ollenkaan tollasta. ja sit sit kuolaa tulee, ihan hurjasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:

Ei oikein oo, supon oon välillä laittanut kun oikein illalla huutaa. Mut pururengasta voi tarjota tai jotain kurkkua imeskeltäväks..olis ainakin viileetä. muoks.Ja nyt tajusin vasta mitä kysyit :snotty: Mä nyt oon huomannut et pojalla pullottaa tuosta ikenen etureunasta ja päältäkin kyllä mut siitä edestäkin, en oo esikoisella huomannut ollenkaan tollasta. ja sit sit kuolaa tulee, ihan hurjasti.

meilläkin ehkä näyttäis hiukan siltä, että etureunassa voi jotain olla.. täytyy seurailla tilannetta..

Yhteistyössä