Kiukkupäivä

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Meille tuossa illalla pelmahti minun täti kylään... Umpiruottalainen tolvana, koko illan se on ruotinu minun asioita täällä. Miksei ole lapsia, miks on vain kolme kissaa lasten sijasta, auto on väärä ja väärän värinen, vaatteet väärän väriset, hiukset vääränlaiset, tatuointejaki se muisti kauhistella pari tuntia, tälläki kertaa.

Söi ja haukku suomalaisen ruuan. Vänkäsi veljen lasten huoneeseen nukkumaan ko yhtäkkiä keksiki että on kissoille allerginen ja se huone on ainoa missä kissat ei käy. Peitto oli ensin liian paksu, sitte liian ohut. Tyyty kuitenki ohuempaan peittoon ja totesi nukkuvansa kalsarit jalassa. :headwall:

Menin ommaan makkariin sitä piiloon niin kohta tuli perässä... Eli piiloon sitä ei pääse. :xmas:

Mulla on muutenki ollu huono päivä tännään, väsy ja vit*tus, tämä oli vain hyvä lisä päivän päätteeksi.

Saanko nakata sen jo aamulla pois täältä?

Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
En osaakaan kuvitella miten itse toimisin vastaavanlaisessa tilanteessa :laugh:
Miten kauaksi aikaa tämä tätisi ajatteli olla teillä? Koita jaksaa!! =)

Mistäs tuosta tietää vaikka jää asumaan :| Muistuttaa niin hemmetin hyvin mein äiteetä, sillon ko äitee eli ja tuo kävi täällä nii niillä oli tapana haukkua minua yhteen ääneen :xmas:

Nyt se on jo kolmesti käyny kysymässä miksei me tuon miehen kans jo nukuta... Mies kattoo telkkaria ja mie istun konneella. Tarkotus oli kyllä laittaakki pää tyynyyn ja pistää melaa mekkoon mutta mitenkäs ko tuo akka tässä kulkee jatkuvasti :snotty: Ko sais ees oven lukkoon mutta avain on hukassa. Phöh.

Tämän päivän tätisaldo:

- Valitti että olin liian kauan suihkussa (mitä se sille kuuluu, ei maksa meijän vesilaskua ja oli käyny ite ennen minua )
- Kahvipöyvässä näppäsi sormille minua ko aioin ottaa kolmannen keksin, otin silti ja kirosin sille että mulla on makeannälkä
- Veljen lapsia se komentaa kovaan ääneen, ruottiksi, eikä piltit ymmärrä sanaakaan, eikä siis tottelekkaan
- Veli sai osakseen meuhkaamista tottelemattomista lapsistaan
- Kissojen lähellä esittää aivastelevaa vaivaista mummelia ja kattoo niitä ko jotaki ruttoa levittäviä rottia

Totesi muuten että aikoo viipyä viikonloppuun. Veli meinas että kestettävä on. :snotty: Taijan karata kaupunki-kottiini. :xmas:

Yhteistyössä